Tag Resultaten
[Interview] Paul Alberts: BrandBase laat klanten terugkomen met innovatieve spaaracties
Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the comeback company. Ze komen met spaar acties waardoor klanten naar een retailer teruggaan voor extra aankopen. Hij vertelt over toonaangevende projecten van zijn bedrijf
[Column] Paul Alberts (BrandBase): De 15 helden van Herstel.nl
Risico gestuurd beleid is de oplossing. Dat is wat ze in Scandinavië en dan met name Zweden doen. Daar is er geen lockdown, daar zijn de scholen en de winkels open. Daar scheren ze niet iedereen over 1 kam, daar worden kwetsbaren beschermd en jongeren vrij gelaten
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
[Column] Paul Alberts (BrandBase): Adverteren na Wild Wednesday
Sinds deze Wild Wednesday gaat er waarschijnlijk het een en ander op de schop bij adverteerders. Gemiddeld staat dit jaar zo’n 56 procent van het budget (2,6 miljard euro in totaal) gereserveerd voor digital, en daarvan is dan zo’n 80 procent programmatic (2 miljard euro)
[Column] Paul Alberts (BrandBase): fusie VEA en IAB is een bijster slecht idee
"Er is geen voordeel voor de VEA, er is alleen voordeel voor het IAB. De VEA wordt goed geleid door Talmon en Felicia, heeft bijna vijf ton in kas en de leden zijn happy"
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis