Tag Resultaten
DDMA Benchmark 2025: conversie keert terug in social ads
De derde editie van het onderzoek toont dat Nederlandse adverteerders weer sterker inzetten op conversie en een bredere mix van socialmediaplatformen.
Brancheorganisaties ondertekenen Pitchcode 2025
Het is de eerste keer dat brancheorganisaties gezamenlijk de regels onderschrijven die in de code zijn vastgelegd.
DDMA benoemt Annemarie Nijhoff tot bestuurslid
Annemarie Nijhoff treedt per direct toe tot het bestuur van DDMA en service en neemt de portefeuille Legal op zich
DDMA-whitepaper over post als marketingkanaal
DDMA heeft een whitepaper gepubliceerd waarin het het volledige proces van postcampagnes inzichtelijk maakt.
Influencerregels.com vernieuwt e-learning
Influencerregels.com heeft een vernieuwde versie gelanceerd van de e-learning voor het certificeringsprogramma Certified by influencerregels.com.
Transparante informatievoorziening delen loont
Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data
Inschrijving DDMA EMAS Awards 2025 geopend
De inschrijvingen voor de EMAS Awards 2025 zijn geopend. Deze prijzen worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit op 26 juni 2025
Certificering influencers sluit jaar af met 2000 influencers en Bol als partner
Het sector-initiatief Certified by influencerregels.com sluit het jaar af met diverse mijlpalen
VIA Nederland, DDMA en bvA presenteren de Marketinggids Responsible AI
Deze gids, ontwikkeld als een levende leidraad, biedt marketeers concrete richtlijnen en principes voor het verantwoord toepassen van kunstmatige intelligentie (AI) in marketingactiviteiten
DDMA viert 20e verjaardag en reikt de Carel Rog Penning uit
Bij deze gelegenheid blikte directeur Judith Oude Sogtoen terug op de ontwikkelingen in het marketingvakgebied en DDMA in de afgelopen 20 jaar.
Luuk Ros aan de slag als teamlead content & community bij DDMA
Vanaf 1 januari leidt Ros het team bij DDMA dat verantwoordelijk is voor events, onderzoek, educatie en content.
Herziene Code Telemarketing in werking getreden
Na goedkeuring door Stichting Reclame Code is de vernieuwde Code Telemarketing per 15 oktober 2024 in werking getreden.
[Whitepaper] DDMA: The Brilliant Basics van Social Media Advertising
DDMA presenteert in samenwerking met de DDMA Commissie Social Media, met trots de whitepaper: The Brilliant Basics of Social Media Advertising.
DDMA stelt Frank de Beun en Anouk Beeren aan als bestuursleden
Frank de Beun en Anouk Beeren treden per direct toe tot het bestuur van de branchevereniging voor datagedreven marketing en service.
Springbok Agency wint Battle of the Agencies bij EMAS Awards 2024
Hun creatieve e-mailcampagne voor Brabantia overtuigde zowel de vakjury als de klant.
Inschrijving DDMA Experimentation Heroes 2024 geopend
Deze publicatie is gericht op het ondersteunen van search-specialisten en marketeers bij het automatiseren van hun searchstrategieën
Allisha Hosli naar DDMA als junior legal counsel
In deze rol gaat ze aan de slag met onder meer het beantwoorden van legal vragen van onze leden, het organiseren van kennisevenementen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.
Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Customer success bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn
REVITALIZE ontwikkelt campagne voor ParkinsonNederland
ParkinsonNederland start dit najaar een campagne die de groeiende impact van parkinson onder de aandacht brengt.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis