Tag Resultaten
The Others bouwt aan identiteit van Bouwmaat
Met de aangepaste merkidentiteit wil het bedrijf zich consistenter profileren in alle communicatie-uitingen.
[Vacatures] The Others zoekt een Creative Brand Designer
The Others is per direct op zoek naar een Creative Brand Designer - 32-40 uur · Amersfoort
The Others maakt Samsungs Europese campagne voor de ClimateHub & Hydro Unit
De combinatie van 3D-animatie en mensen biedt hierbij de vrijheid om een betrekkelijk abstract onderwerp toegankelijk neer te zetten.
The Others en VVV Cadeaukaart lanceren merkcampagne: Wat geef jij?
Het communicatie- en campagneconcept is gebaseerd op de vraag die velen zich stellen bij een feestelijke gelegenheid: “Wat geef jij?”
The Others ontwikkelt communicatieconcept voor Meggers wereldwijde merkidentiteit
Het communicatieconcept, is afgestemd op de kernwaarden van Megger – betrouwbaarheid, innovatie en expertise – en wordt nu wereldwijd uitgerold.
[Marketing Report TV] Chris Visser (The Others) over het belang van een consistente merkidentiteit
Chris Visser, Creative Director bij The Others, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over het belang van een consistente merkidentiteit.
The Others ontwikkelt identiteit voor Artrésor
Artrésor introduceert verpakkingsdozen die zijn ontworpen om een veilige verzending van kunstwerken naar klanten te garanderen
The Others ontwikkelt SP-campagne rondom Europese Verkiezingen
De campagne roept mensen op om in beweging te komen met de slogan Kom op. Voor iets, jezelf, elkaar en waar je vóór en achter staat.
The Others vernieuwt merkidentiteit van de SAN
Het doel was om de bestaande SAN-identiteit te versterken en het gebruikte Accent te behouden
The Others ontwikkelt vernieuwde visuele identiteit voor Eco-Movement
Het doel van deze herpositionering is het verhogen van de waardeperceptie van Eco-Movement met opdrachtgevers zoals Uber, Tesla, Google en TomTom
The Others vernieuwt identiteit en beeldtaal CitySafes/Nederlandse Kluis
Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes en De Nederlandse Kluis als de Nederlandse merknaam een boost gegeven met als doel om De Nederlandse Kluis en CitySafes een herkenbaarder, sterk internationaal merk te maken
The Others creëert nieuwe look voor Eye Wish opticiens
Als opticien kijk je ook geregeld naar je eigen merk. En wil je ook meegaan met de tijdsgeest
[The List] The Others
The Others is een creatief bureau. Van uitwerking tot productie, fotografie- en filmshoots, drukwerk tot websites en online tools. You name it, we make it.
[Interview] Chris Visser: The Others creëert werk dat werkt!
Chris Visser is Creative Director bij The Others. Wij spreken hem
[Vacatures] The Others zoekt een Creative Designer
The Others is per direct op zoek naar een Creative Designer 32 - 40 uur
The Others ontwikkelt de vernieuwde beeldtaal voor KPN
The Others heeft de vernieuwde KPN-merkidentiteit een visuele boost gegeven. Chris Visser, Creative Director bij The Others: "Niet alleen met een beeldbank maar een merk-eigen tone-of-visual in elk beeld!
[Interview] Chris Visser (The Others): Wij creëren werk dat werkt!
In de aanloop naar de publicatie van de Media100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event. Vandaag spreken wij met Chris Visser, Creative Director van The Others
The Others ontwikkelt beeldbank voor VVV Cadeaukaart
The Others heeft voor VVV een beeldbank ontwikkeld ten behoeve van de VVV Cadeaukaart. Via de beeldbank kan VVV de VVV Cadeaukaart beter promoten
The Others ontwikkelt wervingscampagne voor Bergman Clinics
The Others heeft een arbeidsmarktcampagne voor Bergman Clinics ontwikkeld, in-house geproduceerd, opgetekend in zeven verhalen van medewerkers en vertaald naar alle media en middelen
The Others ontwikkelt wereldwijde campagne voor Philips MyCreation
De 3D-geprinte verlichtingsontwerpen van Signify worden vanaf nu onder het Philips MyCreation label op de markt gebracht
[SHOWREEL!] The Others: Made to Create
We zijn een creatief bureau en creëren werk dat werkt! We ontwikkelen én produceren, van idee tot resultaat. Slimme strategie, opmerkelijke identiteiten, creatieve concepten en consistente communicatie. Om merken en organisaties verder te brengen. Vooruit!
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis