Tag Resultaten
Saskia Wagenmakers CEO Omnicom Media (Omnicom & IPG Mediabrands)
In Nederland zijn IPG Mediabrands en Omnicom Media Groep met onnmiddelijk ingang samengegaan tot Omnicom Media. Saskia Wagenmakers is benoemd tot CEO
Hotel L’Amour wint pitch Gamma
Hotel L’Amour heeft de eerder uitgezette pitch van Gamma gewonnen. Daarmee neemt Gamma afscheid van het WPP-bureau VML waarmee het de afgelopen jaren samenwerkte
ABN Amro: Digitale soevereiniteit biedt grote kansen voor Europa
ABN Amro-sectorspecialist Julia Krauwer heeft een analyse gemaakt over hoe Europa nog volop kansen heeft als het digitaal ontwaakt en zich niet afhankelijk blijft maken van de Verenigde Staten of Azië
NMO Online en Vinex over retail(merken), online bereiksonderzoek en data
Tijdens een gezamenlijke sessie van NMO Online (Nationaal Media Onderzoek) en VINEX (Verenigde Internet Exploitanten) stond donderdag 27 november, de dag voor Black Friday, één vraag centraal: hoe brengen we orde aan in een online medialandschap dat steeds gefragmenteerder raakt en waarin retailmerken steeds nadrukkelijker aanwezig zijn?
Dawn distantieert zich van oprichter David Snellenberg en Stem voor Stabiliteit
Dawn heeft officieel afstand genomen van David Snellenberg en Stem voor Stabiliteit bij monde van Strategy Partner en Managing Partner Jurian van der Hoeven
Dentsu Creative Amsterdam lanceert DC PR
Met de lancering speelt het bureau in op een groeiende behoefte in de markt, waar merken niet alleen gezien, maar ook vertrouwd willen worden.
Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.
Dappr en SportsGen lanceren Dappr Award voor jonge sporters
De samenwerking richt zich op het vergroten van Dappr’s zichtbaarheid in de breedtesport en het ontwikkelen van activaties rondom het thema vallen, opstaan en doorgaan.
Familie van Eerd neemt HEMA volledig over van Parcom
De familie van Eerd, eigenaar van Jumbo, neemt de resterende 50 procent van de aandelen HEMA over van Parcom.
Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.
Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.
Brand Potential versterkt merkfundament EZ Wheels
De samenwerking richt zich op het aanscherpen van het merkfundament, het verbeteren van de digitale zichtbaarheid en het ontwikkelen van een go-to-marketstrategie voor verdere expansie.
[Vacatures] iO zoekt een HubSpot Implementatie Lead
iO is per direct op zoek naar HubSpot Implementatie Lead - Campus Eindhoven
Sky Radio van feel good naar greatest hits
Sky Radio zal zich vanaf begin 2026 voortaan focussen op greatest hits. Dit maakte Talpa Network tijdens het Talpa Media-evenement Connecting the Dots (voor adverteerders) bekend
DDB Amsterdam gaat op in TBWA\NEBOKO
DDB Amsterdam gaat op in TBWA\NEBOKO. Het is het gevolg van de overname van IPG door Omnicom en de strategie die Omnicom daarna gepresenteerd heeft
Hebben we nog een mening nodig over de overname van IPG door Omnicom?
Dat de overname historisch is, staat buiten kijf. Maar voor mij bewijst het vooral iets anders: Het oude agency-model werkt niet meer
IPG Mediabrands moest 750.000 extra betalen aan voormalig CFO Benelux
IPG Mediabrands heeft in januari 2023 bepaald dat een eind juni 2022 ontslagen CFO Benelux 750.000 euro moest betalen. IPG Mediabrands is onderdeel van de door Omnicom overgenomen entiteit Interpublic Group
Overname Interpublic Group door Omnicom feit
De overname van Interpublic Group (IPG) door Omnicom is op 26 november 2025 geëffectueerd. Een reorganisatie is wereldwijd aangekondigd die 4.000 werkplekken zal kosten. De labels DDB, Mullenlowe en FCB worden geschrapt
DPG Media wijzigt (directie)structuur in Nederland en België
DPG Media wijzigt zijn structuur en daarmee ook de directiestructuur met onmiddelijke ingang. Daarmee gaat de transformatie van RTL Nederland volgens DPG Media officieel van start. Er zijn voortaan drie businessunits en drie saleshuizen.
[Vacatures] Persuade zoekt een Art Director
Persuade is per direct op zoek naar Art Director (28-32 uur p/w)
Mark Veenman: Metro geeft adverteerders een captive audience
In het gesprek met Bas Vlugt vertelt Mark Veenman over het bereik van de metro’s, de kracht van digitale schermen en het vernieuwde buitenreclameonderzoek
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.
Dappr en SportsGen lanceren Dappr Award voor jonge sporters
De samenwerking richt zich op het vergroten van Dappr’s zichtbaarheid in de breedtesport en het ontwikkelen van activaties rondom het thema vallen, opstaan en doorgaan.
Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.
Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.
TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis