Tag Resultaten
Lodewijk Varossieau: SuperRebel.Agency wordt sterker door fusie
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de recente ontwikkelingen bij het bureau.
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Visual Design Stagiar
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Visual Design Stagiar
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Project Management Stagiar
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Project Management Stagiar
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Content Creative Stagiar
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Content Creative Stagiar
[Vacancy] SuperRebel.Agency has a position for Visual Design Intern
SuperRebel.Agency is directly looking for Visual Design Intern
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Medior Social Creative
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Medior Social Creative
SuperRebel geeft YourSurprise een persoonlijker gezicht
Het bureau ontwikkelde een visuele stijl waarin emotie, energie en speelsheid centraal staan.
Quinten van Hoogdalem: Summer Course vol nieuwe inzichten
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Quinten van Hoogdalem over zijn ervaringen tijdens het festival
Cannes 2025: Lodewijk Varossieau over SuperRebel.Agency
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
SuperRebel: Echte Mannekes lopen met hun zak te koop
SuperRebel laat deze week overal in Nederland Echte Mannekes opduiken – en die doen waar ze goed in zijn: met hun zak te koop lopen.
SuperRebel.Agency start Europese testimonialcampagne
De campagne gaat van start met een paginagrote advertentie in de Financial Times European edition.
SuperRebel Agency ontwikkelt vervolgcampagne Alle Kanten
De campagne heeft als doel inwoners, toeristen en dagrecreanten bewuster te laten genieten van de Zeeuwse natuur
SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk fuseren
De bureaus SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk gaan samen verder als één creatief bureau onder de naam SuperRebel.Agency.
SuperRebel.Agency ontwikkelt merkidentiteit YourSurprise
SuperRebel.Agency heeft voor YourSurprise een merkidentiteit ontwikkeld. De samenwerking is gericht op het versterken van de emotionele waarde van het merk
SuperRebel.Agency brengt spontane sausmix tot leven
Burger King, Heinz en SuperRebel.Agency hebben een activatie gelanceerd waarbij een eenvoudige ontdekking centraal staat.
Fusie SuperRebel, The Best Social en Today’s Milk
Natascha van den Ende (Today's Milk) wordt Managing Director en Lodewijk Varossieau Chief Creative Officer
SuperRebel ontwikkelt activatiecampagne voor Rijnmondveilig
Creatief bureau SuperRebel heeft in samenwerking met Rijnmondveilig een activatiecampagne ontwikkeld voor de lancering van een veiligheidsapp
SuperRebel ontwikkelt digitaal platform voor MP Motorsport
De website is gericht op het ondersteunen van talentontwikkeling en internationale groei van het raceteam.
SuperRebel.Agency ontwikkelt merkidentiteit voor BeeOrganic
De visuele identiteit moet bijdragen aan de herkenbaarheid en zichtbaarheid van het merk binnen de biologische sector.
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis