Tag Resultaten
Sanne Demir en Niels Braat: Opposites Create werkt bij DCVF
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de kracht van het principe Opposites Create
DCVF gaat voor DEDDO aan de slag met online strategie
DCVF ondersteunt het bedrijf bij het versterken van de merkpositie en het activeren van de doelgroep via doelgerichte online campagnes.
Op vliegvelden kun je van alles verkopen, behalve koffers
Marketing Report is op bezoek bij DCVF. We spreken met Sanne Demir.
De toekomst van retail: luchthaven is de nieuwe winkelstraat
Martijn Nillesen van DCVF vertelt tijdens de whitepaper sessies over het fenomeen Travel Retail.
DCVF neemt retailactiviteiten HelloHero over
DCVF neemt de retailactiviteiten van HelloHero over. HelloHero-oprichter Harmen Schepers krijgt de leiding over de afdeling Retail Experience Design
Coen Zuijdervliet, Harmen Schepers: retail experience design
Coen Zuijdervliet en Harmen Schepers. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over retail experience design.
True Ideas en Verstegen lanceren merkcampagne
Kruiden- en specerijenmerk Verstegen heeft samen met campagnebureau True Ideas een merkcampagne ontwikkeld. Deze samenwerking vormt een belangrijke stap in de inspanningen van Verstegen (B Corp-gecertificeerd) om het merk verder te ontwikkelen en hun duurzame ambities op inspirerende wijze naar buiten te brengen.
DCVF ontwikkelt opnieuw Transformers-case voor Bosch UK
Eerder ontwikkelde DCVF rondom de release van Transformers – Rise of the Beasts al een 360-graden campagne voor Bosch UK. En in aanloop naar de nieuwste blockbuster Transformers One deden ze dat nog een keer over.
[Forum] Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus. So what?
De vraag van vandaag is gebaseerd op recent onderzoek van World Federation of Advertisers waaruit blijkt dat Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus.
[Marketing Report TV] Niels Braat en Coen Zuijdervliet (DCVF) over het succes van Opposites Create
Niels Braat, Managing Director bij De Combinatie van Factorenen, en Coen Zuijdervliet, Creatief Directeur en Partner bij De Combinatie van Factoren, zijn te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertellen zij over hun unieke aanpak waarbij ze tegenpolen samenbrengen onder het motto Opposites Create, en hoe dit concept de basis vormt voor succesvolle en vernieuwende campagnes.
[Forum] Sanne Demir (DCVF): Ik snap heel goed dat merken zorgen hebben over gebruik van GenAI door bureaus
Ik snap heel goed dat merken hier zorgen over hebben. Het is nieuw, het is relatief onbegonnen terrein en er is weinig consensus over wat wel en niet kan. Om nog maar niet te spreken over regelgeving
[Column] Sanne Demir (DCVF): Hoe zorg je dat het weer gaat knetteren op kantoor?
Mijn wat grijzere collega’s komen nog wel eens met verhalen uit die Goede Oude Tijd. Creatieve hoogtijden waarin de marketingbudgetten niet op konden
[Interview] Sanne Demir (DCVF): Dit jaar veel innovatie in contentmarketing
Sanne Demir is strateeg en gedragsdeskundige bij DCVF. Ze is ook lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt haar.
[Marketing Report Radio] Coen Zuijdervliet & Sanne Demir (DCVF) over het nieuwe normaal in de creatieve industrie
We spreken Coen Zuijdervliet en Sanne Demir over het nieuwe normaal in de creatieve industrie.
[The List] DCVF
DCVF staat voor De Combinatie van Factoren. Het activatiebureau dat merken laat groeien
[Vacatures] De Combinatie van Factoren zoekt een Allround-DTP’ER
De Combinatie van Factoren (DCVF) is per direct op zoek naar een Allround-DTP’ER
[Column] Sanne Demir en Pieter Perry: Zekerheidsgeneratie is onderverzekerd. Rara, hoe kan dat?
Vandaag sparren strateeg Sanne Demir en copywriter Pieter Perry over de ontdekking dat Gen Z flink onderverzekerd is.
Blurring Lines: a Travel Retail Media Event
Blurring Lines: a Travel Retail Media Event werd op woensdag 6 maart door Schiphol en de Combinatie van Factoren georganiseerd met uitzicht op Amsterdam vanuit de Adam Tower
DCVF breidt team uit met vier leden
Claire de Graaff, Emory Hoffman, Pieter Perry en Charlotte Broeken gaan het team van DCVF versterken
[Whitepaper Sessions 2023] Sanne Demir & Coen Zuijdervliet: Creativiteit en gedragswetenschap: twee tegenpolen die elkaar versterken
Voorafgaand aan het M100 event begin december 2023 organiseerden Media Meetings en Marketing Report de Whitepaper Sessions, zes hoogwaardige kennistransfers in een marketeers only event. Onder de sprekers Sanne Demir en Coen Zuijdervliet van het activatiebureau De Combinatie van Factoren. Wij hebben hun gevraagd om hun presentatie samen te vatten in een column
[Column] Sanne Demir (DCVF): Als Mad Men kunnen veranderen, kunnen normale mensen het ook
Mijn wat grijzere collega’s komen nog wel eens met verhalen uit die Goede Oude Tijd. Creatieve hoogtijden waarin de marketingbudgetten niet op konden
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis