Tag Resultaten
Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
De outsourcing-paradox: zo worden je IT’ers waardevoller
Veel marketingteams willen vooruit, maar blijven hangen in dezelfde patronen.
Madelon Fortuin: Laagste churn ooit in 2025 mede dankzij New York Times
Madelon Fortuin is commercieel directeur bij Mediahuis NRC. We blikken met haar terug op het afgelopen jaar en het komende jaar
Daymakers wordt onderdeel van ITA Group
ITA Group heeft het Utrechtse experiencebureau Daymakers overgenomen. Daymakers ontstond uit de fusie van FX Agency en D&B Eventmarketing
Adverteren op de radio: kosten en tips van Mediamax
Social en video advertising is op dit moment erg in trek bij marketeers, en dat is best begrijpelijk. Toch levert radioreclame nog goede resultaten op.
[The List] Freshheads
Freshheads helpt organisaties om ideeën en problemen te vertalen naar digitale oplossingen die meegroeien met de vraag.
[The List] MediaMaze
Het team van MediaMaze helpt onjuiste, onvolledige of negatieve berichtgeving op Google te verwijderen of te vervangen door positieve/neutrale content
Happy Horizon ontwikkelt digitaal platform fietsfabrikant vanRaam
De bureaugroep ontwikkelt onder meer een productconfigurator, een dealerportaal en een onderdelenwebshop
Transfer Media gaat reclames Disney+ verkopen
Transfer Media gaat de advertentieverkoop voor streamingplatform Disney+ in België verzorgen.
Patrick Petersen: MetaAI trekt stekker uit Wii Worlds
Meta heeft dus eindelijk ingezien dat niemand zijn werkdagen wil slijten als lowres-avatar zonder benen in een virtuele vergaderzaal die eruitzag als Wii Sports.
VRM: Vlaamse mediasector op kantelpunt: big tech zetten sector onder druk
De Vlaamse mediasector staat op een kantelpunt. De Big Tech zet de mediasector onder financiele druk en bedreigen de lokale diversiteit. Dit stelt de Vlaamse regulator voor de Media (VRM) naar aanleiding van het verschijnen van het rapport Mediaconcentraties in Vlaanderen 2025
[Screenforce] Klassieke tv-series domineren kijkgedrag Amerikaanse GenZ
Uit onderzoek van Hub Entertainment Research blijkt dat Amerikaanse jongeren en jongvolwassenen vaak kiezen voor bekende tv-series met meerdere seizoenen
Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind
Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind.
[Vacatures] Persuade zoekt een AI Creator
Persuade is per direct op zoek naar AI Creator (28 - 40 uur p/w)
Nederlanders besparen opnieuw het meest in de supermarkt
De financiële druk blijft voelbaar voor veel Nederlanders. Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 43 procent minder kan sparen dan een half jaar geleden.
[Vacatures] iO zoekt een CRM & Marketing Automation Specialist
iO is per direct op zoek naar CRM & Marketing Automation Specialist - Campus Eindhoven
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim Subscriptions Lead
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Ad Interim Subscriptions Lead
[Vacatures] Follo zoekt een Accountmanager Marketplaces
Follo is per direct op zoek naar Accountmanager Marketplaces - 32-40 uur | Hybride werken
Paramount Skydance doet vijandig bod om geheel Warner Bros. Discovery over te nemen
Paramount Skydance heeft een zogeheten vijandelijk bod gedaan om geheel Warner Bros. Discovery over te nemen. Dit in reactie op het bod van Netflix dat voor 87,7 miljard dollar de film-/tv-studios van Warner Bros. en streamingdienst HBO Max wil overnemen
Audify en Screenforce met zesde editie van Santa Hug voor branchegenoten
Voor de zesde keer organiseren brancheorganisaties Audify (voor de radio/audiosector) en Screenforce (voor de tv/videosector) Santa Hug in de december-maand
[The List] NOISE
Wij zijn NOISE. Een creatief bureau met gedragsstrategie als superkracht.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind
Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim Subscriptions Lead
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Ad Interim Subscriptions Lead
JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen
DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis