Tag Resultaten
Belgische gamingcampagne stimuleert orgaandonatie
In België is Virtual Donors gelanceerd, een campagne die orgaandonatie direct integreert in multiplayergames zoals Minecraft, Baldur’s Gate 3 en Fortnite
Andy Mosmans: Creativiteit is een middel, geen doel in merkbouw
Branding draait niet om slim zijn, maar om helder zijn.
Niet om schreeuwen, maar om relevant zijn.
Niet om gimmicks, maar om betekenis.
Bob Koigi: Sportfans zijn nu communities met invloed
Van miljardencontracten voor uitzendrechten tot straatvoetbal-geïnspireerde stunts: de sportwereld zit midden in een marketingrevolutie.
Mathieu Plassard: Strategie en lef in de Franse reclamewereld
Marketing Report.One sprak met Mathieu Plassard, de President en CEO van Ogilvy Paris, over hoe het bureau creativiteit, cultuur en technologie samenbrengt
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Sales Support Specialist - Mensenlinq
Mediahuis is per direct op zoek naar Sales Support Specialist - Mensenlinq - Groningen
Christian van Santen: AI, een probleem of de oplossing?
De beurswaarde van WPP daalde sinds 2020 met 51 procent. Dit is geen incident, maar het einde van een bureaumodel uit de jaren 60 van de vorige eeuw.
[Vacatures] LEQUAL zoekt een Senior SEO Consultant
LEQUAL is per direct op zoek naar Senior SEO Consultant
Gordon Heuckeroth en Froukje de Both vanaf 1 september op Radio 10
Gordon Heuckeroth en Froukje de Both zullen per 1 september 2025 de ochtendshow van Radio 10 van 06:00 tot 09:00 uur presenteren. Ze nemen daarmee de plek over van Lex Gaarthuis die na het vertrek van Gerard Ekdom in juni 2024 de Radio 10 ochtendshow is gaan maken
100% Media & Partner Netwerk verwelkomt B2B-bedrijven
Deze zogenoemde supporting partners moeten een aantoonbare meerwaarde hebben voor het netwerk.
Barbie brengt Venus Williams uit in Inspiring Women-serie
De pop is gebaseerd op haar outfit tijdens de overwinning op Wimbledon in 2007 en bevat onder meer een wit tennistenue
Boest verzorgt digitale campagnes voor Art Zoo Museum
In een 17e-eeuws grachtenpand aan de Herengracht presenteert het museum een artistieke ode aan dieren en natuur
ACE haalt Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke binnen
Na pitchsuccessen voor onder andere Schiphol, HAK, CZ, Samsung en Thuisbezorgd.nl wil ACE zijn positie als lead agency voor moderne merken versterken.
Samsung lanceert KPop Demon Hunters-thema's
Samsung Electronics is een samenwerking aangegaan met Netflix voor een tijdelijke promotie rond de animatiefilm KPop Demon Hunters.
RA*W: De vervanging van jong talent door AI
AI als vervanger van jong talent voelt wat ons betreft niet als een toekomstbestendige toepassing, AI negeren overigens al helemaal niet
Xebia brengt direct inzetbare AI-oplossingen naar de markt
IT-consultancybedrijf Xebia heeft een portfolio van implementeerbare AI-oplossingen geïntroduceerd. De toepassingen zijn getest bij Fortune 500-bedrijven
Michelle Waweru: American Eagle wint, maar riskeert veel
De reclame van American Eagle, met actrice en filmproducent Sydney Sweeney in de hoofdrol, heeft flink wat losgemaakt in de marketingwereld.
Wereldwijde markt voor mobiele games verdubbelt tegen 2032
Volgens onderzoek van SkyQuest Technology Consulting groeit de markt voor mobiele games van 97,81 miljard dollar in 2024 naar 196,40 miljard dollar in 2032
Radio Noordzee per 1 september op FM in Noord-Brabant en Limburg
Radio Noordzee zal vanaf 1 september 2025 te horen zijn in een aantal regio’s in Noord-Brabant en Limburg. Hiertoe hebben eigenaar Talpa Network en vergunninghouder TiDa bv een overeenkomst gesloten.
[Vacatures] FRISK Agency (part of MORGENFRISK) zoekt een SEA Specialist
FRISK Agency (part of MORGENFRISK) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Laren (NH) | search-minded & resultaatgericht | 24 - 40 uur
Havas Media UK lanceert AI-tool voor merkzichtbaarheid
Havas Media Network UK heeft Brand Insights AI geïntroduceerd. Het platform helpt merken hun zichtbaarheid te monitoren en verbeteren op AI-platformen
Ate van der Meer: 80% van je verkeer is géén mens
Waar zoekmachines ooit verkeer en klanten opleverden, zien we nu dat AI-bots nauwelijks waarde teruggeven.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis