Tag Resultaten
Doe de Vluchtelingenwijzer en krijg een gratis Ben & Jerry’s
Ben & Jerry’s, Stichting Vluchteling en Stichting Gelukszoekers werken samen om in aanloop naar de verkiezingen aandacht te vragen voor vluchtelingen
Sterke verwijzingen en sterke zichtbaarheid met linkbuilding
Je website verdient bezoekers die vinden wat ze zoeken. Relevante verwijzingen van andere sites helpen daarbij
LBL gaat verder als Le Bureau de L’eau
Na ruim vijftien jaar als LBL gaat het Arnhemse communicatiebureau vanaf vandaag verder onder de naam Le Bureau de L’eau.
CJ de Melker start creatief bureau met melk.
Na 25 jaar in de reclamewereld start CJ de Melker, voormalig Executive Creative Director bij VENGEAN, zijn eigen creatieve studio met melk.
Michiel Frackers: OpenAI met browser en in porno
Het grote nieuws van vandaag is dat OpenAI met Atlas een browser lanceert, als onderdeel van de midscheepse aanval op Google's dominantie.
Vier op tien werkenden presteert slechter door relatieproblemen
Veertig procent van de werkende Nederlanders presteert slechter door liefdesproblemen. Onder dertigers loopt dat op tot 53 procent.
Ilona Welte: Mentos blijft populair bij jong én oud
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Ilona Welte, Senior Brand Manager Mentos bij Perfetti Van Melle.
Koolhoven & Partners heet voortaan Gazette
PR-bureau Koolhoven & Partners werd in 2014 opgericht door voormalig journalisten Martijn Koolhoven en Romke Spierdijk
Irene Duivestein: Verandering begint bij mensen
Irene Duivestein heeft recentelijk promotie gemaakt naar de rol van Head of Change binnen de HR-afdeling van IPG Mediabrands.
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
Miljoenen views voor Libelle’s pingpongvideo’s met politici
Hoe leer je de lijsttrekkers van de grootste politieke partijen echt kennen, op een manier die inhoudelijk én luchtig is?
Boj Nefkens: Onze kracht ligt in mens én machine
We spreken Boj Nefkens, CEO van Markteffect, over de ontwikkelingen binnen het bureau, de gewonnen award en meer.
Hotel L’Amour breidt team uit met vijf professionals
De aanwinsten zijn Astrid Meijer, Anna de Groot, Fay Boender, Martijn Klement en Maxime Karman.
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Digitale gids That’s Entertainment versterkt merkvoorkeur Ziggo
Het platform combineert inspirerende content, slimme distributie en een datagedreven aanpak om kijkers te gidsen door het brede entertainmentaanbod.
TBWA Australia aan de slag met merkstrategie ahm
TBWA gaat geïntegreerde creatie, digitale en sociale communicatie leveren die voortbouwt op de challengerspositie van ahm in de verzekeringsmarkt.
Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.
ACE lead agency Hersenstichting
Het bureau wordt strategisch en creatief partner om het merk te versterken en hersengezondheid breder onder de aandacht te brengen
Patrick Petersen: De GenAI-gelofte
We leven in het tijdperk van de GenAI-gelofte: alles sneller, slimmer, creatiever. Ik mocht er recentelijk een boek over schrijven voor professionals.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.
[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis