Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 406205 | Tags:

[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
21-01-2021 | 09:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
[Interview] Lodewijk van der Peet (BrandBase): Brands merken dat reward-campagnes werken
18-01-2021 | 15:37:41
Lodewijk van der Peet vormt sinds juni 2020 de ene helft van de directie van BrandBase. Het bureau was tot voor kort vooral bekend als activatiebureau. De lockdown noopte het bedrijf tot een nieuwe koers, het moment dat hij instapte
[Follow the Money] Schimmige wereld van Big Tech en advertentiefraude verenigd in IAB
14-01-2021 | 01:30:00
Meedoen of verzuipen? Dat is de vraag die FtM stelt in een uitgebreid artikel over de digitale advertentiemarkt. Daarbij beschrijft de digitale publicatie het nut van gepersonaliseerde online reclame, de grootschalige digitale reclamefraude en de continue privacy-schendingen.
[Column] Paul Alberts (BrandBase): Adverteren na Wild Wednesday
09-01-2021 | 19:00:00
Sinds deze Wild Wednesday gaat er waarschijnlijk het een en ander op de schop bij adverteerders. Gemiddeld staat dit jaar zo’n 56 procent van het budget (2,6 miljard euro in totaal) gereserveerd voor digital, en daarvan is dan zo’n 80 procent programmatic (2 miljard euro)
[Column] Lodewijk van der Peet: Stop met straffen van je klanten
29-12-2020 | 09:35:53
Het limbisch systeem in ons brein reageert op het fijne gevoel van een beloning of de pijn van een straf. Onze hersenen beslissen dus of iets ons motiveert of doet afhaken.
BrandBase lanceert Jungle Cup; eerste plasticvrije, thuis composteerbare wegwerpbeker
22-12-2020 | 06:41:00
De Jungle Cup heeft alle noodzakelijke, strenge milieucertificaten behaald, waaronder de belangrijkste, het OK compost HOME -certificaat, wat aangeeft dat het op natuurlijke wijze kan worden gecomposteerd, zonder industriële verwerking
[Column] Paul Alberts (BrandBase): fusie VEA en IAB is een bijster slecht idee
30-10-2020 | 13:33:00
"Er is geen voordeel voor de VEA, er is alleen voordeel voor het IAB. De VEA wordt goed geleid door Talmon en Felicia, heeft bijna vijf ton in kas en de leden zijn happy"

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie