Tag Resultaten
Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.
Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.
Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon
Met zijn internationale ervaring bij bureaus als Monks, Ogilvy en Lost Boys brengt hij expertise in operatie, cultuur en groei mee
Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI
Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman
Per 1 september 2025 is Ubbo Maagdenberg benoemd tot CEO van bureaugroep Happy Horizon. Hij volgt hiermee oprichter Walter van de Wege op
Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards
Happy Horizon is genomineerd voor twaalf Digital Impact Awards. De bureaugroep viel vorig jaar al vier keer in de prijzen.
Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie
Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel
De tool wordt onder meer gepromoot via TikTok, Snapchat, Meta en Google Display en leverde in korte tijd honderden leads op.
Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden
Cent Pur Cent zet in een campagne mensen met verschillende huidtypen, leeftijden en achtergronden centraal.
Jouw marketingbaan verdwijnt (wellicht) sneller dan je denkt
[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): Als jouw werk te herhalen is, te meten is of geen menselijk contact nodig heeft, dan zit AI al in de wachtkamer
Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digital partner
Vanaf januari 2025 is Happy Horizon verantwoordelijk voor de digitale marketingactiviteiten, waaronder websiteontwikkeling, performance marketing en creatieve ondersteuning.
Bruna kiest Happy Horizon als social media partner
Winkelformule Bruna, onderdeel van Audax Retail, heeft Happy Horizon gekozen als partner voor social content en social advertising.
Het Vergeten Kind en Happy Horizon Non-profit: Nergens thuis
Voor het vijfde jaar op rij heeft Happy Horizon Non-profit de campagne voor de Week van Het Vergeten Kind ontwikkeld.
Happy Horizon Non-profit neemt de tijd voor campagne Utrecht Marketing
Happy Horizon Non-profit heeft de afgelopen maanden gewerkt aan de campagne voor en met Utrecht Marketing.
Vijf nominaties Happy Horizon European Excellence Awards 2024 Berlijn
Happy Horizon en haar diverse labels hebben vijf nominaties ontvangen voor de European Excellence Awards 2024, die op 6 december in Berlijn worden uitgereikt.
Digital agency EF2 bouwt website voor Alliance Automotive Group Benelux
De site van deze speler in de automotive sector biedt een verbeterde gebruikerservaring dat aansluit bij de diverse merken en diensten van AAGB.
SoLow kiest Vortex Agency als social agency
Samen zullen zij werken aan het versterken van de online aanwezigheid van SoLow, met als doel een nog grotere community te inspireren
[Marketing Report Hotline] Mike Hendrixen over de prijzenregen van Happy Horizon
Bureaugroep Happy Horizon heeft tijdens de Digital Impact Awards in Londen vijf prijzen gewonnen.
Happy Horizon neemt Iconic Studios over
Happy Horizon zet een strategische stap met de overname van Iconic Studios, een bureau gespecialiseerd in PR, events en influencer marketing.
Happy Horizon wint goud, zilver en brons bij Digital Impact Awards in Londen
Bureaugroep Happy Horizon heeft tijdens de Digital Impact Awards in Londen vijf prijzen gewonnen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis