Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 619587 | Tags:

Campagne van Bolsius toont magie en geur van kaars
22-10-2021 | 13:49:00
Onlangs ging de door KesselsKramer ontwikkelde campagne Het is niet alleen een kaars van Bolsius van start. In de campagne laat Bolsius zien dat – nu gezelligheid in huis belangrijker dan ooit is – het product al lang niet meer alleen de lichtbron is die het voorheen was
KesselsKramer ontwikkelt Bever-campagne Buiten is voor iedereen
27-09-2021 | 11:01:15
Bever start de campagne Buiten is voor iedereen. Hierbij laat Bever zien dat buiten voor iedereen is, ook al is het voor iedereen verschillend. De campagne werd net als voorheen ontwikkeld door KesselsKramer
113 ontwikkelt in samenwerking met KesselsKramer publiekscampagne 1K Z1E J3
10-09-2021 | 04:00:00
Stichting 113 Zelfmoordpreventie, de nationale organisatie voor preventie van suïcide heeft samen met KesselsKramer een publiekscampagne ontwikkeld om heel Nederland te betrekken bij het kunnen voorkomen van zelfdoding
KesselsKramer maakt landelijke campagne over Samen Beslissen in de zorg
08-09-2021 | 21:19:00
KesselsKramer heeft een landelijke campagne ontwikkeld in opdracht van patiëntorganisaties en brancheorganisaties uit de medisch-specialistische zorg, de huisartsenzorg, de paramedische zorg en de wijkverpleging
KesselsKramer verkozen als reclamebureau voor ARTE in Duitsland
05-08-2021 | 15:55:00
KesselsKramer heeft na een pitch het account gewonnen voor ARTE in Duitsland. KesselsKramer is daarbij per dit jaar betrokken bij de mediastrategie van ARTE in Duitsland aangaande de merkenstrategie en de campagnes
KesselsKramers ontwikkelt campagne voor Monte Velho wijn
29-04-2021 | 16:39:00
KesselsKramers heeft een campagne ontwikkeld voor het Portugese wijnmerk Monte Velho. De slogan Made Slowly in Portugal wordt daarbij geïntroduceerd. In deze campagne staat de waardering voor lokaal vakmanschap centraal
Diederik Sjardijn over purpose marketing, growth hacking en een mysterieus imago
15-03-2021 | 09:09:00
Diederik Sjardijn is Managing Director bij KesselsKramer, het creatieve reclamebureau uit Amsterdam dat al 25 jaar bestaat. Hij werkte eerder bij Blendle en wordt ook weleens growth hacker genoemd. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over zijn bureau, purpose marketing en meer
KesselsKramer ontwikkelt campagne tegen discriminatie en polarisatie
11-02-2021 | 14:37:00
Reclamebureau KesselsKramer heeft een campagne ontwikkeld tegen discriminatie en polarisatie met de slogan Ik ben Én/Én. En jij?
Just en KesselsKramer ontwerpen Countdownlockdown
08-01-2021 | 17:14:00
KesselsKramer en Just hebben een Coundownlockdown ontworpen. Via een website hebben de bureaus een aftikkende klok gepresenteerd die aangeeft wanneer de ingestelde lockdown afloopt
KesselsKramer komt met app Double Dutch voor geven aan goede doelen
15-12-2020 | 12:12:08
KesselsKramer en kunstenaarsduo Inez & Vinoodh lanceren goede doelen-app Double Dutch. De app maakt het mogelijk om online giften te combineren met digitale kunstwerken van bekende kunstenaars als Derrick Adams, Sterling Ruby en Jamie Reid. Ook topmodel Gigi Hadid heeft werk beschikbaar gesteld
KesselsKramer positioneert ONVZ in merkcampagne als De Vrije Zorgverzekeraar
21-10-2020 | 23:18:00
KesselsKramer ontwikkelde een merkcampagne voor ONVZ waarin deze voortaan als De Vrije Zorgverzekeraar wordt gepositioneerd. Daarbij benadrukt ONVZ het belang dat je je ook in de zorg vrij kan voelen
Campagne: Maak grijs groener
14-10-2020 | 15:57:00
De landelijke publiekscampagne Maak grijs groener van start gegaan. De campagne roept Nederlanders, onder andere in een televisiecommercial en op social media, op hieraan een bijdrage te leveren en biodiversiteit te beschermen
KesselsKramer en Robin de Puy maken jubileumfilm voor WOMEN Inc.
24-09-2020 | 14:42:00
Ter gelegenheid van het 15-jarig bestaan van belangenorganisatie WOMEN Inc. regisseerde Robin de Puy een missiefilm naar een concept van KesselsKramer
KesselsKramer maakt campagne voor aspirant omroep Omroep Groen; Aarde zoekt leden
21-09-2020 | 18:27:00
Wie het klimaatprobleem wil oplossen, moet vooral ook een communicatieprobleem oplossen. Want de verandering die nodig is om de uitputting van de aarde te stoppen, vraagt inzet van iedereen, dus óók van de mensen, overheden en bedrijven voor wie het tot nu toe nog erg makkelijk is om weg te kijken
Filmbranche ontwikkelt campagne voor stimulatie bioscoopbezoek: ga naar de film
22-07-2020 | 12:35:28
Communicatiebureau KesselsKramer en productiehuis Since 88 hebben een tweeal reclamespots ontwikkeld om bioscoopbezoek te stimuleren. De campagne wordt gevoerd onder de gezamenlijke noemer ganaardefilm.nl
Initiative, KesselsKramer en Bever lanceren campagne Buiten zit van binnen
30-09-2019 | 10:44:00
Buitenwinkel Bever lanceert de campagne Buiten zit van binnen. De multimediale-Instagram-first-campagne, die in samenwerking met KesselsKramer is ontwikkeld, is de opvolger van Buiten is nooit ver weg
Naturalis en KesselsKramer lanceren levend Jenga-spel
13-06-2019 | 09:44:00
Om uit te leggen wat biodiversiteit is en waarom het belangrijk is, lanceerden Naturalis en KesselsKramer een levend Jenga-spel als metafoor voor hoe al het leven met elkaar verbonden is
Commercial Belastingdienst voor ‘aangifte-uitstellers’
02-04-2019 | 09:37:00
De Belastingdienst heeft een reclamespot laten maken om mensen eraan te herinneren aangifte te doen voor 1 mei 2019

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie