Tag Resultaten

Victor Knaap: Er moet veel sterker AI beleid komen vanuit de overheid

03-07-2025 | 07:29:00
Gezien de enorme AI revolutie die gaande is, moet er de komende jaren veel sterker beleid en regie komen vanuit de overheid

Victor Knaap op nummer 1 in DigitalAgency100 2025

08-12-2024 | 11:03:00
Victor Knaap is de nummer 1 in de DigitalAgency100 2025. De DigitalAgency100 2025 is de lijst van de meest invloedrijke mensen die werken bij digital agencies in Nederland

Darre van Dijk nummer 1 in Reclamebureau100 2024; Aad Kuijper en Victor Knaap runners-up

08-12-2023 | 14:12:00
Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\NEBOKO, staat op nummer 1 in de Reclamebureau100. Hij is daarmee de persoon met de meeste invloed in de Nederlandse reclamebureauwereld

Darre van Dijk nummer 1 in Reclamebureau 100 2023

09-12-2022 | 14:06:00
Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\NEBOKO, staat op nummer 1 in de Reclamebureau100. Hij is daarmee de persoon met de meeste invloed in de Nederlandse reclamebureauwereld

MediaMonks neemt Italiaans creative content marketing agency Miyagi over

15-11-2021 | 16:21:00
Miyagi is opgericht in 2013 door vijf partners: Francesco Bragonzi, Francesco Menichini, Tommaso Marucchi,  Felice Arborea en Giuseppe Azzone. Het bureau, gevestigd in Milaan en met 70 experts


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.