Tag Resultaten
Hoe je van volgers een community maakt
Woensdagochtend in het nHow Hotel naast de RAI: croissants, koffie en een zaal vol marketeers.
Zen en de kunst van vooruitkijken
De agenda zit vol, het team zit aan zijn limiet, en toch kloppen er nieuwe projecten aan de deur.
ACM: DPG Media krijgt vergunning voor overname RTL Nederland
De Autoriteit Consument & Markt heeft DPG Media toestemming gegeven om RTL Nederland over te mogen overnemen van het beursgenoteerde RTL Group (van Bertelsmann)
[Vacatures] DPG Media zoekt een Programmatic & Platform Success Manager
DPG Media is per direct op zoek naar Programmatic & Platform Success Manager - Amsterdam
Cees Faes: Daddy Issues
We projecteren nogal wat op zo’n term. In Nederland heeft “Daddy” immers vrij specifieke connotaties
Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer
Yannick Colastica vertelt in gesprek met Bas Vlugt over de snelle en technologisch gedreven aanpak van de mkb-financier.
Dutch PR Awards - 2twintig: Nationaal Burgerberaad Klimaat
Dit jaar vindt voor de allereerste keer een Nationaal Burgerberaad plaats. Over het thema klimaat.
[Vacancy] Channel Factory has a position for Senior Performance Specialist
Channel Factory is directly looking for Senior Performance Specialist - Amsterdam
Radiostation JOE ook Official Music Partner van Feyenoord
Radiostation JOE (van DPG Media is voor minimaal één seizoen Official Music Partner en mouwsponsor van voetbalclub Feyenoord. Gedurende het seizoen 2025-2026 zal het logo van JOE op de mouw van de Feyenoord-shirts te zien zijn
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Sr. Client Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Sr. Client Manager - Fulltime · Amsterdam
The Family ontwikkelt campagne Ik leerde je NIX
De campagne, met de titel Ik leerde je NIX, richt zich op ouders en benadrukt hun rol in het voorkomen dat jongeren voor hun achttiende alcohol drinken.
Dutch PR Awards 2025 - Niki Wijnen over NGF en Golf.nl
Aan het woord is Niki Wijnen, campagnemarketeer bij de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie
Ruigrok: Digitale toegankelijkheid biedt marketingkansen
Vanaf 28 juni 2025 zijn bedrijven verplicht hun digitale producten en diensten toegankelijk te maken. Dat staat in de European Accessibility Act (EAA).
Markteffect verkozen tot Data & Insights Bureau van 2025
De prijs werd toegekend vanwege de combinatie van groei en maatschappelijke betrokkenheid, aldus de jury. Het bureau uit Eindhoven won de prijs al in 2020.
Marketingwereld in rep en roep door Lions-kwestie rond GUT
De Gouden Lion die GUT Amsterdam heeft gewonnen in de categorie Creative Effectiveness met een campagne voor het biermerk Hertog Jan (van AB-InBev) zou onterecht vergeven zijn
[SHOWREEL!] Somention
Somention is een toonaangevend social media bureau dat bekendstaat om zijn innovatieve strategieën en creatieve campagnes
Digitale toegankelijkheid vanaf 28 juni verplicht
Vanaf zaterdag 28 juni 2025 zijn organisaties wettelijk verplicht om digitale diensten toegankelijk aan te bieden
DPG Media lanceert AI-suite Ad Manager+
DPG Media heeft Ad Manager+ geïntroduceerd: een set AI-gedreven tools binnen het selfserviceplatform Ad Manager.
Renault werkt met OMD aan serie over elektrisch rijden
Renault werkt samen met Bright, Create en OMD aan een wekelijkse videoserie over elektrisch rijden. De serie Bright: En Door is te zien op YouTube
Context versterkt merkimpact: bewijs uit neuromarketing
Contextuele advertenties van Seedtag presteren significant beter dan IAB‑standaardformaten, concludeert een onderzoek van Kinesso en Braingineers.
Dutch PR Awards 2025 - Noa van den Berg over The Romans
Aan het woord is Noa van den Berg, Senior Account Executive bij The Romans en genomineerd als PR Talent van het Jaar 2025.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis