Tag Resultaten
RTL Group en Bertelsmann krijgen andere leiding
De Fransman Clement Schwebig wordt per 1 mei 2026 CEO van RTL Group en Thomas Coesfeld wordt per 1 januari 2027 bestuursvoorzitter van Bertelsmann
Cannes Lions introduceert de Creative Brand Lion
Omdat commerciële creativiteit wereldwijd business blijft veranderen, erkennen de Awards in 2026 baanbrekend werk met de Creative Brand Lion
Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens
Volgens de exploitant is dit het hoogste aantal zalen op één locatie in Nederland.
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.
Sjoerd van der Meijden: Adswag maakt audio-inkoop efficiënt
Het gesprek draait om efficiëntere advertentieketens voor lokale publishers, de opmars van digitale audio en podcasts, en de lancering van AudioConnect
[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director
[Vacatures] INDIE zoekt een Jr. Designer / DTP-er
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Jr. Designer / DTP-er
Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Senior Designer
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Senior Designer
Campagne van Selmore en Just speelt in op jongerencultuur
Selmore Creative Agency heeft voor Just zorgverzekering een nieuwe campagne ontwikkeld die zich richt op digital natives.
[Vacatures] Qmusic zoekt een Broadcast Engineer Qmusic & JOE
Qmusic is per direct op zoek naar Broadcast Engineer Qmusic & JOE - Amsterdam
PR-Dashboard en Marcommit organiseren AI-bootcamp
PR-Dashboard organiseert samen met PR-bureau Marcommit een PR-Bootcamp over zichtbaarheid in AI, met Generative Engine Optimization (GEO) als rode draad.
Van data naar actie: 5 last-minute tips voor de feestdagen
Onderzoek van omnichannelplatform Teads onder 501 Nederlandse consumenten laat zien dat verschillende productcategorieën hun piek nog moeten bereiken
[Vacatures] Persuade zoekt een Art Director
Persuade is per direct op zoek naar een Art Director - 28-32 uur p/w
[Vacatures] NRC zoekt een Nieuwsredacteur
NRC is per direct op zoek naar Nieuwsredacteur (0,6 fte)
Niek van Bemmel: Hout is goud bij Hart Voor De Zaak
Van Bemmel vertelt over zijn loopbaan, de missie van het bureau en campagnes waarmee het bureau maatschappelijke impact maakt.
Wandelverhaal Optimel versterkt merkattitude met 10 procent
Sommige verhalen raken je en blijven hangen. Ze inspireren, bieden herkenning of zetten je aan tot actie. Het is de kunst om zo'n verhaal te creëren
INDIE scherpt merkpositie PLUS aan met pay-off
De centrale belofte is dat de formule in 440 winkels dagelijks lokaal het verschil wil maken door net dat beetje extra te doen.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Campagnecoördinator Audio & Radio
Mediahuis is per direct op zoek naar Campagnecoördinator Audio & Radio - Amsterdam
De candidate journey als marketingstrategie: automatisering die werkt
De candidate journey – van eerste contact tot plaatsing – is uitgegroeid tot een marketinginstrument van formaat
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.
[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director
Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland
Campagne van Selmore en Just speelt in op jongerencultuur
Selmore Creative Agency heeft voor Just zorgverzekering een nieuwe campagne ontwikkeld die zich richt op digital natives.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis