Tag Resultaten
Songtradr brengt muziekbedrijven samen onder MassiveMusic
Met deze bundeling ontstaat één geïntegreerd aanbod voor merken, bureaus en platforms die muziek strategisch willen inzetten.
MassiveMusic ontwikkelt nieuwe wereldwijde sound van Nutella
MassiveMusic, onderdeel van Songtradr, kondigt de samenwerking aan met Nutella, voor de creatie van The Sound of Nutella.
MassiveMusic en LePub werken samen voor Desperados
Desperados kondigt de lancering aan van een wereldwijde campagne: The Beer with Latin Vibe.
Tickets for Good lanceert in Nederland met steun van Robbie Williams en Hans Brouwer
Tickets for Good, een social-profitorganisatie die zorgmedewerkers voordelig toegang biedt tot sport- en muziekevenementen, theaters en musea, is gelanceerd in Nederland.
Charlotte Grotenhuis benoemt tot Partnership Director bij MassiveMusic
MassiveMusic heeft Charlotte Grotenhuis aangesteld als Partnership Director in Amsterdam. Ze volgt Sacha Stoffers op
[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications. The broadcasts can be listened to live daily and are available as a podcast on the Marketing Report website
N=5 ontwikkelt SIRE campagne: Vind je lichtpuntje en durf te hopen
Met de campagne willen ze Nederlanders aanmoedigen om te ontdekken wat hen hoop geeft
Kruidvat maakt Lies The Movie
Kruidvat heeft een zomerfilm gemaakt met Lies van drie en een halve minuut. Betrokken bureaus zijn DDB Amsterdam, Eigen Fabrikaat, MassiveMusic, Earforce en GroupM
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award
Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.
Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.
Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.
Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes
Inmiddels werkt awesome. voor organisaties als ANWB, BOVAG, Picnic, bol. en KNGF.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis