Tag Resultaten
Creative Jam op Dutch Design Week richt zich op misinformatie
Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven nemen studenten uit het hele land het op tegen misinformatie en fake news, versterkt door AI
Dutch Digital Design verwelkomt vijf partnerbureaus
Stichting Dutch Digital Design breidt uit met vijf partners: De Jongens Van Boven, dotdotdash, G2K, thonik en Total Design.
Nederlandse bureaus prominent aanwezig op SXSW London
Meer dan 200 Nederlandse creatieven, merken en bureaus reizen af naar Londen
Volgende stap in groei Dutch Digital Design met extra bestuurslid
Tijd voor een duo-interview met Dominique en Suzanne over deze stap
Dominique Henskens versterkt bestuur Dutch Digital Design
Ze gaat zich richten op strategieontwikkeling voor de stichting en de merken die zich als Supporting Brands aan Dutch Digital Design verbinden
Dutch Digital Design en Erasmus starten AI-onderzoek
De Erasmus Universiteit is in samenwerking met Dutch Digital Design een onderzoek gestart naar de impact van AI op creatieve bureaus.
Dutch Digital Design: Suzanne Visser neemt voorzittersrol over van Bert Hagendoorn
Oprichter Bert Hagendoorn geeft zijn voorzittersstokje door aan Suzanne Visser en richt zich vanaf nu op partnerships
Dutch Digital Design tijdens SXSW: Immersive Experiences For Good
Tijdens het South by South West festival in Austin presenteren Nederlandse bureaus virtual-, augmented-, en immersive projecten.
Dutch Digital Design verwelkomt ACE, Cut the Code, DotControl, Lava en Merlin Studio
Hiermee breidt de organisatie uit naar een collectief van 34 bureaus die samenwerken om elkaar te versterken
Stichting Dutch Digital Design organiseert Creative Jam
Creative Jam is een initiatief waar meer dan 100 studenten van creatieve opleidingen aan mee doen om de uitdaging aan te gaan
Staatssecretaris Van Huffelen naar Nederlandse missie SXSW 2023
Staatsecretaris Van Huffelen zal onderdeel uit maken van de Nederlandse missie naar het Amerikaanse festival SXSW (South by SouthWest) in Austin, Texas
Dutch Digital Design biedt Nederlandse bureaus podium tijdens SXSW-festival
Op maandag 13 maart is vanaf 14.00 uur het Nederlandse programma van het SXSW-festival: The Future of Realities in het Thompson Hotel
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei
N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen
FCB en Mastercard maken visuele beperkingen voelbaar
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis