Tag Resultaten
Selmore en Škoda lanceren campagne rond zaterdaggevoel
De campagne roept op om de zaterdag optimaal te benutten, met de slogan Breng je zaterdag tot leven.
Domino’s en Selmore lanceren tweede film in campagne
Na de introductie van een groepje kantoormedewerkers in de eerste film, wordt in de tweede film ingezoomd op hun manager.
AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond
Selmore ontwikkelt Pak lekker uit-campagne voor Look-O-Look
De campagne is bedoeld als uitnodiging om het leven minder serieus te nemen en vaker buiten de lijntjes te kleuren.
Selmore ontwikkelt jubileumcampagne voor KNGF Geleidehonden
Onder het thema 90 jaar hondenhelden wordt met een animatiefilm aandacht gevraagd voor het werk van KNGF en de steun die daarvoor nodig is.
[Bob's World View] Wat de laatste F&O-ontwikkelingen voorspellen
Het jaar is begonnen met ingrijpende verschuivingen in de reclame- en marketingindustrie, grotendeels aangedreven door fusies en overnames (M&A).
Dékuple Group neemt DotControl en Selmore over
Het creatieve bureau Selmore en het digitale bureau DotControl zijn voor de meerderheid overgenomen door de Dékuple Group, speler in datamarketing en communicatie
Selmore neemt afscheid van ASN Bank met fabeldieren Linkedin campagne
Na acht jaar komt er een einde aan de ASN Bank campagne met de bekende fabeldieren. Via Linkedin nemen ze hoogstpersoonlijk afscheid van het merk onder de welbekende noemer #opentowork
Selmore & DotControl lanceren game voor Škoda
Om de Škoda Elroq bekend te maken in Nederland is een activatiecampagne ontwikkeld: Elroq, paper, scissors!
Selmore & DotControl aan de slag voor Just zorgverzekering
De relatief jonge zorgverzekeraar mikt zich vooral op de zelfhulp generatie. De eerste campagne volgt nog dit jaar.
Selmore en Domino’s komen met Honour the craving
Met Honour the craving richt het pizzabedrijf zich in een eerste campagne met Selmore op het stillen van de lekkere trek.
[Vacatures] Selmore Creative Agency zoekt een Account Manager
Selmore Creative Agency is per direct op zoek naar Account Manager
Selmore komt met merkcampagne: maak een Bioscoopbon voor elke gelegenheid
De digitale versie van de Nationale Bioscoopbon heeft een update gekregen. Selmore ontwikkelde een campagne rondom de optie om de bon aan te passen
Selmore & DotControl winnen pitch Domino’s
Pizzaketen Domino’s heeft na een pitch gekozen voor een combinatie van Selmore en DotControl om de communicatiedoelstellingen te helpen behalen.
[Marketing Report Cannes 2024] Mara Janssen over Selmore
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Vacatures] Selmore Creative Agency zoekt een Regelaar / Planner / Alleskunner
Selmore Creative Agency is per direct op zoek naar Regelaar / Planner / Alleskunner
Selmore en Ambassadors winnen een Graphite Pencil voor ASN Bank
De winnaars zijn bekend van de D&AD Awards 2024. Selmore en Ambassadors wonnen een Graphite Pencil voor ASN Bank in de categorie Animationv
Marketing Report feliciteert alle partners met hun ADCN Lampen 2024
TBWA\NEBOKO, Ambassadors, Amp.Amsterdam, DEPT, Cheil, Joe Public en N=5 wonnen of waren betrokken bij 45 lampen
Win het RA*W Golden Ticket naar Cannes
De ticket geeft talenten die in between jobs zitten of die eigen baas zijn, de mogelijkheid om te leren van de top in de creatieve industrie
De inschrijvingen voor de RA*W Cannes Summer Course 2024 zijn geopend
Bureaus en bedrijven uit de creatieve sector kunnen vanaf nu hun jonge talenten aanmelden voor dit 6-daagse educatieve programma
Jeroen Senden verlaat Selmore, gaat naar Stichting Greendustry
Hij gaat bedrijventerreinen, industrieparken en ziekenhuizen omtoveren tot groene oases waarin het bruist van het leven
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis