Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 277447 | Tags:

[Column] Nathalie Peters (MORGENFRISK): Stoppen met communiceren is voor merken niet de oplossing
26-03-2020 | 17:05:00
Sommige merken volgen de better be safe than say sorry-strategie, maar het verstijven, niet meer bewegen en niet meer communiceren is niet de oplossing
Saskia Wagenmakers voorzitter IAB Nederland
25-02-2020 | 09:55:16
Saskia Wagenmakers volgt Nathalie Peters op als voorzitter van IAB Nederland. Nathalie Peters was zes jaar voorzitter, wat de maximale termijn is
In-housing, het nieuwe normaal
13-01-2020 | 09:45:00
De verschuiving van bureau naar het zogenaamde in-house-model is in volle gang. Zoals elke trend of verandering begon het klein, maar wat begon met het zelf uitvoeren van searchgerelateerde activiteiten of social community management, is uitgegroeid naar tal van andere domeinen
Nathalie Peters weg bij IPG Mediabrands
22-07-2019 | 09:49:00
IPG Mediabrands maakt bekend dat Nathalie Peters per 1 september 2019 haar functie als Head of Digital Transformation neerlegt. Ze gaat verder als ondernemer
[Nederlands MediaNetwerk TV] Nathalie Peters over data, brand performance en audience insights
17-06-2019 | 12:40:00
Nathalie Peters is Head of Digital Transformation bij IPG Mediabrands. Wij spreken haar over de digitalisering van zowel de media als de breaugroep IPG Mediabrands zelf

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie