Tag Resultaten
Monique Pennings verlaat Jumbo
Monique Pennings, Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo verlaat na ruim 16 jaar de supermarktketen. Dit kondigde zij aan via LinkedIn
Jumbo komt met Media & Partnerships
Jumbo Supermarkten lanceert Jumbo Media & Partnerships. Dit team, dat onder leiding staat van Monique Pennings, biedt adverteerders – zowel leveranciers van Jumbo als andere partijen – mediaoplossingen voor hun vraagstukken
[Interview] Monique Pennings over hoe Jumbo eigen kanalen inzet
Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo en de Cross Media Vrouw van 2020. De supermarkt heeft een uitgebreide mediastrategie waarbij de keten vooral zelf haar kanalen samen met partners invult
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis