Tag Resultaten
Talon opent Belgische tak onder leiding van Steven Heylen
Talon, een onafhankelijk internationaal out of home-mediabureau, start officieel in België. Steven Heylen is aangesteld als General Manager voor België en Luxemburg en gaat de uitrol van de activiteiten in deze markten leiden.
5 genomineerden voor CMO of the Year 2025
Marjolein Vendrig, Stijn Mentrop, Josha Jansen, Leo Hensen of Cor Jansen maken kans op CMO prijs
Jur Baart: AI, een nieuwe jonge collega met heel veel talent
AI kan sneller dan tien vingers maar zal altijd het fingerspitzengefühl missen
Vivian Kowalski: We laten zien dat creativiteit niet stopt bij Amsterdam
[Interview] Creative Director Somention over Agency at Night Rotterdam
Schiphol introduceert programmatic digitale buitenreclame
Schiphol heeft, in samenwerking met LDSK, programmatic advertising beschikbaar gemaakt op het digitale netwerk van mediaschermen op de luchthaven.
Follo valt in de prijzen bij European Search Awards
Tijdens de European Search Awards in Krakau heeft performance marketingbureau Follo zes keer goud en drie keer zilver gewonnen.
Randstad zet verbindend werkgeverschap op de kaart
Randstad streeft er als gespecialiseerd talentbedrijf naar om werkgevers te helpen bij de uitdagingen die ze tegenkomen op de werkvloer.
Open Now ontwikkelt campagne tegen vapen voor VWS
Vapen onder jongeren neemt toe, terwijl veel ouders nog onvoldoende zicht hebben op de schadelijkheid ervan.
Hazelle Klønhammer: We overtuigen zuiveldrinkers met smaak
Oatly Group AB is een Zweeds voedingsbedrijf dat alternatieven voor zuivelproducten produceert uit haver, waaronder havermelk. We spreken Hazelle Klønhammer, Brand Director van Oatly Group
Lisa Winkel: Wij zetten creatief Rotterdam op de kaart
[Interview] Associate Creative Director bij ARA over Agency at Night Rotterdam
Bob Koigi: Hoe AI de toekomst van mode vormgeeft
ACE en WE Fashion kondigen de lancering aan van Lookgen.ai. De AI-tool is de afgelopen maanden succesvol getest en geïmplementeerd op de e-commerceplatforms
[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een Senior Full-stack Developer
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar een Senior Full-stack Developer
Peter van Wijnaerde: Mijn wenslijstje voor een marketingpaus
Misschien wordt het tijd dat ons vak ook een nieuwe paus kiest. Of pausin. Of paus-die/hun. Liefst dat laatste.
Domino’s en Selmore lanceren tweede film in campagne
Na de introductie van een groepje kantoormedewerkers in de eerste film, wordt in de tweede film ingezoomd op hun manager.
Dennis Schouten: Live activatie maakt écht het verschil
Marketing Report bezocht het bureau in de Houthavens van Amsterdam. Hier bevindt zich het logistieke hart van het bedrijf.
Bas Vlugt: Is dit het nieuwe logo van Eneco?
Is dit het nieuwe logo van Eneco? Volgens mij niet maar Eneco zou er verstandig aan doen om eens goed naar het logo te kijken
Founding partners leggen fundament onder Dutch PR Awards
PR-Dashboard en Media Info Groep bestendigen samenwerking met Marketing Report in overeenkomst
Ramin Bahari, Creative Director bij DEPT, over Agency at Night Rotterdam
Benieuwd hoe de volgende generatie tegen ons werk aankijkt
MediaTest introduceert Captivation test
MediaTest biedt adverteerders een compacte testmethode om commercials en online video’s snel en onderbouwd te evalueren.
Team Liquid neemt Nederlands esports-team Team Gullit over
Het gaat om de grootste overname in de geschiedenis van Nederlandse esports.
Kruidvat opent eigen contentstudio in Veenendaal
Met de ingebruikname van Kruidvat Studio breidt drogisterijketen Kruidvat haar inhouse contentproductie uit.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis