Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 319862 | Tags:

KOKORO Amsterdam ontwikkelt campagne Payconiq
18-03-2019 | 14:47:00
De campagne bestaat uit een tv-commefcial, online campagne en diverse activaties. Verschillende winkels waar je met Payconiq kunt betalen, waaronder ICI PARIS XL, Jeans Centre en SPAR, krijgen een prominente rol in tag-ons en de online ads
[Column] Rik Heijmen: Ongevraagd advies aan Marcel Boekhoorn inzake de HEMA
17-12-2018 | 16:45:00
Het retail-landschap is uitdagend, maar er is nog veel te winnen voor HEMA. Juist door meer gebruik te maken van het sterke merk en de productontwikkelingscapaciteit die de organisatie bezit. Dit is uniek in Nederland
[Forum] Ongevraagd advies aan Marcel Boekhoorn inzake de HEMA
12-12-2018 | 18:32:00
In oktober nam Marcel Boekhoorn de HEMA over. Wat zou hij met het merk HEMA moeten doen om het bedrijf weer succesvol te maken
Frieda Ulsamer de Waard verlaat KOKORO Amsterdam
30-10-2018 | 14:43:00
Na ruim drie jaar stopt Frieda Ulsamer de Waard als CSD/partner bij KOKORO Amsterdam. Reden voor haar vertrek is het veranderende bureaulandschap, de manier waarop zij daar tegenaan kijkt en hoe het bureau zich hieraan aanpast
[Forum] Overspeelt Nike zijn hand met de Colin Kaepernick campagne?
06-09-2018 | 15:10:00
Rik Heijmen, strategy director bij Kokoro: "Nike had de afgelopen jaren in de thuismarkt te maken met de opkomst van Under Armour, nu nummer twee vóór Adidas. Buiten de VS leveren Adidas en Under Armour concurrentie

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie