Tag Resultaten
Creative Jam op Dutch Design Week richt zich op misinformatie
Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven nemen studenten uit het hele land het op tegen misinformatie en fake news, versterkt door AI
Dutch Digital Design verwelkomt vijf partnerbureaus
Stichting Dutch Digital Design breidt uit met vijf partners: De Jongens Van Boven, dotdotdash, G2K, thonik en Total Design.
Nederlandse bureaus prominent aanwezig op SXSW London
Meer dan 200 Nederlandse creatieven, merken en bureaus reizen af naar Londen
Volgende stap in groei Dutch Digital Design met extra bestuurslid
Tijd voor een duo-interview met Dominique en Suzanne over deze stap
Dominique Henskens versterkt bestuur Dutch Digital Design
Ze gaat zich richten op strategieontwikkeling voor de stichting en de merken die zich als Supporting Brands aan Dutch Digital Design verbinden
Dutch Digital Design en Erasmus starten AI-onderzoek
De Erasmus Universiteit is in samenwerking met Dutch Digital Design een onderzoek gestart naar de impact van AI op creatieve bureaus.
Dutch Digital Design: Suzanne Visser neemt voorzittersrol over van Bert Hagendoorn
Oprichter Bert Hagendoorn geeft zijn voorzittersstokje door aan Suzanne Visser en richt zich vanaf nu op partnerships
Dutch Digital Design tijdens SXSW: Immersive Experiences For Good
Tijdens het South by South West festival in Austin presenteren Nederlandse bureaus virtual-, augmented-, en immersive projecten.
Dutch Digital Design verwelkomt ACE, Cut the Code, DotControl, Lava en Merlin Studio
Hiermee breidt de organisatie uit naar een collectief van 34 bureaus die samenwerken om elkaar te versterken
Stichting Dutch Digital Design organiseert Creative Jam
Creative Jam is een initiatief waar meer dan 100 studenten van creatieve opleidingen aan mee doen om de uitdaging aan te gaan
Staatssecretaris Van Huffelen naar Nederlandse missie SXSW 2023
Staatsecretaris Van Huffelen zal onderdeel uit maken van de Nederlandse missie naar het Amerikaanse festival SXSW (South by SouthWest) in Austin, Texas
Dutch Digital Design biedt Nederlandse bureaus podium tijdens SXSW-festival
Op maandag 13 maart is vanaf 14.00 uur het Nederlandse programma van het SXSW-festival: The Future of Realities in het Thompson Hotel
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.
Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis