Tag Resultaten
Nathalie Peters en Marc Gooijer lanceren FRISK Agency - Michiel van der Ven heeft dagelijkse leiding
Drie jaar na het lanceren van the in-housing company MORGENFRISK starten Nathalie Peters en Marc Gooijer een tweede bedrijf. Met digitaal marketingbureau FRISK Agency gaan de ondernemers zich specifiek richten op de mkb-sector
Diederik Breijer verlaat MORGENFRISK
Het in januari opgerichte MORGENFRISK heeft door de Corona crisis een lastige start gemaakt. Diederik Breijer: “Wat drie maanden geleden begon met veel potentie, in een wereld vol energie en groei, is nu helaas een totaal andere wereld geworden met andere zorgen en prioriteiten
[Column] Nathalie Peters (MORGENFRISK): Stoppen met communiceren is voor merken niet de oplossing
Sommige merken volgen de better be safe than say sorry-strategie, maar het verstijven, niet meer bewegen en niet meer communiceren is niet de oplossing
Saskia Wagenmakers voorzitter IAB Nederland
Saskia Wagenmakers volgt Nathalie Peters op als voorzitter van IAB Nederland. Nathalie Peters was zes jaar voorzitter, wat de maximale termijn is
In-housing, het nieuwe normaal
De verschuiving van bureau naar het zogenaamde in-house-model is in volle gang. Zoals elke trend of verandering begon het klein, maar wat begon met het zelf uitvoeren van searchgerelateerde activiteiten of social community management, is uitgegroeid naar tal van andere domeinen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis