Tag Resultaten
Lineaire zender Viaplay TV krijgt met KPN landelijk bereik
Viaplay TV heeft dankzij een overeenkomst met KPN landelijk bereik verkregen. De zender is voor alle (lineaire) tv-abonnees van KPN met onmiddellijke ingang beschikbaar via hun decoder. Distributie via Digitenne is niet voorzien
Grassa kiest Cogonez als strategisch communicatiepartner
Cogonez gaat de communicatie verzorgen voor Grassa, een bedrijf dat gras-eiwit produceert als lokaal alternatief voor geïmporteerde soja.
HPB | Het PR Bureau aan de slag voor Mentos
Het Amsterdamse bureau neemt de PR-activiteiten voor zijn rekening en ondersteunt bij de verdere versterking van de merkpositionering.
Michiel Frackers: Cryptobeurs voor 3 miljard verkocht
“Voor het eerst in 22 jaar zagen we vorige maand een daling in Google-zoekopdrachten via Safari.”
Lara Sari uitgeroepen tot Rotterdam Creative Talent 2025
De award, een initiatief van de gemeente Rotterdam en Agency at Night, wordt jaarlijks toegekend aan een veelbelovende jonge maker uit de stad.
Tigerduck Agency verbindt doelgroepen op basis van mindset
Een groep van 24 jonge makers van de Belgian Advertising School is gestart met Tigerduck Agency, een pop-up communicatiebureau dat zich richt op het verbinden van mensen met een vergelijkbare denkwijze.
Beautiful Lives sluit zich aan bij The Relevance Group
Deze Europese groep richt zich op de mogelijkheden van data en telt in de Benelux al Markteffect, Techonomy en TDA Group als aangesloten bureaus.
Pim van Helten: Wij mixen AI en creativiteit live on stage
[Interview] CEO van DPDK over het verbinden van makers en denkers tijdens Agency at Night
ADNIGHT groeit verder met partners en programma’s
Na een succesvolle editie in Brussel richt het creatieve festival zich dit jaar opnieuw op de hoofdstad.
Wordt het Europa Digital First voor bedrijven?
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Anneke Keller (ex-CTO PostNL/Wehkamp/Coolblue) en Victor Knaap (Medeoprichter Monks)
[Vacatures] Joe Public Amsterdam zoekt een Strategy Director
Joe Public Amsterdam is per direct op zoek naar Strategy Director
AI helpt winnaars Kantar Awards consument beter te raken
De winnaars van dit jaar komen uit 18 landen en vertegenwoordigen 28 klanten, 37 merken en 26 categorieën.
VML deelt groeikansen met marketingexperts
Op woensdag 18 juni organiseert VML de Growth Summit 2025 op de WPP Campus in Amsterdam.
[Vacatures] Kinesso zoekt een Medior Data and Analytics Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar een Medior Data and Analytics Consultant
Een op vijf Nederlandse ouderen niet blij met woning
Een derde van hen staat ervoor open om bij familie in te trekken. Iets meer, 37 procent, ontvangt familie liever zelf in huis.
[Vacancy] Initiative has a position for Partnerships Manager - Nike
Initiative is directly looking for Partnerships Manager - Nike
Kasper van Kooten start radioprogramma op GoodLIFE Radio
In het maandelijkse programma ontvangt hij gasten en praat hij over het effect van de seizoenen op mensen, relaties en levensplezier.
Mike Demelinne: We zetten onze deuren open voor jong talent
Managing Director Clubgeist over verbinding, comedy en groei tijdens Agency at Night
Talon opent Belgische tak onder leiding van Steven Heylen
Talon, een onafhankelijk internationaal out of home-mediabureau, start officieel in België. Steven Heylen is aangesteld als General Manager voor België en Luxemburg en gaat de uitrol van de activiteiten in deze markten leiden.
Vijf genomineerden voor CMO of the Year 2025
Marjolein Vendrig, Stijn Mentrop, Josha Jansen, Leo Hensen of Cor Jansen maken kans op CMO prijs
Jur Baart: AI, een nieuwe jonge collega met heel veel talent
AI kan sneller dan tien vingers maar zal altijd het fingerspitzengefühl missen
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis