Tag Resultaten
Paul Appelhof: AI-agents worden de shoppers van morgen
De manier waarop we online winkelen verandert razendsnel. Waar Nederlandse consumenten hun zoektocht nu nog vooral beginnen via zoekmachines en marketplaces, staat een nieuw tijdperk voor de deur: dat van de autonome AI-assistent.
Hoe AI de klantreis herschrijft: VML organiseert twee webinars
VML houdt in november twee gratis online webinars over de impact van kunstmatige intelligentie op commerce.
Future Shopper-rapport: Nederland blijft voorzichtig met AI
Bijna de helft van de consumenten wereldwijd verbreekt regelmatig een aankoopproces omdat de digitale ervaring bij grote retailers te frustrerend is.
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.
WPP x ADNIGHT | WPP City
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.
[Vacancy] VML has a position for E-commerce Business Analyst
VML is directly looking for E-commerce Business Analyst , Amsterdam
[Vacancy] VML has a position for Technical Business Analyst
VML is directly looking for Technical Business Analyst - Amsterdam
Sandra Bold: Emotie en humor winnen terrein in campagnes
Tijdens een gesprek deelde Sandra Bold, Chief Creative Officer bij VML Netherlands, haar inzichten naar aanleiding van het Cannes Lions Festival
[Vacancy] VML has a position for Strategy Consultant
VML is directly looking for Strategy Consultant - Amsterdam
Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt
In gesprek met Peter Wybenga in de bioscoop van Bruut vertelt hij over de positionering van VML, de internationale schaal van het bureau
Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland
Oppatja is sinds tien jaar verbonden aan het bureau en was de afgelopen periode actief als Chief Operating Officer.
VML Growth Summit onthult trends voor digitale marketing
Op woensdag 18 juni organiseert VML de Growth Summit in Amsterdam voor professionals die zich richten op digitale transformatie, marketing en commercie.
[Vacancy] VML has a position for Technical Architect (Salesforce)
VML is directly looking for Technical Architect (Salesforce) - Amsterdam
VML deelt groeikansen met marketingexperts
Op woensdag 18 juni organiseert VML de Growth Summit 2025 op de WPP Campus in Amsterdam.
Carine Thomas (VML): Navigeren in het nieuwe nu
Met gerichte duurzaamheidsacties kun je klantloyaliteit opbouwen en je omzet laten groeien.
VML bovenaan ranglijst Digital Enablers van MT/Sprout
In de sector IT Consulting eindigde het bureau op de derde plaats. In de algemene lijst van 150 beste Digital Enablers van Nederland staat VML op positie dertig.
VML en partners ontwikkelen T-Rex-leer
VML, Lab-Grown Leather Ltd. en The Organoid Company ontwikkelen T-Rex-leer. De samenwerking richt zich op duurzaam alternatief voor traditioneel leer.
Pramod Chanana (VML): Van doolhof naar duidelijkheid
Heb je een helder beeld van je huidige duurzaamheidsniveau, dan maak je klanten enthousiast en is de toezichthouder tevreden.
Carine Thomas (VML): Stap voor stap naar een sterke positive
In ons eerste artikel gaven we vier redenen om te beginnen met verduurzamen én om hier transparant over te communiceren en rapporteren.
Own Your Impact: Duurzaamheid werkt
Er zijn genoeg redenen om nu al te praten over de inspanningen van je bedrijf om duurzaam te zijn en daarover te communiceren.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.
[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director
Natwerk en Slachtofferhulp starten merkcampagne
De titel verwijst naar het telefoonnummer 0900-0101 en benadrukt dat Slachtofferhulp er is voor meer mensen en situaties dan vaak wordt gedacht.
Campagne van Selmore en Just speelt in op jongerencultuur
Selmore Creative Agency heeft voor Just zorgverzekering een nieuwe campagne ontwikkeld die zich richt op digital natives.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis