Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 319826 | Tags:

[Column] Jerome Kuijken: De paywall als redder van online advertising
03-02-2020 | 10:26:00
Publishers kunnen dankzij alternatieve inkomsten selectiever zijn met welke merken ze in zee gaan. Zich richten op duurzame partnerships met merken die in hun publiek willen investeren in plaats van in vluchtige massacampagnes
[Column] Jerome Kuijken: Stranger Things 3: platte productplacement of slim merkenmuseum?
25-07-2019 | 11:08:00
Kinderen die vrolijk bergen Skittles en M&M’s wegspoelen met Coca-Cola en Dr Pepper en een licht-alcoholistische politieman die zelfs als hij in bed ligt een Camel in zijn mond heeft. Als je naar Stranger Things kijkt ga je terug in de tijd
[Column] Jerome Kuijken: Een goede briefing is key
21-05-2019 | 11:00:00
Als je diepe zakken hebt, dan zet je mooie formats op en boek je een leger aan (micro-)influencers, maar dat is geen garantie voor succes. Hoe zorg je ervoor, met zoveel verschillende partijen aan tafel, dat je merk overkomt zoals je had gepland? En wat doe je als je budget beperkt is?
[Column] Jerome Kuijken: Alternatieve verdienmodellen
22-10-2018 | 10:58:00
Vorige week in het nieuws: de Persgroep en RTL gaan op grote schaal een alliantie aan voor het delen en ontwikkelen van content, het opzetten van creatieve brandedcontentpartnerships met merken en koppelingen op de digitale advertentiemarkt
[Column] Jerome Kuijken: Zijn The Best Social Awards de nieuwe Oscars?
20-06-2018 | 09:07:00
Betekent de verschuiving van tv naar social het einde van televisiecommercials gericht op de grote massa? Van reclame waarbij met hagel wordt geschoten en vaak leidt tot irritatie? De verschuiving zorgt in ieder geval voor de definitieve doorbraak van branded content

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie