Tag Resultaten
Fitzroy creatief bureau Corendon: afscheid Cor en Don,
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen
NFF benoemt Gunay Uslu als opvolger van Ruurd Bierman
Uslu, voormalig staatssecretaris Cultuur en Media en huidig CEO van Corendon, treedt in december aan.
Curaçao North Sea Jazz onderdeel van reisaanbod Corendon
Het festival vindt plaats op donderdag 28, vrijdag 29 en zaterdag 30 augustus 2025.
Martin de Boer commercieel directeur Corendon
Van 2014 tot en met 2021 werkte Martin de Boer al voor Corendon, in de functie van directeur marketing
[Interview] Gunay Uslu over Corendon
Corendon onderscheidt zich door een unieke combinatie van flexibiliteit, ondernemerschap en klantgerichtheid
Live happy van TUI bekendste soundlogo van touroperators
Het soundlogo van TUI is in korte tijd uitgegroeid tot de bekendste jingle in de reisbranche. Live Happy werd in 2022 gelanceerd, maar is inmiddels bekend bij driekwart van de consumenten.
[Marketing Report Radio] Dick Gussen (Corendon) over joined-promotions en de allround tour-operator
Dick Gussen is Director of Brand, Media & Partnerships bij Corendon International Travel. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hem over joined promotions en de allround tour-operator.
Blurring Lines: a Travel Retail Media Event
Blurring Lines: a Travel Retail Media Event werd op woensdag 6 maart door Schiphol en de Combinatie van Factoren georganiseerd met uitzicht op Amsterdam vanuit de Adam Tower
[Marketing Report TV] Dick Gussen over media-inkoop en de structuur van Corendon
Dick Gussen, Director of Brand & Media Partnerships bij Corendon International Travel, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt Dick Gussens over de drukke maand januari, media-inkoop en de structuur van Corendon.
Gunay Uslu verlaat demissionair kabinet en wordt CEO van Corendon
Demissionair staatssecretaris Gunay Uslu is per 1 december door Corendon benoemd tot Chief Executive Officer (CEO). Daarmee verlaat ze per direct de demissionaire regering Rutte IV
[MarketingReport Radio] Dick Gussen over Corendon, strandvakantie in eigen land en Black Flyday
Dick Gussen is Director of Brand & Media Partnerships bij Corendon International Travel. We spreken hem over de reiswereld, het succes van de strandtent in Zandvoort, samenwerken met partners en reizen aanbieden in tijden van inflatie
[Marketing Report Radio - 18 oktober 2022] Roel van der Heijden | Marcel Aalders | Dick Gussen | Rogier Bruggeman | Willem-Albert Bol
Luister dinsdag 18 oktober om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne
Lidl Nederland is gestart met de Nederlandse versie van de door Serviceplan Group UK ontwikkelde internationale kerstcampagne Elke dag de moeite waard
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis