Tag Resultaten
[DutchMedia Podcast]: over overname RTL Nederland & EMF Act
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
NRC-artikelen beschikbaar voor regionale lezers
Abonnees van negen regionale dagbladen van Mediahuis Nederland hebben vanaf vandaag automatisch toegang tot alle digitale artikelen van NRC.
Cogonez aan de slag voor Biota Nutri
Biota Nutri heeft communicatiebureau Cogonez geselecteerd als strategisch partner.
Swim4Brains bereidt oversteek IJsselmeer voor
Op zaterdag 23 augustus zwemmen meer dan vijftig deelnemers 22 kilometer van Stavoren naar Medemblik om geld op te halen voor de Hersenstichting.
Michiel Verstraten: Elke dag posten maakt het verschil
Michiel Verstraten, oprichter en eigenaar van YouLynq.me, legt uit hoe personal branding werkt in de praktijk
[Vacatures] Kinesso zoekt een Insights and Effectiveness Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Insights and Effectiveness Consultant
Circulaire ingrediënten verminderen verspilling bij AH
Albert Heijn heeft in samenwerking met leveranciers inmiddels meer dan 100 producten ontwikkeld waarin reststromen worden verwerkt tot ingrediënten.
[Vacatures] iO zoekt een DTP-Vormgever
iO is per direct op zoek naar DTP-Vormgever - Campus Rotterdam
Ik rookte nog weleens een jointje
In deze serie geven we een ‘taste of our excellence’ met 5 korte vragen. Deze keer: Tony Dočekal, een getalenteerde fotograaf
Miluska van ’t Lam: Vrouwen die verbinden krijgen erkenning
De jaarlijkse Harper’s Bazaar Woman of the Year-verkiezing krijgt dit jaar een andere invulling
Eelco de Winter: Het draait om de mens, dat zit in ons DNA
Kaaps Film is een in Rotterdam gevestigde video-productiemaatschappij. We spreken Eelco de Winter, regisseur en creatief directeur van Kaaps Film over hoe zijn bedrijf de mens centraal stelt
Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen
Kyle Hassing: Van student naar Young Talent-genomineerde
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen
TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.
NDP: verruiming Ster ten koste private nieuwsmedia
De verruiming van mogelijkheden om te adverteren bij de NPO via de Ster leidt tot 17 tot 27 miljoen aan online reclameomzetderving bij private nieuwsmediabedrijven
Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.
ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer
Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.
MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.
Job Deibel: AI is geen doel maar een transformatietool
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Job Deibel over de expertise van DEPT op het gebied van AI en data, de transformatiekracht van technologie
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Creative
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Creative - 32-40 uur · Amsterdam
Fotoserie The Dalmore draait om ambacht en chemie
Voor The Dalmore Luminary No.3 ontwikkelde Lemon Scented Tea een fotoserie waarbij de whisky werd ingezet als onderdeel van het fotografisch proces.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis