Tag Resultaten

De eerste easyJet-campagne van The Romans

08-07-2025 | 08:03:00
[Case] Sophie Nicholson over hoe een níet-nationale luchtvaartmaatschappij toch opviel in Amsterdam

Omnicom lanceert sportbureau Dark Horses in Nederland

08-07-2025 | 07:00:00
Dark Horses is oorspronkelijk opgericht in Londen en werkte internationaal voor merken als Adidas, Lay’s, Just Eat, TikTok en Nissan.

Eppo Bruins: Mediabeleid gaat over alle spelers

07-07-2025 | 20:10:00
Eppo Bruins (NSC) heeft lauw gereageerd op het rapport Aandacht voor media. Naar nieuwe waarborgen voor hun democratische functie van de WRR

Verkiezingen begonnen: NDP Nieuwsmedia begint lobby

07-07-2025 | 19:33:00
NDP Nieuwsmedia, de brancheorganisatie van en voor commerciële nieuwsmediabedrijven, is een lobby begonnen bij politieke partijen om meer aandacht te verkrijgen voor mediabeleid voor (private) nieuwsmedia

Flashmibo was succes voor Scrambled en Old Amsterdam

07-07-2025 | 15:56:00
Het food content productiehuis Scrambled (onderdeel van Pakt), influencermarketingbureaus Hello Sparkle en House of Foodies hebben voor en met Old Amsterdam een TikTok Live evenement opgezet met influencers Joey Jaq en Nick Toet

Drie talenten starten bij creatief bureau Natwerk

07-07-2025 | 14:42:01
Creatief bureau Natwerk heeft de afgelopen maanden drie nieuwe collega's aan het team toegevoegd. Nina van Ee, Charlotte Bergmans en Vera Kroll

Podcastluisteraars blijven in aantal toenemen

07-07-2025 | 13:02:00
Meer dan de helft van de Nederlanders van achttien jaar en ouder luistert naar podcasts. Dat blijkt uit de Markteffect Podcast Monitor.

[SHOWREEL!] Lumiq

07-07-2025 | 11:53:00
Wij combineren creativiteit, technologie en strategie om merken te verbinden met hun publiek via authentieke, naadloze campagnes.

Spotta en GfK presenteren folderbereik in gratis webinar

07-07-2025 | 11:48:15
Spotta organiseert op 4 september samen met GfK een webinar over het bereik van folders in Nederland.

Eén op vier Nederlanders houdt geld gescheiden in relatie

07-07-2025 | 11:34:00
Uit onderzoek van bunq blijkt dat 26 procent van de Nederlanders met een vaste partner hun financiën grotendeels gescheiden houdt.

Campagne Kaliber voor Slachtofferhulp van start

07-07-2025 | 11:27:00
Slachtofferhulp Nederland is gestart met een wervingscampagne. De organisatie wil met het initiatief meer vrijwilligers en betaalde krachten aantrekken

Nils Adriaans start adviespraktijk Tussen de Linies

07-07-2025 | 11:18:18
Vanuit zijn jarenlange ervaring in de creatieve en marketingcommunicatie-industrie biedt hij begeleiding op het gebied van zichtbaarheid

[SHOWREEL!] Key Agency

07-07-2025 | 11:15:00
Wij helpen merken digitaal groeien met slimme websites, content en advertising die perfect samenwerken.

Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead

07-07-2025 | 10:13:04
De twee vestigingen in Hoorn en Oegstgeest, die in de loop der jaren organisch zijn gegroeid, zijn organisatorisch meer samengevoegd.

Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid

07-07-2025 | 09:02:17
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein.

Hans Bauman: Gouden Accent bekroont 25 jaar Bob

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Hans Bauman over het winnen van een Gouden SAN Accent met de Bob-campagne, die dit jaar 25 jaar bestaat.

Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Joeri Jansen over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij Roorda

Cees Faes: Purpose helpt je niet door de poort van Troje

07-07-2025 | 08:45:20
Maar stel nu dat de Grieken dat plan eerst hadden moeten voorleggen aan het Greek Center for Ethical Warfare & Equine Sensitivity.

Peter van Wijnaerde: Kun je AI een geweten aandraaien?

07-07-2025 | 08:37:00
Het probleem met AI is niet dat het emotioneel dom is. Het weet niet vanzelf wat echt telt. We trainen systemen om te voorspellen

[DutchMedia Podcast]: over overname RTL Nederland & EMF Act

05-07-2025 | 01:00:10
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.