Tag Resultaten
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
Albert Heijn opent 85ste winkel in België
Met behulp van slimme technologie in de AH-app verwacht de supermarktketen meer dan vijf miljoen kilo voedsel te besparen.
Allerhande-recepten dagelijks in AD en regionale kranten
DPG Media en Albert Heijn zijn een strategische samenwerking aangegaan rond de populaire rubriek Wat eten we vandaag?
Albert Heijn lanceert Laatste Kans Koopjes
Met behulp van slimme technologie in de AH-app verwacht de supermarktketen meer dan vijf miljoen kilo voedsel te besparen.
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dutch PR Awards - Maud Burgers over Albert Heijn
Aan het woord is Claudia Metz, senior adviseur corporate communicatie en woordvoerder bij HEMA en genomineerd als Woordvoerder van het Jaar 2025.
Circulaire ingrediënten verminderen verspilling bij AH
Albert Heijn heeft in samenwerking met leveranciers inmiddels meer dan 100 producten ontwikkeld waarin reststromen worden verwerkt tot ingrediënten.
Creative Gym en AH starten Boosting Retail Creativity programma
In interactieve sessies krijgen deelnemers handvatten om de creatieve kwaliteit van campagnes te verbeteren.
Albert Heijn introduceert AI Assistent op de winkelvloer
De toepassing, gebaseerd op generatieve AI, moet het werk van collega’s gemakkelijker maken en bijdragen aan meer werkplezier.
Chiquita en Albert Heijn lanceren groen-geel bananenconcept
Het Chiquita groen 5-pack is toegevoegd aan het assortiment en wordt gepresenteerd naast de eerder geïntroduceerde geel 5-pack.
Albert Heijn introduceert hamstergezin in campagne
Het stel hamsters krijgt drie kleuters, drie peuters en twee babyhamstertjes.
TBWA\NEBOKO ontwikkelt zomercampagne voor Albert Heijn
De campagne combineert muziek, social content en retailaanbod en loopt de hele zomer door.
Albert Heijn plaatst zonnebrandpalen door heel Nederland
De smeerpalen zijn uitgerust met zonnebrand en voorzien van informatie over het belang van insmeren.
Albert Heijn viert twintig jaar maaltijdsalade
De supermarkt introduceerde in 2005 als eerste in Nederland de maaltijdsalade. Sindsdien is het aanbod steeds verder gegroeid.
Margaret Versteden-van Duijn CEO AH, Etos en Gall & Gall
Ze is op dit moment CEO van bol, onderdeel van Ahold Delhaize. Marit van Egmond vertrekt per 1 mei.
Albert Heijn introduceert digitale hulp Steijn in AH-app
Steijn is onderdeel van de Koken-tab in de app, waarin ook de functies Scan & Kook en het persoonlijke weekmenu te vinden zijn.
Albert Heijn breidt eigen merk Blue Home uit ͏
Het eigen merk werd eind vorig jaar geïntroduceerd met vijf keukenapparaten en breidt uit met zeven apparaten
Marit van Egmond vertrekt bij Albert Heijn, Etos en Gall & Gall
Na een loopbaan van 28 jaar binnen Ahold Delhaize, waarvan de laatste zes jaar als CEO, kiest zij voor een volgende stap buiten het bedrijf. De procedure voor haar opvolging is in gang gezet.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.
Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.
Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.
Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis