Tag Resultaten
Willem-Albert Bol Country Director Azerion Nederland
Willem-Albert Bol is per 1 september 2025 benoemd tot Country Director van Azerion Nederland. Hij vertrok op 1 april 2025 bij mediabureau Abovo Maxlead, waar hij vier jaar CEO was. Willem Albeert Bol volgt Marcel Schuyt op die per 11 augustus 2025 benoemd is tot algemeen directeur van voetbalcclub Fortuna Sittard
[DutchMedia Podcast] met Willem-Albert Bol
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
De uitdagingen van SEA
Charissa van Haalem neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over SEA uitdagingen.
De uitdagingen van media buying
Jorrit de Jong neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over media buying uitdagingen.
De uitdagingen van SEO
Nina van der Hoeven neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over SEO uitdagingen.
Willem-Albert Bol vertrekt als CEO bij Abovo Maxlead
Na vier jaar maakt Willem-Albert Bol zijn vertrek bekend als CEO bij Abovo Maxlead.
Tom Kikkert en Willem-Albert Bol over omnichannel
Tom Kikkert neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over omnichannel uitdagingen.
Jurgen Verstegen en Willem-Albert Bol over total video
Jurgen Verstegen neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over audiovisuele uitdagingen.
Uitdagingen van programmatic advertising
Sander Valkonet neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over uitdagingen in de geautomatiseerde media-inkoop.
De uitdagingen van B2B
Mike Orizand neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over business-to-business uitdagingen.
[AM Talks by Abovo Maxlead] Frank Dalhuisen en Willem-Albert Bol over uitdagingen van analytics
Frank Dalhuisen neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over uitdagingen op het gebied van analytics.
[Marketing Report TV] Willem-Albert Bol over zijn loopbaan en de voordelen van werken op verschillende plekken
Te gast bij Marketing Report TV spreekt hij met Bas Vlugt over zijn loopbaan en de voordelen van werken op verschillende plekken.
[AM Talks by Abovo Maxlead] Maureen Stam en Willem-Albert Bol over de balans tussen offline- en online-media
Maureen Stam neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over de perfecte balans.
[AM Talks by Abovo Maxlead] Petra de Waal en Willem-Albert Bol over uitdagingen van recruitment
Petra de Waal neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over uitdagingen op het gebied van recruitment.
[AM Talks by Abovo Maxlead] Daan Vrijsen en Willem-Albert Bol over de uitdagingen van brandformance
Daan Vrijsen neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over uitdagingen op het gebied van branding en performance.
[AM Talks by Abovo Maxlead] Roos Doggers en Willem-Albert Bol over uitdagingen van duurzaamheid
Roos Doggers neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over duurzame uitdagingen.
[Column] Willem-Albert Bol (Abovo Maxlead): voice of the customer
Dus in plaats van onszelf de put in te kletsen, werk meer met: humor, zelfspot, openheid, speelsheid en al die andere zaken die het leven zo leuk maken
[AM Talks by Abovo Maxlead] Stacey Rookhuizen en Willem-Albert Bol over branded content vs branded entertainment
Stacey Rookhuizen neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over het verschil tussen branded content en branded entertainment.
[AM Talks by Abovo Maxlead] Daan Jongen en Willem-Albert Bol over uitdagingen van creatie en media
Daan Jongen neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over content uitdagingen
Willem-Albert Bol (Abovo Maxlead): Challengermentaliteit is belangrijk
Abovo Maxlead organiseerde in Groenekan zijn klantendag en vierde tegelijk zijn 25-jarig bestaan en benadrukte de challenger-mentaliteit. Tijdens deze dag sprak onder anderen Christian van Thillo. Marketing Report was aanwezig
Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond*
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis