Tag Resultaten
[Altijd Goede Mensen]: Hoe Bas van de Haterd pioniert in recruitment marketing
Hoe blijf je voorop in een constant veranderende wereld van employer marketing? In deze editie van Altijd Goede Mensen spraken we met Bas van de Haterd, recruitment expert en auteur van meerdere boeken over employer branding en recruitment.
[Altijd Goede Mensen]: Zo kijkt WHO KNOWS GINNY naar employermarketing
In deze editie van Altijd Goede Mensen spreekt Twenty Two met Ginny Ramkisoen over de uitdagingen van werving in de huidige arbeidsmarkt en de kracht van communities.
[Altijd Goede Mensen]: Hoe Jobster werkgevers helpt bij het vinden van goede mensen
Waar vind je als werkgever goede mensen in een arbeidsmarkt waar nauwelijks iemand zoekt naar een nieuwe baan? In deze editie van Altijd Goede Mensen spreken we met Silke Verberkt, Head of Strategic Partnerships bij recruitment-technologieplatform Jobster.
[Altijd Goede Mensen]: Hoe vindt Heineken het juiste talent?
In deze eerste editie van Altijd Goede Mensen spreken we met Kobi Ampoma, Head of Talent Acquisition bij Heineken Nederland.
[Marketing Report TV] Mark Schoones over Twenty Two en de ontwikkelingen in de banenmarkt
Mark Schoones, Creative Director bij Twenty Two, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij de ontwikkeling in de banenmarkt.
[Interview] Mark Schoones (Twenty Two) over recruitment marketing in de huidige arbeidsmarkt.
Mark Schoones is Creative Director bij Twenty Two; een marketingbureau voor werkgevers. We spreken hem over de eerste maanden van het marketingbureau en hoe een verschuivende arbeidsmarkt werkgevers dwingt tot merkdenken
Mark Schoones en Slaven Mandic lanceren Twenty Two
Full service bureau Twenty Two betreedt de markt. Twenty Two helpt werkgevers op het vlak van employer branding, recruitment marketing en job advertising.
Mark Schoones: Why I’m helping to build Twenty Two, a new agency focused on employers
I’m excited to announce that we’re launching Twenty Two; an agency that focuses on helping employers navigate the talent business
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis