Tag Resultaten

Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025

17-05-2025 | 09:05:00
Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025. Deze prijs wordt jaarlijks toegekend aan de marketeer achter het meest impactvolle merkidee wereldwijd

Merkdisruptie 2025: boek over veranderend speelveld

16-05-2025 | 18:40:00
Richard Otto, Frank Haveman en Jeroen Cremer hebben het boek Merkdisruptie 2025 over een fundamenteel veranderend speelveld voor merken geschreven

[Vacatures] Ruigrok zoekt een Research Executive (kwantitatief onderzoek)

16-05-2025 | 15:01:00
Ruigrok is per direct op zoek naar Research Executive (kwantitatief onderzoek)

[Vacatures] Ruigrok zoekt een Marketing Stagiair

16-05-2025 | 14:53:55
Ruigrok is per direct op zoek naar Marketing Stagiair

10 redenen waarom je wél of juist niét naar Cannes moet gaan

16-05-2025 | 12:56:00
De M100: Sommige vakgenoten doen er een beetje ongemakkelijk over, maar ik vind het geweldig dat ik ervoor genomineerd word en in die lijst sta.

SuperRebel Agency ontwikkelt vervolgcampagne Alle Kanten

16-05-2025 | 10:36:00
De campagne heeft als doel inwoners, toeristen en dagrecreanten bewuster te laten genieten van de Zeeuwse natuur

Samsung en Van Gogh Museum starten meerjarige samenwerking

16-05-2025 | 09:52:00
Doel is om kunst en technologie samen te brengen en zo de bezoekersbeleving in het museum te verrijken.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt zomercampagne voor Albert Heijn

16-05-2025 | 09:16:00
De campagne combineert muziek, social content en retailaanbod en loopt de hele zomer door.

[Vacancy] VML has a position for Technical Architect (Salesforce)

16-05-2025 | 09:14:00
VML is directly looking for Technical Architect (Salesforce) - Amsterdam

Susanne Volder: Rotterdam heeft creatief talent genoeg

16-05-2025 | 08:48:01
[Interview] Managing Director van Friends for Brands over maatschappelijke impact met creativiteit tijdens Agency at Night

TBWA, Roorda, Dentsu, Joe Public winnen Goud bij Esprix 2025

16-05-2025 | 07:21:00
147 marketeers, strategen, producers en creatieven kwamen 15 mei bij elkaar voor de uitreiking van de Esprix Awards in het STRAAT Museum.

Shell & Modern Citizens: Engagement was onze hoofdmissie

16-05-2025 | 00:51:00
Het creatieve bureau Modern Citizens (onderdeel van Candid) ontwikkelde voor Shell Nederland een TikTok-campagne om jongeren te bereiken

Rodger Werkhoven: Fiets naar je werk-dag

15-05-2025 | 15:46:00
Het is geen rocket science om te bedenken dat fietsen de beste manier is om naar je werk te gaan, als je in Nederland woont en werkt

Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren

15-05-2025 | 15:08:00
Nederlanders zijn zeer betrokken bij goede doelen, maar wat vinden ze nu precies belangrijk als het gaat om hun donaties?

Boaz Disselkoen over Zijkant | PayPal | Lacoste

15-05-2025 | 14:34:00
[The International] Boaz Disselkoen over Zijkant | PayPal | Lacoste. Marketing Report laat de Senior Brand Manager Drinks bij Kraft Hein aan het woord over internationale campagnes

VIA en MAD MOJO lanceren Cannes Off The Grid

15-05-2025 | 14:29:30
Inhoudelijk alternatief programma tijdens Cannes Lions zonder festivalpas.

Creative Family breidt uit naar België met Chapoo

15-05-2025 | 14:17:00
Met dit branding- en merkcommunicatiebureau zet de groep een volgende stap in haar groeiambitie en versterkt ze haar positie op de Belgische markt.

ACE PR wint pitches voor L’Oréal Groupe, Paris en Garnier

15-05-2025 | 13:59:00
Het bureau won drie afzonderlijke pitches eind 2024 en begin 2025. De samenwerking richt zich op corporate communicatie, merkcampagnes en duurzaamheid.

Walter Kadnar CEO IKEA Nederland

15-05-2025 | 13:40:00
Hij volgt daarmee interim-directeur Sandra Schouten op, die sinds januari de functie tijdelijk vervult na het overlijden van Alessandra Zini.

N=5, HOWDY en Patta ontwikkelen campagne Mentrum

15-05-2025 | 13:25:00
Campagne ‘De Rugzak van Amsterdam’ maakt psychische kwetsbaarheid zichtbaar.

Joe Public groeit internationaal met een duidelijke missie

15-05-2025 | 12:08:00
Joe Public groeit internationaal met een duidelijke missie. Pepe Marais over de wortels in Kaapstad, expansie naar Europa en de kracht van creativiteit

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.