Tag Resultaten
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dutch PR Awards - Maud Burgers over Albert Heijn
Aan het woord is Claudia Metz, senior adviseur corporate communicatie en woordvoerder bij HEMA en genomineerd als Woordvoerder van het Jaar 2025.
Circulaire ingrediënten verminderen verspilling bij AH
Albert Heijn heeft in samenwerking met leveranciers inmiddels meer dan 100 producten ontwikkeld waarin reststromen worden verwerkt tot ingrediënten.
Creative Gym en AH starten Boosting Retail Creativity programma
In interactieve sessies krijgen deelnemers handvatten om de creatieve kwaliteit van campagnes te verbeteren.
Albert Heijn introduceert AI Assistent op de winkelvloer
De toepassing, gebaseerd op generatieve AI, moet het werk van collega’s gemakkelijker maken en bijdragen aan meer werkplezier.
Chiquita en Albert Heijn lanceren groen-geel bananenconcept
Het Chiquita groen 5-pack is toegevoegd aan het assortiment en wordt gepresenteerd naast de eerder geïntroduceerde geel 5-pack.
Albert Heijn introduceert hamstergezin in campagne
Het stel hamsters krijgt drie kleuters, drie peuters en twee babyhamstertjes.
TBWA\NEBOKO ontwikkelt zomercampagne voor Albert Heijn
De campagne combineert muziek, social content en retailaanbod en loopt de hele zomer door.
Albert Heijn plaatst zonnebrandpalen door heel Nederland
De smeerpalen zijn uitgerust met zonnebrand en voorzien van informatie over het belang van insmeren.
Albert Heijn viert twintig jaar maaltijdsalade
De supermarkt introduceerde in 2005 als eerste in Nederland de maaltijdsalade. Sindsdien is het aanbod steeds verder gegroeid.
Margaret Versteden-van Duijn CEO AH, Etos en Gall & Gall
Ze is op dit moment CEO van bol, onderdeel van Ahold Delhaize. Marit van Egmond vertrekt per 1 mei.
Albert Heijn introduceert digitale hulp Steijn in AH-app
Steijn is onderdeel van de Koken-tab in de app, waarin ook de functies Scan & Kook en het persoonlijke weekmenu te vinden zijn.
Albert Heijn breidt eigen merk Blue Home uit ͏
Het eigen merk werd eind vorig jaar geïntroduceerd met vijf keukenapparaten en breidt uit met zeven apparaten
Marit van Egmond vertrekt bij Albert Heijn, Etos en Gall & Gall
Na een loopbaan van 28 jaar binnen Ahold Delhaize, waarvan de laatste zes jaar als CEO, kiest zij voor een volgende stap buiten het bedrijf. De procedure voor haar opvolging is in gang gezet.
Albert Heijn: kilometers besparen met Buurt Bezorgbundel
Albert Heijn introduceert vanaf volgende week een nieuwe bezorgoptie: de Buurt Bezorgbundel
De genomineerden voor de Ster Gouden Loeki 2024 Q4
De Ster Gouden Loeki-genomineerden van het vierde en laatste kwartaal van 2024 zijn bekend.
Albert Heijn verlengt contract met dentsu
Albert Heijn, Bol, Etos en Gall & Gall hebben voor de komende jaren het contract met het mediabureau van dentsu voor de Benelux verlengd.
Onderzoek TAMBR: Dat is het lekkere van Albert Heijn, bekendste jingle van Nederland
Albert Heijn scoort het hoogst op herkenbaarheid en onderscheidenheid met haar sound logo. Het pas gelanceerde 'En dat voor die prijs' van Jumbo volgt op de voet.
[Column] Jerome Kuijken: Uit je bubbel, in een starterpack
Ik weet niet hoeveel jij ervan meekrijgt, maar bij mij zijn Trump en Kamala op dit moment verantwoordelijk voor meer dan de helft van mijn schermtijd
[Content Marketing Awards 2024] dentsu: Het Magische Kookboek
Albert Heijn wilde beter eten toegankelijker maken en kinderen betrekken bij het kookproces. De oplossing? Het Magische Kookboek, een uniek contentinitiatief samen met Disney.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis