Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 279142 | Tags:

JWT verzorgt PLUS-campagne Goed eten is weten wat je eet
16-09-2019 | 09:49:00
Goed eten is weten wat je eet is het thema van die MVO-campagne van PLUS die is verzorgd door J. Walter Thompson Amsterdam. Het fundament van de campagne komt voort uit de strategie van de supermarkt.
Wybe Sallows stapt over van WPP naar CODE D'AZUR
04-07-2019 | 13:43:54
Wybe Sallows keert als Strategy Director terug bij CODE D'AZUR na twee jaar werkzaam te zijn geweest bij J. Walter Thompson
Nieuwe campagne Plus over goed eten
10-04-2019 | 11:48:00
Supermarkt Plus heeft een nieuwe campagne gelanceerd die om goed eten draait. Alle emoties die om goed eten spelen zijn daarbij te zien
JWT en Jimmy Nelson presenteren Preservation Robot voor behoud culturele diversiteit
13-03-2019 | 13:38:00
JWT Amsterdam en Jimmy Nelson hebben de Preservation Robot gepresenteerd. Dit is de eerste technologische oplossing die autonoom zijn (digitale) pijlen richt op de culturele homogenisering
Alewijn Dekker co-Managing Director CODE D’AZUR
05-02-2019 | 14:27:00
Voor de overstap naar CODE D’AZUR was Alewijn Dekker onder andere werkzaam als Deputy Managing Director bij J. Walter Thompson Amsterdam en als Managing Director bij Duval Guillaume. Hij zal samen met Michiel Meiberg de functie van Managing Director vervullen
J. Walter Thompson ontwikkelt campagne voor PLUS
04-02-2019 | 11:44:00
J. Walter Thompson Amsterdam heeft de nieuwe campagne van de supermarktketen PLUS ontwikkeld. Goed eten staat centraal in de campagne
WPP and J. Walther Thompson unite to become Wunderman Thompson
27-11-2018 | 09:54:00
WPP today announced that Wunderman and J. Walter Thompson will unite to form Wunderman Thompson, a creative, data and technology agency built to inspire growth for its clients
[Interview] Bas Korsten: Bij J. Walter Thompson geloven we in samenwerken binnen én buiten WPP
20-09-2018 | 09:37:00
Bas Korsten, creative partner bij J. Walter Thompson Amsterdam en sinds mei dit jaar zelfs Global Creative Lead binnen het JWT netwerk. Hij is de nummer 54 in de Media 100. Tijd voor een paar vragen
Zomerse Plus commercial met Syrisch jongetje als opvolger kerstfilm
12-08-2018 | 22:54:00
Supermarkt Plus introduceert een zonnig vervolg op haar emotionele kerstcommercial van vorig jaar. Een Syrisch jongetje maakt kennis met de Nederlandse eetcultuur
Saskia Meijer en René Verhagen naar JWT
03-08-2018 | 10:08:31
Meijer en Verhagen komen van XXS Amsterdam, waar ze campagnes ontwikkelden voor onder meer HEMA, Binck Bank en Nierstichting
Heineken kiest voor J. Walter Thompson Amsterdam
03-07-2018 | 10:15:00
Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle communicatie rond het merk Sol in alle regio’s van de wereld, behalve in Mexico
JWT omarmt sceptische Hollander voor Secret Escapes in tv-spot
28-06-2018 | 09:14:00
In samenwerking met reclamebureau J. Walter Thompson (JWT) Amsterdam is een tv-commercial ontwikkeld met de sceptische houding die vaak typerend is voor Nederlanders in de hoofdrol. Hiermee onderstreept Secret Escapes dat de exclusieve reisaanbiedingen op de website misschien onwerkelijk lijken, maar dit niet zijn
J. Walter Thompson aan de slag voor innogy
25-06-2018 | 15:07:27
J. Walter Thompson Amsterdam werkt sinds kort voor een van de grootste energiebedrijven van Duitsland en tevens het moederbedrijf van Essent: innogy

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie