Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 436718 | Tags:

ALDI lanceert NK Tosti Bouwen 2021
04-03-2021 | 07:05:00
ALDI gaat op zoek naar de beste tosti-bouwer van Nederland. Het NK Tosti Bouwen, een social first campagne, is ontwikkeld door Blauw Gras
Jeroen de Bakker managing partner branded podcast bureau Airborne
15-02-2021 | 06:14:00
Jeroen de Bakker wordt managing partner van Airborne, het bureau dat podcast-formats ontwikkelt en produceert voor merkadverteerders
Virtual sessions about connected branding: Two Cents of Ace
11-02-2021 | 16:26:00
The past 10 years, technology has transformed the world. And yet companies lost the true connection and their ability to stand out as a brand. To stand out and stay ahead, at Ace we believe companies need to transform into Connected Brands. Because Connected brands are today’s most valuable businesses
Blauw Gras aan de slag voor Villa Massa en Licor 43
04-02-2021 | 12:23:00
Blauw Gras is sinds januari 2021 verantwoordelijk voor alle social-media- en content-activiteiten van de drankmerken Villa Massa en Licor 43. Het bureau neemt onder andere de creatie en productie van content, campagnes en activaties op zich
Ace neemt HERC over
28-01-2021 | 06:00:00
HERC treedt toe tot Ace, family of leading agencies. Met de overname van deze hotshop voegt Ace nu ook Advertising & Brand culture toe aan het portfolio. Met het toetreden van HERC telt Ace ruim 180 medewerkers, met creatieve hubs in Utrecht en Amsterdam
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
26-01-2021 | 09:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
[Column] Melle Bos (ACE): Merken moeten de afhankelijkheid van derden strategisch afbouwen
25-01-2021 | 10:50:00
Na 2020 gaan veel merken een stuk beter voorbereid 2021 in. De situatie afgelopen jaar zorgde ervoor dat onder druk onderwerpen prioriteit kregen die in het verleden vooruit werden geschoven of tijd in beslag namen, bij gebrek aan urgentie
[Forum] Hoe zal PR zich ontwikkelen in 2021?
25-01-2021 | 09:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: Hoe zal PR zich ontwikkelen in 2021?
Born05 ontwikkelt merkcampagne voor Greenchoice
11-12-2020 | 11:46:00
Born05 heeft een always-on merkcampagne ontwikkeld voor energieleverancier Greenchoice. De campagne is onlangs gestart met een vernieuwde merkfilm en een viertal portretfilms waarin uiteenlopende leden van Greenchoice de hoofdrol spelen
Blauw Gras gekozen voor digitale campagnes van de Hartstichting
02-12-2020 | 17:59:00
Blauw Gras is door de Hartstichting verkozen voor de ontwikkeling en uitvoering van digitale campagnes. De samenwerking wordt begin 2021 afgetrapt met meerdere campagnes, waaronder een merkcampagne
[Interview] Rogier IJzermans over Ace
20-11-2020 | 15:18:00
Deze week werd Ace de nieuwe naam voor Born05 Group. CEO Rogier IJzermans is onze gast in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio
[Marketing Report - 17 november] Rogier IJzermans | Arno de Jong | Roos Bulder | Pieter Smeets
17-11-2020 | 13:48:00
Luister vandaag om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watervlugge sidekick Bas Vlugt
Born05 Group verandert naam in Ace
16-11-2020 | 07:00:00
Born05 Group gaat verder onder de naam Ace. De naamswijziging is de volgende stap voor de groep die bouwt aan een collectief van toonaangevende bureaus

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie