Tag Resultaten
[Column] Anneke Bos: De goede briefing, wie heeft ‘m ooit gezien?
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: de briefing
[Column] Anneke Bos: Islands in the stream, that is what we are…
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: het budget loopt gewoon weg
[Column] Anneke Bos: Neem desnoods de goede beslissing!
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: knopen doorhakken
[Column] Anneke Bos: Verwarm de planning even voor…
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: een planningstruc
[Column] Anneke Bos: Heb jij al klantcontact?
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: senioriteit op de vloer is zo gek nog niet
[Column] Anneke Bos: Geen akkoord? Dan niet van start!
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: eerst zorgen dat er een handtekening komt
[Column] Anneke Bos: Goede casting is het halve werk.
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: denk na over de juiste match.
[Column] Anneke Bos: Het statusrapport als business multiplier
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: het statusrapport
[Column] Anneke Bos: Vakmanschap heeft geen groep sessies nodig
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: vakmanschap moet je koesteren
[Column] Anneke Bos: De slechte deal
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: te krappe financiële afspraken
[Column] Anneke Bos: De paniekfabriek
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: maak het niet te groot
[Column] Anneke Bos: Eerst een compliment graag!
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: feedback geven
[Column] Anneke Bos: Vertrouwen of onderbouwen?
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: volg je gevoel
[Column] Anneke Bos: Kunnen we hier een kwartet van maken?
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: kansen zien
[Column] Anneke Bos: Heb je klanten? Mail minder, bel meer
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: pak de telefoon.
[Column] Anneke Bos: Kijkje in mijn keuken
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan
[Column] Anneke Bos: Ben je opgelucht of blij?
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: de review
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis