Tag Resultaten
Hotel L’Amour wint pitch Gamma
Hotel L’Amour heeft de eerder uitgezette pitch van Gamma gewonnen. Daarmee neemt Gamma afscheid van het WPP-bureau VML waarmee het de afgelopen jaren samenwerkte
Beyond Creative: mensgerichte marketing in een AI-tijdperk
Tijdens Decisions 2025 in Atlanta riep Jason Gaikowski, Chief Transformation Officer bij VML, de industrie op om creativiteit opnieuw te definiëren
Whitepaper VML: hoe digitale transformatie wél slaagt
VML heeft een whitepaper uitgebracht waarin het bureau de belangrijkste oorzaken onderzocht waarom digitale transformatieprojecten vaak niet lukken
VML lanceert playbook voor duurzaamheidsdata
VML presenteert met Own Your Impact een playbook dat organisaties helpt om meer rendement te halen uit hun duurzaamheidsdata.
VML presenteert algoritme-first playbook voor holiday-sales
Producten worden pas relevant als algoritmes ze weten te vinden en te selecteren. Merken die hun digitale schap niet optimaliseren, laten omzet liggen.
Paul Appelhof: AI-agents worden de shoppers van morgen
De manier waarop we online winkelen verandert razendsnel. Waar Nederlandse consumenten hun zoektocht nu nog vooral beginnen via zoekmachines en marketplaces, staat een nieuw tijdperk voor de deur: dat van de autonome AI-assistent.
Hoe AI de klantreis herschrijft: VML organiseert twee webinars
VML houdt in november twee gratis online webinars over de impact van kunstmatige intelligentie op commerce.
Future Shopper-rapport: Nederland blijft voorzichtig met AI
Bijna de helft van de consumenten wereldwijd verbreekt regelmatig een aankoopproces omdat de digitale ervaring bij grote retailers te frustrerend is.
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.
WPP x ADNIGHT | WPP City
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.
[Vacancy] VML has a position for E-commerce Business Analyst
VML is directly looking for E-commerce Business Analyst , Amsterdam
[Vacancy] VML has a position for Technical Business Analyst
VML is directly looking for Technical Business Analyst - Amsterdam
Sandra Bold: Emotie en humor winnen terrein in campagnes
Tijdens een gesprek deelde Sandra Bold, Chief Creative Officer bij VML Netherlands, haar inzichten naar aanleiding van het Cannes Lions Festival
[Vacancy] VML has a position for Strategy Consultant
VML is directly looking for Strategy Consultant - Amsterdam
Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt
In gesprek met Peter Wybenga in de bioscoop van Bruut vertelt hij over de positionering van VML, de internationale schaal van het bureau
Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland
Oppatja is sinds tien jaar verbonden aan het bureau en was de afgelopen periode actief als Chief Operating Officer.
VML Growth Summit onthult trends voor digitale marketing
Op woensdag 18 juni organiseert VML de Growth Summit in Amsterdam voor professionals die zich richten op digitale transformatie, marketing en commercie.
[Vacancy] VML has a position for Technical Architect (Salesforce)
VML is directly looking for Technical Architect (Salesforce) - Amsterdam
VML deelt groeikansen met marketingexperts
Op woensdag 18 juni organiseert VML de Growth Summit 2025 op de WPP Campus in Amsterdam.
Carine Thomas (VML): Navigeren in het nieuwe nu
Met gerichte duurzaamheidsacties kun je klantloyaliteit opbouwen en je omzet laten groeien.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen
Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander
Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis