Tag Resultaten
Bart Meerdink: AI heeft alles in een stroomversnelling gebracht
Bart Meerdink is Managing Partner en kerndocent van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business Schol richt zich op kennis over Digital & Marketing, Customer Experience, AI, Data & Tech, Communicatie en Leiderschap & Change
Onderzoek Beeckestijn toont lage motivatie voor innovatie
Uit onderzoek van Beeckestijn blijkt dat veel Nederlandse organisaties hun strategie rond innovatie op orde hebben, maar het ontbreekt vaak aan motivatie
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Salsa Shop kiest Buutvrij als creatief bureau
Het Mexicaanse fastcasualconcept werkt samen met het bureau aan een merkcampagne die moet bijdragen aan landelijke en Europese groei.
Intratuin kiest Persuade als Lead Agency
Persuade gaat zich richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste gezamenlijke campagnes staan begin 2026 gepland.
DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.
Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden
Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis