Tag Resultaten

Frank Volmer over de Gouden Loeki 2024

21-03-2025 | 12:00:00
Marketing Report is bij Ster Gouden Loeki. We spreken met Bas Verheijen, Chief Commercial Officer van HEMA. Samen met Hotel L'Amour wint HEMA voor het tweede jaar op rij de Gouden Loeki

Frank Volmer over reclameverboden: Verbied het product, niet alleen de reclame

08-11-2023 | 21:28:00
Frank Volmer, algemeen directeur van de Ster heeft zich in de laatste DutchMedia Podcast scherp uitgelaten over de plannen omtrent reclameverboden bij sommige politieke partijen en hoe deze zijn omgegaan met het liberaliseren van de online gokmarkt

Ster 2024: daling GRP-basisprijs, gestuurd inkopen duurder

10-10-2023 | 14:59:00
Ster heeft aangekondigd de GRP-basisprijs 25-67 jaar met 5 procent te verlagen naar 660 euro. Daarmee komt Ster deels terug op de verhoging van 2023, die 14 procent bedroeg


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.