Tag Resultaten
Rogier Bruggeman, Veroni Engelhart en Anna Kuiper lanceren media consultancy Nieuwe Lente
Nieuwe Lente concurreert niet met full service mediabureaus maar kan juist aanvullend een rol spelen voor zowel adverteerder als media- of reclamebureau
Rogier Bruggeman, Anna Kuiper en Veroni Engelhart lanceren nieuw (media)bureau maar houden het nog even spannend
Dat Rogier Bruggeman, voormalig CEO van ZIGT, een eigen bedrijf ging lanceren dat was al bekend
CEO Rogier Bruggeman verlaat ZIGT, begint eigen bureau
Het jaar is koud begonnen en nu al groot transfernieuws. Rogier Bruggeman, CEO ZIGT, gaat een van de grootste onafhankelijke mediabureaus van Nederland verlaten. Binnen enkele maanden zal hij zijn eigen bureau oprichten, dat actief zal zijn in het domein van mediastrategie
[Marketing Report Radio] Rogier Bruggeman over de Troonrede en de radioluistercijfers
Rogier Bruggeman, CEO bij ZIGT media en performance bureau, bespreekt in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.
[MarketingReport Radio] Rogier Bruggeman over de voetbalrechten, deepfake-muziek en Listn
Rogier Bruggeman, CEO bij ZIGT media en performance bureau, bespreekt in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.
[DutchMedia Podcast] Rogier Bruggeman (ZIGT) | RTL Group / Talpa Network | Eredivisie Voetbal | NMO
David de Jong en Taco Jelgersma maken de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
[Interview] Rogier Bruggeman (ZIGT): Sales overnight, brand over time
Rogier Bruggeman is CEO van ZIGT, het media- en marketingbureau voor de Benelux
[MarketingReport Radio] Rogier Bruggeman over het Nationaal Media Onderzoek
Rogier Bruggeman, CEO bij ZIGT media en performance bureau, bespreekt in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.
[MarketingReport Radio] Rogier Bruggeman over de FM-frequentieveiling
Rogier Bruggeman, CEO bij ZIGT media en performance bureau, bespreekt in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[MarketingReport Radio] Willem-Albert Bol en Rogier Bruggeman over de kracht van onafhankelijke mediabureaus
Willem-Albert Bol is CEO van Abovo Maxlead en Rogier Bruggeman is CEO van ZIGT. We spreken ze over de rol en strategie van onafhankelijke mediabureaus in Nederland
[MarketingReport Radio] Rogier Bruggeman met ZIGT op Media: data beheren, Netflix en de luistercijfers
Rogier Bruggeman, CEO bij ZIGT media en performance bureau, bespreekt in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Cross Media Bureau] Rogier Bruggeman over ZIGT
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. ZIGT is in de race voor de award in de categorie Bureau van het jaar. We spreken met Rogier Bruggeman, CEO van ZIGT
[Column] Rogier Bruggeman (ZIGT): Welke stappen zet ZIGT in 2022?
Het allerbelangrijkste blijft groei realiseren bij de merken waar we voor werken én bij de mensen die bij ons werken. In onze naamgeving zijn we van mediabureau naar media & performance gegaan. In 2022 zullen we hier een volgende stap in zetten
[Interview] Rogier Bruggeman: Als onafhankelijk bureau kan ZIGT zich 100 procent op de klant richten
Rogier Bruggeman is directeur van ZIGT, het onafhankelijke media- en performancebureau dat klanten in de Benelux helpt om hun groeidoelstellingen te realiseren. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over de voordelen van onafhankelijk zijn
[Forum] Welke stappen zet jouw mediabureau in 2021?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag. Ieder voorjaar vragen wij mediabureaus naar hun plannen.
[Column] Rogier Bruggeman (ZIGT): Freedom to grow
De gesprekken die wij elke dag met onze klanten voeren gaan veel breder dan mediavraagstukken, maar groei staat eigenlijk altijd centraal.Groei in omzet, groei in waarde, groei in bekendheid, groei in of van medewerkers of andere vormen van groei
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.
FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen
TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis