Tag Resultaten
Victor Knaap: Er moet veel sterker AI beleid komen vanuit de overheid
Gezien de enorme AI revolutie die gaande is, moet er de komende jaren veel sterker beleid en regie komen vanuit de overheid
Victor Knaap op nummer 1 in DigitalAgency100 2025
Victor Knaap is de nummer 1 in de DigitalAgency100 2025. De DigitalAgency100 2025 is de lijst van de meest invloedrijke mensen die werken bij digital agencies in Nederland
Darre van Dijk nummer 1 in Reclamebureau100 2024; Aad Kuijper en Victor Knaap runners-up
Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\NEBOKO, staat op nummer 1 in de Reclamebureau100. Hij is daarmee de persoon met de meeste invloed in de Nederlandse reclamebureauwereld
Darre van Dijk nummer 1 in Reclamebureau 100 2023
Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\NEBOKO, staat op nummer 1 in de Reclamebureau100. Hij is daarmee de persoon met de meeste invloed in de Nederlandse reclamebureauwereld
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager - Arnhem •HBO •32/40 uur
    
    Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal. 
    
    Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.
    
    ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.
    
    DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.
    
    Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis
 
	 
	