Tag Resultaten
[Vacatures] Megawatt zoekt een (Senior) Concept Creative
Megawatt is per direct op zoek naar (Senior) Concept Creative - Eindhoven (32 - 40 uur)
Zo gebruik je AI om meer uit Google Ads te halen
In dit artikel wordt duidelijk hoe artificial intelligence (AI) ingezet kan worden om de prestaties van advertenties te verbeteren.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Freelance Verslaggevers voor Zaanstreek en Waterland
Mediahuis is per direct op zoek naar Freelance Verslaggevers voor Zaanstreek en Waterland - Zaandam
Roderick Cremers heft Fresh Bridge op
Wat ook niet zo vaak gebeurt, is dat bureaus eenvoudigweg worden opgeheven. Maar dat is wat Roderick Cremers heeft gedaan met Fresh Bridge
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Teamlead Creatieve Studio (MHX)
Mediahuis is per direct op zoek naar Teamlead Creatieve Studio (MHX) - Amsterdam (32 - 40 uur per week)
[Vacatures] Mediahuis zoekt een HR Business Partner (Senior)
Mediahuis is per direct op zoek naar HR Business Partner (Senior) - Amsterdam (32 - 40 uur per week)
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Manager Data & Insights
Mediahuis is per direct op zoek naar Manager Data & Insights - Amsterdam (36 - 40 uur per week)
Nino Bavelaar van GumGum naar Teads Nederland
Teads Nederland breidt het team verder uit met Nino Bavelaar, die de overstap maakt van GumGum. Hij gaat aan de slag als Strategic Account Director
[Vacatures] MarketResponse zoekt een Project Management Ondersteuner (PMO)
MarketResponse is per direct op zoek naar Project Management Ondersteuner (PMO)
Zo blaas je de branding van jouw website het leven in
Er zijn vier redenen om de branding van je site nieuw leven in te blazen: Binding met de doelgroep, Het ontbreken van kracht, Beperkte online zichtbaarheid
Julie Meulesteen: Waarom mobiel winnen is key
In het artikel staan de 5 belangrijkste learnings voor adverteerders uit het jaarlijkse onderzoek: What’s Happening Online?
Sandra Hilster per 1 oktober 2025 CEO van Banijay Benelux
Sandra Hilster is per 1 oktober 2025 benoemd tot CEO van productiebedrijf Banijay Benelux. Ze volgt Peter Lubbers op die het bedrijf na 5 jaar verlaat
ABN Amro: Softwarebedrijven nog niet klaar voor AI-agents
ABN Amro-sectorbanker Julia Krauwer heeft een TMT-analyse gemaakt over de stand van zaken met AI-agents in Nederland. Volgens haar zijn softwarebedrijven helemaal niet klaar voor AI-agents. Marketing Report publiceert de analyse
Mediahuis/Mediatest jongerenonderzoek: meer op smartphone
Uit het negende Grote Jongerenonderzoek van Mediahuis en MediaTest blijkt dat Nederlandse jongeren meer tijd op hun telefoon doorbrengen, maar minder actief zijn op social media dan vorig jaar
The Invaders en Helpwanted samen tegen online haat in gaming
De campagne Love to End the Hate Game bracht prominente Nederlandse streamers samen om het onderwerp bespreekbaar te maken.
Hotel L’Amour ontwikkelt zomercampagne Jumbo met Jan Smit
In de campagne staat Jan Smit centraal, die het ontspannen zomergevoel viert met vrienden en familie.
N=5 ontwikkelt Stats for Equality-campagne voor PwC
Met realtime data en statistieken wil het bedrijf, samen met reclamebureau N=5, hardnekkige vooroordelen in het vrouwenvoetbal doorbreken.
DPG Media en StudioM maken docuserie over Audio Obscura
DPG Media en StudioM werken samen aan een branded content-campagne voor CUPRA, in samenwerking met Audio Obscura.
Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.
Anne-Marie Twigge: Gen Z wil voelen, niet scrollen
In 2025 is IRL (In Real Life) het nieuwe premium en merken die dat snappen, bouwen geen campagnes maar cultmomenten.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis