Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 120750 | Tags:

VIRTUE met nieuwe editie Malibu Games van influencers
16-05-2019 | 13:56:55
Malibu en VIRTUE, het creatieve bureau van VICE, zetten de Malibu Games voort op wereldwijde schaal. De Malibu Games 2019 campagne richt zich op het verhogen van de emotionele waarde en consumentenbetrokkenheid met een digital-first benadering
Blauw Gras maakt campagne Wildlands
09-05-2019 | 09:56:00
Begin mei is de campagne van Wildlands Adventure Zoo Emmen live gegaan. Het social bureau Blauw Gras is verantwoordelijk voor strategie, concept en creatie
Adapt Innovatie neemt Crystal Marketing over
07-05-2019 | 10:06:00
Adapt Innovatie heeft per 1 mei 2019 alle activiteiten en medewerkers van Crystal Marketing overgenomen
GivingBrandsEnergy ontwikkelt campagnemateriaal Veilig op Weg
07-05-2019 | 10:04:00
Veilig op Weg is een langlopende verkeerscampagne op basisscholen door heel Nederland. Het heeft een nieuw lesprogramma. De voorlichting over de dode hoek start met vernieuwd campagnemateriaal
MullenLowe Alfred brengt Sun-experts terug op de buis
07-05-2019 | 09:14:00
Ooit waren ze niet weg te denken uit het Nederlandse reclamelandschap; de nerdy experts van Sun. Na jaren van afwezigheid keren ze nu weer terug in een campagne voor Sun’s eco-label: Sun Powered by Nature
VodafoneZiggo kiest voor WPP
03-05-2019 | 13:39:00
VodafoneZiggo kiest voor een samenwerking met WPP. De organisatie wil hiermee de klantbeleving meer centraal stellen in al haar marketing- en communicatieactiviteiten
Caramel Pictures gaat over in MediaMonks
26-04-2019 | 07:36:00
Het food & liquids filmproductiebedrijf Caramel Pictures sluit zich aan bij MediaMonks. Caramel is in 1977 opgericht door Will van der Vlugt en specialiseert zich in table-top film en fotografie. Het bedrijf werkt voor FMCG-klanten zoals Unilever, Nestlé, Danone en The Coca-Cola Company en produceert content voor merken als Heineken, KFC, KitKat, Lays en Magnum
Monsterboard lanceert campagne This isn’t working anymore
25-04-2019 | 08:38:27
De internationale merkcampagne This isn’t working anymore van Monsterboard is van start gegaan. De campagne is ontwikkeld door de MullenLowe Group
Praxis kiest Alfred als creatief bureau
12-04-2019 | 12:12:00
Alfred gaat aan de slag als het nieuwe creatieve bureau voor Praxis. Het bureau is geselecteerd door Praxis na een gerichte bureauoriëntatie en onderzoek onder de doelgroep van Praxis
The Brand Father: nieuw creatief bureau in muziek en entertainment
10-04-2019 | 09:22:00
José Woldring, Rik Woldring en Peter Meere hebben The Brand Father opgericht en willen daarmee een nieuwe creatieve speler binnen de muziek- en entertainmentindustrie worden
Accenture Interactive neemt Droga5 over
04-04-2019 | 12:52:00
Accenture Interactive neemt het Amerikaanse creatieve bureau Droga5 over. De overname moet nog worden goedgekeurd door onder andere mededingsautoriteiten
Bionext kiest voor Food Cabinet
03-04-2019 | 12:05:00
Bionext, de ketenorganisatie voor de biologische landbouw en voeding, neemt Food Cabinet in de arm voor een langdurige samenwerking ter promotie van biologische producten in Nederland
Friends of the Brands introduceert rating systeem influencermarketing
03-04-2019 | 10:32:00
Connecting Agency Friends of the Brands heeft een platform gebouwd waarin de resultaten van influencermarketingcampagnes tot in detail kunnen worden geanalyseerd
WPP opens new campus in Amsterdam
03-04-2019 | 10:00:00
WPP opens new campus in Amsterdam. Each WPP campus is designed to provide world-class spaces that bring together its people and agencies into one location
Edward Knol volgt Rogier IJzermans op bij Born05
02-04-2019 | 07:18:00
Edward Knol is aan de slag gegaan als Managing Director van creatief bureau Born05 in Utrecht. Hij neemt het stokje over van oprichter Rogier IJzermans
Jordy van Meer naar NOSH Food Films
01-04-2019 | 07:02:44
Jordy van Meer, co-founder van Scrambled, stapt over naar NOSH Food Films als Creative Director. Samen met NOSH-oprichtster Mady Angelino vormt hij de dagelijkse leiding van het productiehuis
FinchFactor wijzigt naam in Futurefactor met nieuwe aandeelhouders
28-03-2019 | 09:49:33
FinchFactor heeft haar naam gewijzigd in Futurefactor. Het futurefactor managementteam is uitgebreid en kent nieuwe aandeelhouders
Batavus kiest voor Alfred en lanceert de Actieradius actie
21-03-2019 | 11:20:00
De campagne draait om de Actieradius actie waar kopers van een e-bike van Batavus tijdelijk een gratis upgrade krijgen van hun accu. De campagne is te zien op televisie, online, social en print.
KOKORO Amsterdam ontwikkelt campagne Payconiq
18-03-2019 | 13:47:00
De campagne bestaat uit een tv-commefcial, online campagne en diverse activaties. Verschillende winkels waar je met Payconiq kunt betalen, waaronder ICI PARIS XL, Jeans Centre en SPAR, krijgen een prominente rol in tag-ons en de online ads
Vruchtvlees verzorgt rebranding Miro
12-03-2019 | 08:31:00
Vruchtvlees heeft de rebranding verzorgd van de online samenwerkingstool Miro, voorheen RealTimeBoard. Dat laat het bedrijf weten
Eigen Fabrikaat lanceert campagne voor Brugman Keukens & Badkamers
07-03-2019 | 09:26:00
Eigen Fabrikaat heeft in opdracht van Brugman Keukens & Badkamers een campagne ontwikkeld. De campagne bestaat uit een commercial en korte online video's
Reclamebureau Kick! start Kick! Marketing
01-03-2019 | 11:31:00
Reclamebureau Kick! heeft per 1 maart 2019 Kick! Marketing opgericht. In navolging van de digitale tak Kick! Digital in 2016, is een apart bedrijfsonderdeel dat zich volledig focust op marketingadvies en marketingstrategie opgezet
Rijksuniversiteit Groningen en DVJ Insights intensiveren samenwerking
01-03-2019 | 10:21:00
De Rijksuniversiteit Groningen, kortweg RUG en DVJ Insights gaan intensiever samenwerken. Nog dit jaar start een PhD positie Effectiveness of advertising within the new media context, op de universiteit in Groningen bij de vakgroep Marketing van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Brexit: The Odd Shop start campagne voor Rijksoverheid
14-02-2019 | 12:38:00
Om ondernemers te wijzen op de gevolgen van Brexit is eind januari een campagne gestart. De campagne is opgezet voor de Rijksoverheid door The Odd Shop. Brexit zal gevolgen hebben voor heel Nederland, maar vooral ondernemers zullen er op korte termijn mee te maken krijgen
Vandejong Creative Agency met nieuwe campagneconcept Universiteit van Amsterdam
07-02-2019 | 10:28:00
Na een aanbesteding heeft de Universiteit van Amsterdam Vandejong Creative Agency gekozen voor de ontwikkeling van het nieuwe corporate campagneconcept.
Boomerang Agency maakt video voor Samsung met Rico Verhoeven
07-02-2019 | 08:10:00
Om de Samsung Ophaalservice en de Service Centers te promoten, maakte Boomerang Agency een video met Rico Verhoeven. De setting en verhaallijn zijn gebaseerd op de boksfilm Rocky
Twee nieuwe partners bij BKB
05-02-2019 | 09:18:00
BKB heeft Bram Festen en Justin Koornneef per 1 januari 2019 benoemd tot partner van het campagnebureau in Amsterdam. Dat maakt het campagnebureau bekend
Shoq bedenkt Krantenmens voor De Persgroep
05-02-2019 | 08:55:00
Reclamebureau Shoq ontwikkelde een campagne voor alle 11 de krantentitels van De Persgroep. Een krantenmens heeft het gemakkelijk is het thema van de nieuwe campagne
Wubbe bedenkt Bloemistaurant voor Fleurop
05-02-2019 | 08:12:00
Reclamebureau Wubbe ontwikkelde voor Fleurop een Valentijnscampagne. Daarvoor werd een zogeheten Bloemistaurant opgezet
KPMG zet 3sixtyfive in voor start-up challenge Johan Cruijff ArenA
01-02-2019 | 09:53:00
3sixtyfive heeft een internationale campagne ontwikkeld om op zoek te gaan naar de beste oplossingen voor het verbeteren van de bezoekerservaring binnen Johan Cruijff ArenA. Dit in opdracht van KPMG
Dimi Albers CEO Dept
31-01-2019 | 13:14:00
Dept benoemt Dimi Albers tot CEO en koopt e3creative in het Britse Manchester aan
Nederlandse studio's ontwikkelen visuele identiteit voor de cricket Indian Premier League
31-01-2019 | 12:06:00
De nederlandse studios Addikt en Dog and Pony hebben samen met het Indiase Codesign de broadcast identiteit ontwikkeld voor de Indian Premier League.
[Nederlands MediaNetwerk TV] Gertjan Schaefers over Wunderman Commerce
25-01-2019 | 11:08:00
Wunderman Commerce, een WPP bureau, heeft wereldwijd ruim 1000 experts aan het werk op gebied van e-commerce. Deze experts ondersteunen klanten met betrekking tot e-commerce op gebied van techniek, strategie en creatie
Ingrid Mesman en Dianne Potters lanceren strategisch creatief bureau GoodDay
14-01-2019 | 10:28:12
GoodDay is een nieuw strategisch creatief bureau dat merken helpt positieve impact te maken op mensen, maatschappij en de aarde. Het boutique bureau doet dat met onderscheidende merkverhalen, creatieve concepten en effectieve activatie en PR-campagne
Decathlon brengt een ode aan proberen
08-01-2019 | 15:57:00
Decathlon lanceert een campagne waarin een ode wordt gebracht aan het proberen van verschillende nieuwe sporten. Met de Go Try campagne, ontwikkeld door XXS Amsterdam, wordt iedereen uitgenodigd om hun belemmeringen te vergeten en iets nieuws te proberen
Roorda brengt BOB naar huis
02-01-2019 | 10:51:00
De nieuwe BOB-campagne van Roorda Reclamebureau voor het ministerie van IenW richt zich op de alleen-rijder in een thuis- en werksetting
Lexa.nl lanceert Start Something Real
24-12-2018 | 10:41:00
Op 26 december, één dag voor de start van het online dating piekseizoen, lanceert Lexa de merkcampagne Start Something Real. In de huidige wereld waarin nepnieuws en gefilterde, onrealistische social media accounts onderdeel zijn van ons dagelijks leven, is het meer dan ooit een uitdaging om je niet te laten beïnvloeden en dicht bij jezelf te blijven
[Column] Rik Heijmen: Ongevraagd advies aan Marcel Boekhoorn inzake de HEMA
17-12-2018 | 15:45:00
Het retail-landschap is uitdagend, maar er is nog veel te winnen voor HEMA. Juist door meer gebruik te maken van het sterke merk en de productontwikkelingscapaciteit die de organisatie bezit. Dit is uniek in Nederland
[Forum] Ongevraagd advies aan Marcel Boekhoorn inzake de HEMA
12-12-2018 | 17:32:00
In oktober nam Marcel Boekhoorn de HEMA over. Wat zou hij met het merk HEMA moeten doen om het bedrijf weer succesvol te maken
WPP and J. Walther Thompson unite to become Wunderman Thompson
27-11-2018 | 08:54:00
WPP today announced that Wunderman and J. Walter Thompson will unite to form Wunderman Thompson, a creative, data and technology agency built to inspire growth for its clients
N=5 maakt campagne voor Aidsfonds
26-11-2018 | 13:10:00
N=5 ontwikkelt een commercial voor Aidsfonds. Met deze film roept het Aidsfonds iedereen op om te helpen een einde te maken aan de aidsepidemie en de liefde te beschermen
FEBO en hulpsint Raymond van Barneveld onthullen wintercollectie
22-11-2018 | 11:02:00
FEBO Fashion is een initiatief van FEBO in samenwerking met Natwerk, het reclamebureau dat al vier jaar lang verantwoordelijk is voor alle campagnes van FEBO
Fitzroy maakt campagne voor InShared
19-11-2018 | 11:56:00
Fitzroy maakt een campagne voor InShared. Schade voorkomen levert op, dat is de boodschap van de campagne. Met deze campagne wil InShared de huidige merkbelofte We all benefit tot leven brengen
MullenLowe Alfred wint pitch van De Persgroep
12-11-2018 | 12:37:00
De Persgroep en ADCN hebben voor de tweede keer de creatieve wereld uitgedaagd om een gouden idee voor een eigen klant te pitchen en kans te maken om hun campagnevoorstel werkelijkheid te laten worden bij de Persgroep
De Bijenkorf onthult etalages feestseizoen
06-11-2018 | 10:10:00
De Bijenkorf onthulde begin november de etalages voor het feestseizoen met dit jaar als thema: Make classic fantastic. Via augmented reality komen de etalages tot leven. Hierin speelt Bobbie de Beer de hoofdrol. Bobbie helpt in de gehele campagne
KLM & DDB & Tribal Amsterdam voeren campagne met We are an Airline
06-11-2018 | 09:53:00
Uit onderzoek is gebleken dat 46 procent van Duitsland niet weet dat KLM een airline is. Om mensen duidelijk te maken wat KLM is, heeft de luchtvaartmaatschappij in samenwerking met DDB & Tribal Amsterdam op een vernieuwende manier campagne gevoerd
N=5 ontwikkelt campagne voor Monuta
05-11-2018 | 11:10:00
N-5 ontwikkeld een campagne voor Monuta. Nog eenmaal mooie herinneringen creëren met elkaar staat centraal in deze campagne. Monuta probeert mensen bewuster te maken van afscheid
Artis lanceert luisterthriller
05-11-2018 | 09:49:00
Artis lanceert de luisterthriller Moord in Artis. Tijdens Moord in Artis volg je een telefoongesprek tussen een journalist en zijn stagiair die onderzoek doen naar onverklaarbare geluiden in in het park. Vanaf 1 november is de app te downloaden.
Ogilvy Amsterdam en Center Parcs creëren regenbillboard
01-11-2018 | 11:03:00
Een stukje Rotterdam Alexandrium veranderde in oktober tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs. Vakantieaanbieder Center Parcs ontwikkelde in samenwerking met reclamebureau
Frieda Ulsamer de Waard verlaat KOKORO Amsterdam
30-10-2018 | 13:43:00
Na ruim drie jaar stopt Frieda Ulsamer de Waard als CSD/partner bij KOKORO Amsterdam. Reden voor haar vertrek is het veranderende bureaulandschap, de manier waarop zij daar tegenaan kijkt en hoe het bureau zich hieraan aanpast
[Interview] Eva van Pelt en Joyce Ploegaert over de deelname van TCC/Fightclub aan de Media Rally 2018
25-10-2018 | 20:48:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Eva van Pelt rijdt mee met het TCC/Fightclub team. Wij bellen haar
Dutch Independents Network verbreedt portfolio met Mobile Interaction Company
25-10-2018 | 08:03:00
Dutch Independents Network heeft de Mobile Interaction Company (M.I.C) toegevoegd aan het team. Dutch Independents Network is het netwerk in marketing, media en creatie van specialisten dat samenwerkt voor adverteerders
Iris Amsterdam benoemt Colin Lamberton tot executive creative director
18-10-2018 | 08:24:33
De benoeming van Colin Lamberton volgt op de recente uitbreiding van het team met Lennard Hulsbos als directeur van Iris Concise, de strategie- en adviestak van het bureau, en Michael Dooling als hoofd van Studio.
Anthony Goodwin aangesteld als Executive Creative Director bij Superhero Cheesecake
18-10-2018 | 08:04:00
Superhero Cheesecake (SHCC) heeft award-winning Creative Director Anthony Goodwin aangetrokken om de propositie op het gebied van design, motion en concepting verder uit te bouwen en te versterken. Anthony Goodwin won onder meer
Quinny kiest SuperHeroes Amsterdam als leading agency
16-10-2018 | 13:38:00
Creatief bureau SuperHeroes Amsterdam is na een pitch gekozen als lead agency voor Quinny, één van de merken van het Canadese moederbedrijf Dorel Juvenile van onder andere Maxi-Cosi en Bébé Confort. De eerste campagne gaat deze week live in Europa
N=5 maakt campagne voor KRO-NCRV
15-10-2018 | 10:51:00
N=5 heeft een merkcampagne ontwikkeld voor KRO-NCRV. Laten we wat meer naar elkaar omkijken, dat is de boodschap van de merkcampagne van KRO-NCRV die zondag 14 oktober van start is gegaan
Ogilvy Amsterdam maakt campagne voor Blokker
15-10-2018 | 09:30:00
Blokker lanceert een huishoudcampagne, waaruit moet blijken dat Blokker een antwoord heeft op elke huishoudvraag. Ogilvy Amsterdam kwam met een simpel en effectief tv-concept om te laten zien wie Blokker is
[Nederlands MediaNetwerk TV] Bert Hagendoorn over positionering
12-10-2018 | 11:47:00
Bert Hagendoorn is positioneringsspecialist. Creatieve ondernemers schakelen hem in als deskundige om de positionering van het bedrijf onder de loep te leggen, alsmede de groei- en communicatiestrategie van het bedrijf (mede) te bepalen
Natwerk ontwikkelt campagne voor Bols
12-10-2018 | 09:43:00
Wil distillateur Bols ons met hun pay-off laten geloven dat ze nu ook al een een biertje hebben gebrouwen? Niks ervan! Met deze campagne maakt het merk voor eens en voor altijd duidelijk dat Bols Genever en bier gewoonweg een lekker stel vormen.
180 Kingsday en Bloemenbureau Holland lanceren bloemencampagne
10-10-2018 | 07:33:00
Bloemenbureau Holland en 180 Kingsday lanceren een campagne die ons eraan herinnert wat bloemen voor ons doen en waarom wij er meer van nodig hebben. De campagne, We hebben meer bloemen nodig genaamd, viert de effecten die bloemen op ons hebben
Kumpany begint contentmarketingbureau BetterMatter
04-10-2018 | 07:28:00
BetterMatter richt zich op de volle breedte van contentmarketing en heeft contentstrategie, -creatie en –productie onder één dak
Fama Volat ontwikkelt campagne rond terugkeer ‘Zo. Nu eerst een Bavaria’
04-10-2018 | 07:17:00
Ambacht en genieten komen samen in de Zo. Nu eerst een Bavaria’-campagne, die vanaf morgen te zien is
DeReclamebureau50 2019 | De Genomineerden
03-10-2018 | 09:22:00
DeMedia100 2019 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media zal worden bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 6 december in Amsterdam
Alfred maakt campagne voor SNS
02-10-2018 | 06:55:00
Alfred maakt het concept en de strategie voor de campagne van SNS. Los van een commercial, worden naast tv ook radio, online advertising, winkel en een-op-een communicatie, pr en social media ingezet
Venco en Alfred komen met nieuwe merkcampagne
25-09-2018 | 08:05:00
Venco introduceert in samenwerking met bureau Alfred International de nieuwe merkcampagne Lekker Nederlands. De campagne begint met twee tv-commercials, later deze week volgt nog een derde met een nog te onthullen bekende Nederlander
[Interview] Bas Korsten: Bij J. Walter Thompson geloven we in samenwerken binnen én buiten WPP
20-09-2018 | 07:37:00
Bas Korsten, creative partner bij J. Walter Thompson Amsterdam en sinds mei dit jaar zelfs Global Creative Lead binnen het JWT netwerk. Hij is de nummer 54 in de Media 100. Tijd voor een paar vragen
[Interview] Darre van Dijk: De mediabranche had nooit afgesplitst moeten worden van reclamebureaus
18-09-2018 | 12:03:00
Creatieve duizendpoot Darre van Dijk heeft plaats 96 bemachtigd in DeMedia100. Een positie die hij in december bij de bekendmaking van de top 100 in 2018 graag behoudt
Van den Berg en Speelman werken voor 180 Kingsday
11-09-2018 | 08:36:00
180 Kingsday heeft twee senior leaders aangenomen. Marloes van den Berg is begonnen als Head of Production en is verantwoordelijk voor het managen en uitbreiden van het productieteam
MediaMonks Opens MediaMonks Labs
30-08-2018 | 12:06:00
MediaMonks launches a new R&D division to service agencies, brands and technology companies. Focusing on innovation and rapid prototyping, MediaMonks Labs is helmed by MediaMonks' former Head of Games Sander van der Vegte
Dept valt in de prijzen met twee Red Dot Awards
20-08-2018 | 11:28:00
Dept mag eind oktober twee Red Dot Communication Design Awards in ontvangst nemen. De digital agency won de prijzen voor de website van Kempen en de microwebsite voor '100 jaar Mondriaan'
Alfred ontwikkelt Beter Horen-campagne
14-08-2018 | 08:52:00
De campagne wordt uitgerold op tv, online video, display, social, print en POS. In de commercial zien we een energieke man die beschrijft hoe hij met volle teugen van het leven geniet
Fama Volat leading agency Swinkels Family Brewers
13-08-2018 | 08:47:00
Samen zullen zij de identiteit van Bavaria vertalen naar een nieuwe landelijke campagne. Met de campagne gaat het biermerk terug naar de vertrouwde slogan "Zo. Nu eerst een Bavaria"
Becel lanceert 100% plantaardige drinks met campagne door Alfred
13-08-2018 | 07:33:00
De lancering wordt in communicatie ondersteund met een statement: Planten Zijn De Nieuwe Koeien. Met dit statement roept Becel mensen via tv, digital, print en outdoor op om over te stappen op plantaardig
Herlancering BinckBank door XXS Amsterdam
07-08-2018 | 08:49:00
Met de gestarte campagne wordt het gevoel van onafhankelijkheid gevierd en wordt het publiek uitgenodigd om aan hun onafhankelijkheid te werken
Alfred creëert campagne fonQ
06-08-2018 | 07:35:00
De webwinkel koos als voice-over voor comedian Henry van Loon, die de boodschap – zowel op tv als op radio – aan het Nederlandse publiek mag overbrengen
CoolBest en Etcetera laten het sneeuwen in Best
06-08-2018 | 06:47:00
Het merk en bureau wilden de bewoners en bezoekers van de gemeente een verkoelende ervaring geven. De actie was bedoeld ter promotie van de nieuwe CoolBest Smoothie.
[Nederlands MediaNetwerk TV] Peter Mulder over Dutch Independents Network
03-08-2018 | 09:07:00
Peter Mulder verliet SBS om Dutch Independents Network op te richten, een netwerk van bureaus die elkaar aanvullen in hun expertises en klantenportfolio’s. Mulder: "Wij richten ons op adverteerders met budgetten tot een miljoen euro, exclusief Facebook en Google"
Saskia Meijer en René Verhagen naar JWT
03-08-2018 | 08:08:31
Meijer en Verhagen komen van XXS Amsterdam, waar ze campagnes ontwikkelden voor onder meer HEMA, Binck Bank en Nierstichting
Dept aan de slag voor one happy island Aruba
31-07-2018 | 08:53:00
Verschillende teams van Dept werken samen voor de campagnes. Zo helpt Dept Aruba met SEO-campagnes op te zetten en uit te voeren. Er wordt gewerkt met geautomatiseerde campagnes op basis van machine learning en smart bidding en er wordt gemeten
Ariaen de Jong per 1 oktober directeur van MWG
24-07-2018 | 08:40:00
Brancheorganisatie MWG heeft vanaf 1 oktober aanstaande een nieuwe directeur: Ariaen de Jong. Na ruim acht jaar bij RTL te hebben gewerkt als communicatiemanager B2B, stapt ze over naar MWG
Alfred zet reclamehistorie centraal in campagne voor Calvé
17-07-2018 | 12:24:00
Vier jaar na Robin en acht jaar na Pietertje heeft Alfred een nieuwe campagne ontwikkeld voor Calvé Pindakaas. De campagne gaat live met een 40” TVC
Visumate en XAVA Media sluiten zich aan bij Dept
17-07-2018 | 11:22:00
Samen met visumate voegt ook hun sister agency XAVA Media zich bij Dept. XAVA Media positioneert zichzelf als een technologie- en marketingpartner die bedrijven begeleidt bij hun digitale transformatie
RAI en Wayne Parker Kent organiseren offline event Day in the City
16-07-2018 | 15:25:00
Uit een door RAI geïnitieerd onderzoek blijkt dat de vrouwelijke millennial behoefte heeft aan een offlinelifestyle-event waar online influencers centraal staan. Daarom organiseren ze Day in the City
Sir Martin Sorrell en MediaMonks eens over overname
10-07-2018 | 09:26:00
Het Nederlandse MediaMonks komt in handen van Sir Martin Sorrell. Hiermee komt er een einde aan alle speculaties rondom de overname door of Sorrell, of WPP, het bedrijf waarvan hij in april terugtrad als CEO. Sorrel is officieel verwelkomd als Senior Monk
SNS-campagne door Alfred resulteert in recordaantal aanmeldingen
03-07-2018 | 14:20:00
Alfred ontwikkelde rond TN’er Bart en zijn dochter een Through the Line-campagne voor online, tv, radio en POS. Getarget, met specifieke uitingen voor ouders en kinderen, in boodschap en vorm
Etcetera ontwikkelt condoom voor Ben
03-07-2018 | 09:13:00
Ben en Etcetera introduceren met een dikke knipoog het Ben Telefooncondoom als de oplossing voor de hedendaagse relatieproblemen. Daarmee wil het bedrijf laten zien dat je ook in bed meer plezier kunt beleven door minder op je mobiel te kijken
Heineken kiest voor J. Walter Thompson Amsterdam
03-07-2018 | 08:15:00
Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle communicatie rond het merk Sol in alle regio’s van de wereld, behalve in Mexico
[Interview] Remco Duinkerken: Platte commercie werkt voor geen meter
27-06-2018 | 07:19:00
Na dertien jaar te hebben gewerkt voor Boomerang in verschillende functies, heeft Remco Duinkerken begin dit jaar het mediabedrijf overgenomen. Jongeren zijn zijn primaire doelgroep. "Vanwege de digitale mondigheid krijg je het nu eerder en harder voor je kiezen wanneer je het verprutst"
Epidemie maakt voor Canei eerste TVC sinds 1982
27-06-2018 | 06:56:00
Epidemie heeft het thema Full of Surprises bepaald, dat zichtbaar wordt in de commercial waarin twee vriendinnen een surprise party organiseren
Overname TheBrandHotel door Total Design
27-06-2018 | 06:31:00
Met deze stap heeft Total Design een volwaardige tak campaigning in huis. De creatieve directie van campaigning wordt gevormd door Peter Clercx, Yvo Bronsvoort en Martijn van den Brakel
The Gardeners aan de slag voor Ellis Faas Cosmetics
20-06-2018 | 09:48:00
The Gardeners heeft in opdracht van Ellis Faas Cosmetics de socialmediastrategie ontwikkeld en is verantwoordelijk voor de uitvoering ervan
[Cannes Lions 2018] Stand van zaken
20-06-2018 | 08:50:00
Het Cannes Lions Festival 2018 is volop bezig en Nederland doet het goed in Frankrijk. Wat is de stand van zaken tot nu toe?
[Cannes Lions 2018] MediaMonks wint vijf Lions
18-06-2018 | 13:32:00
De volgende van het Cannes Lions International Festival of Creativity 2018 zijn bekend gemaakt. Wereldwijd creatief digitaal productiebureau MediaMonks wint vijf keer
Fitzroy ontwikkelt Ontbijtchecker voor Quaker
14-06-2018 | 13:05:00
Met de Ontbijtchecker kunnen gebruikers verschillende ontbijtopties vergelijken op onder andere suiker, vetten en vezels en is een initiatief van Quaker in samenwerking met het Diabetes Fonds
Dept zet 25 brand ambassadors in voor Signify
14-06-2018 | 12:35:00
Dept gaat samenwerken met influencers voor Signify, het voormalige Philips Lighting. Philips en Dept werken inmiddels 7 jaar samen
Fitzroy aan de slag voor NU.nl
14-06-2018 | 11:32:00
Het bureau zal verantwoordelijk zijn voor de nieuwe campagne die deze zomer live zal gaan. Het is 5 jaar geleden dat NU.nl voor het laatst campagne heeft gevoerd
Natwerk en ontwikkelt De Buien Blouse voor Lipton Ice Tea
06-06-2018 | 08:38:00
De Buien Blouse is een waterdichte Hawaïblouse, met de lengte van een regenjas en online en op verschillende festivals verkrijgbaar
DDB & Tribal Amsterdam en Mindshare maken campagne Centraal Beheer
05-06-2018 | 13:27:00
Centraal Beheer zet de actie Autoreclame To Go op: een high-tech installatie die binnen een minuut een persoonlijke, professionele reclame maakt voor een auto in de verkoop
Alfred International ontwikkelt merkcampagne Bonduelle
05-06-2018 | 13:22:00
De campagne start met een tv-commercial en wordt onder andere doorvertaald naar online kanalen en de winkelvloer
Google, Apple, Amazon top 3 in top 100 meest waardevolle merken
29-05-2018 | 08:03:00
Europa doet het veel minder goed dan China en de VS. In de top 10 zien we geen enkel Europees merk terug
Factor-a en Yourposition sluiten zich aan bij Dept
28-05-2018 | 09:34:00
Dept breidt haar netwerk uit met de aansluiting van factor-a, een bedrijf in Amazonmarketing en Yourposition, een Zwitsers digitalmarketingbedrijf
Publicis lanceert Artificial Intelligence platform Marcel
25-05-2018 | 06:31:00
Elke werknemer van Publicis wordt door Marcel in staat gesteld om de kracht en kennis van haar 80.000 collega’s te gebruiken. Marcel is de eerste stap in een nieuw tijdperk van creativiteit en innovatie wereldwijd
[Interview] Marieke Liesting-Noorlag over FrieslandCampina
10-05-2018 | 11:44:00
FrieslandCampina heeft de receptuur van Optimel vernieuwd. Meer smaak met minder ingrediënten, daar komt het op neer. Wij spreken Marieke Liesting-Noorlag, brandleader bij Optimel
NDC mediagroep neemt Crossmedia Communicatiegroep over
03-05-2018 | 12:33:00
De ambitie is om voor Noord-Nederland een compleet mediabedrijf neer te zetten op alle platformen: tv, digital out of home, online en print
Roel Schiefelbusch van Mangrove naar The Fightclub
30-04-2018 | 14:08:00
Roel Schiefelbusch start per 1 mei bij The Fightclub. Hij zal zich onder meer gaan bezighouden met het stroomlijnen van processen en operationeel aansturen van The Fightclub
Martin Sorrell steps down as CEO of WPP
14-04-2018 | 21:38:00
Roberto Quarta, Chairman of WPP, becomes Executive Chairman until the appointment of a new Chief Executive Officer

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie