Tag Resultaten
Home, Havas Play en JBL organiseren JBL Tour One Experience
Van 7 tot en met 9 november verandert JBL samen met Home en Havas Play het pand aan Rokin 102 in Amsterdam in een plek waar muziek centraal staat.
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Blend en Home maken campagne voor Rookvrije Generatie
De Rookvrije Generatie start een campagne waarin wordt ingezet op bewustwording rond de snelle opmars van nicotineproducten onder jongeren.
Sectorbreed onderzoek naar DE&I officieel van start
Het onderzoek, dat drie weken duurt, heeft als doel diepgaand inzicht te verkrijgen in de mate waarin diversiteit en inclusie een rol speelt in zowel personeelsbeleid als campagne ontwikkeling binnen de sector.
Jorn Dost, Noa Meihuizen, Oscar von Ende en Sara Taha naar Home
Deze maand zijn vier medewerkers gestart bij Home, allen op de afdeling creatie.
Zeekr Europe kiest Home als social media-partner
Het creatief bureau wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de social media strategie bij de introductie van het elektrische automerk in Europa
Hammerfest wordt Home
Het bureau besluit de naam te veranderen omdat Hammerfest ook actief wordt gebruikt door de Hammerskins, een neonazistische organisatie
[Column] Bas Vlugt: Adnight 2023 Report!
Toffe bende bij ADNIGHT 2023. Marketing Report stortte zich met overgave en wist acht bureaus te bezoeken. Eerste stop was de Houthavens, rammetje vol creatieve bedrijven en dito mensen
Open Now, DAM, OrangeOwl, Vorm de Stad, Hammerfest en Digital Media Enzo winnen tender Amsterdam
Open Now gaat zijn communicatie-aanpak op basis van gedragswetenschap, ook inzetten voor de Gemeente Amsterdam. De gemeente Amsterdam heeft na lange tijd een tender uitgezet om de campagnes van de gemeente Amsterdam te kunnen maken
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Creator Manager bij SPIL NEWS
Mediahuis is per direct op zoek naar Senior Creator Manager bij SPIL NEWS - Amsterdam
KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis