Tag Resultaten
Alpha Tango en Yes Chef Studio bundelen krachten
De samenwerking richt zich op het ontwikkelen van visueel onderscheidende websites in Webflow en Framer, met een combinatie van creatief ontwerp en technische uitvoering.
Total Design herpositioneert Nierstichting
De Nierstichting lanceert een campagne rond nierdonatie bij leven en presenteert tegelijkertijd een aangepaste merkidentiteit.
Dawn aan de slag voor Natwerk
Creatief bureau Natwerk heeft Dawn geselecteerd als extern reclamebureau. De keuze volgt op een oriëntatietraject onder begeleiding van pitchconsultant Peter van Leeuwen van Leone BV.
Persuade ontwikkelt ondergoedcampagne voor Zeeman
Zeeman heeft een campagne gelanceerd waarbij sport- en hobbyclubs uit Nederland poseren in hun ondergoed.
eFaktura.nl lanceert BUKKI voor anderstalige ondernemers
eFaktura.nl heeft BUKKI gelanceerd, een digitaal opdrachtenplatform voor anderstalige ondernemers in de bouw-, installatie- en transportsector.
The Family en Open Now fuseren
Met gedragswetenschap als basis wil het bureau merken helpen met bewezen creativiteit en meer impact.
[Vacatures] Spotta zoekt een Manager Marketing & Communicatie
Spotta is per direct op zoek naar een Manager Marketing & Communicatie - Utrecht/Hybride (40uur)
Megawatt breidt uit met Stefan Leendertse en Bas den Bode
De uitbreiding is ook het gevolg van de ambitie om blijvend te investeren in bestaande samenwerkingen.
Beter Bed kiest Somention voor socialmedia-strategie
Met deze samenwerking wil Beter Bed slaap nadrukkelijker positioneren als vast onderdeel van een gezonde lifestyle.
Be More Challenger: Joost Hultink over WildRide
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger-merken van Nederland
CNX 2025 dag 2: Agentic AI centraal
In dit verslag deelt David de Jong, journalist van Marketing Report, zijn indrukken van de tweede dag van het congres.
TBWA\NEBOKO en McDonald's op Cannes Media-shortlist
Met Maccie in de McDonald’s App stuur je geen betaalverzoek, maar een trakteerverzoek.
Ward Muys: Peter is er even niet, ik wel
Ik zat laatst naar een campagne te kijken waarvan ik zeker wist: niemand heeft hier plezier aan gehad.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Utrecht/ Noord- Holland
Arjan Pomper wordt CEO van 62MILES
Met steun van Vectis Private Equity werkt 62MILES al enkele jaren aan de uitbreiding van de groep.
[Vacatures] ACE Media zoekt een Senior PR Consultant
ACE Media is per direct op zoek naar Senior PR Consultant - Fulltime · Amsterdam
Countdown to Cannes - Britt Oude Lenferink
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
RA*W laat creatief talent pitchen tijdens vlucht naar Cannes
n samenwerking met Matt Sleeps pitchen zij hun concept niet pas op het festival, maar al onderweg naar de Franse kustplaats.
Print, podcasts en puzzels populairder in vakantietijd
Uit onderzoek van Mediahuis en MediaTest onder ruim duizend respondenten blijkt dat mensen in deze periode niet minder, maar juist anders media consumeren.
Mastercard zet OVPay in de spotlight tijdens Money20/20
Tijdens Money20/20 in Amsterdam hebben Mastercard en de betrokken bureaus FCB Amsterdam, O2H Creative Solutions en Dentsu een campagne gelanceerd
Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s
Met deze serie wil de verzekeraar jongeren bewust maken van het belang van verzekeren, op een manier die aansluit bij hun leefwereld.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis