Tag Resultaten
Daymakers genomineerd voor Heavent Award in Cannes
Daymakers is genomineerd voor de Heavent Awards in Cannes met het event DPG Media Opening Mediavaert.
Daymakers Group wint drie prijzen bij BEA World Festival Awards
Tijdens de 19e BEA World Festival Awards won Daymakers Group drie Best Event Awards: goud in de categorie Proprietary Format voor de Google Cloud Summit Benelux en twee bronzen awards in de categorieën Celebration/Festivity en B2I (internal) event voor het Cosun Festival.
[Marketing Report Radio] Pieter Bas Boertje (D&B Eventmarketing): Met leave no one behind bereiken we iedereen, digitaal én live
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Pieter Bas Boertje van D&B Eventmarketing over de samenwerking met FX Agency en de toekomst van evenementen
Open Now ontwikkelt campagne Buitenlandse Zaken & Douane
DOT (D&B, Open Now, TBWA) maken reizigers bekend met advies en regels rondom reizen op Nederlandwereldwijd.nl en in de Reisapp
Media.Monks en vier andere bureaus verantwoordelijk voor creatieve campagnes Rijksoverheid
Na een aanbesteding heeft de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid Media.Monks, DOT (Open Now met TBWA\Neboko en D&B), Havas Lemz, Noise en reclamebureau Roorda gekozen als partners en sluit met hen een raamovereenkomst voor campagne dienstverlening
Open Now en D&B aan de slag voor Goedopweg
Na een Europees aanbestedingstraject hebben Open Now en D&B begin dit jaar de pitch gewonnen voor een grote campagne vanuit Goedopweg. Het betreft een meerjarige gedragscampagne gericht op het verminderen de hoeveelheid auto’s in de spits in regio Utrecht
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis