Tag Resultaten
Patrick Petersen: AI-agents stalken en controleren in één
Je kent ze wel: de veelgenoemde AI-agents. Bij toepassing in media en marketing noemen we de ontwikkeling agentic marketing
Rodney Mason: LTK is het grootste creatorplatform ter wereld
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Philips vertrouwt op DVJ Insights voor impactvolle marketing
Het elektronicabedrijf zet daarbij in op campagnes die niet alleen producten verkopen
HARDER BETTER STRONGER maakt samplingcampagnes meetbaar
Met locatiegebaseerde ID-detectie wordt fysieke aanwezigheid gekoppeld aan digitale opvolging en conversie
GUT Amsterdam, LePub, Wiedema+Kennedy op shortlists Cannes
GUT Amsterdam, LePub en Wiedema+Kennedy staan genomineerd op de verschillende shortlists van de Cannes Lions die bekend zijn gemaakt
Zwitsal inspireert ouders en versterkt merkvoorkeur
Om hun status als marktleider te verstevigen sloegen Zwitsal, StudioM en DPG Media de handen ineen.
Cannes 2025: Sander Pluijm over Abovo Maxlead
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Le Pub en Joe Public (Zuid-Afrika) winnen bij Cannes Lions
De eerste prijzen van het Cannes Lions Festival zijn uitgereikt. Vijf campagnes voor Oreo die door LePub Amsterdam en LePub Bogota zijn ontwikkeld, kregen elk een zilveren Lion
Cannes 2025: Esther Goos over Scooperz
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Esther van Vliet en Steffi Boom over RA*W-pitch
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Bart Kokke over Tender Canvas
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Lars Postmus over Draft Digital
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Natascha Chamuleau over Snapchat Benelux
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Jan Roos over groeistrategie bij TikTok
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Dion Holla over muziekstrategie bij Sizzer
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Vacatures] Initiative zoekt een Digital Project Lead
Initiative is per direct op zoek naar Digital Project Lead
Zichtbaar, zelfs als niemand kijkt
De magie zit niet in de pitch. Die zit in wat je deelt als niemand meer hoeft te presteren.
Creative Gym en AH starten Boosting Retail Creativity programma
In interactieve sessies krijgen deelnemers handvatten om de creatieve kwaliteit van campagnes te verbeteren.
Alpha Tango en Yes Chef Studio bundelen krachten
De samenwerking richt zich op het ontwikkelen van visueel onderscheidende websites in Webflow en Framer, met een combinatie van creatief ontwerp en technische uitvoering.
Total Design herpositioneert Nierstichting
De Nierstichting lanceert een campagne rond nierdonatie bij leven en presenteert tegelijkertijd een aangepaste merkidentiteit.
Dawn aan de slag voor Natwerk
Creatief bureau Natwerk heeft Dawn geselecteerd als extern reclamebureau. De keuze volgt op een oriëntatietraject onder begeleiding van pitchconsultant Peter van Leeuwen van Leone BV.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis