Tag Resultaten
Frank Volmer over de Gouden Loeki 2024
Marketing Report is bij Ster Gouden Loeki. We spreken met Bas Verheijen, Chief Commercial Officer van HEMA. Samen met Hotel L'Amour wint HEMA voor het tweede jaar op rij de Gouden Loeki
Frank Volmer over reclameverboden: Verbied het product, niet alleen de reclame
Frank Volmer, algemeen directeur van de Ster heeft zich in de laatste DutchMedia Podcast scherp uitgelaten over de plannen omtrent reclameverboden bij sommige politieke partijen en hoe deze zijn omgegaan met het liberaliseren van de online gokmarkt
Ster 2024: daling GRP-basisprijs, gestuurd inkopen duurder
Ster heeft aangekondigd de GRP-basisprijs 25-67 jaar met 5 procent te verlagen naar 660 euro. Daarmee komt Ster deels terug op de verhoging van 2023, die 14 procent bedroeg
Ster verhoogt tv-tarieven met gemiddeld 24 procent
Ster verhoogt de prijzen voor het uitzenden van reclame bij de tv-zenders van de NPO gemiddeld 24 procent per 1 januari 2023. Tijdens Ster Focus heeft Frank Volmer, bestuurder van Ster aangegeven dat de Ster voorzichtig is met prijsverhogingen, mede omdat er veel onzekere factoren zijn
[Marketing Report Radio] René Zeedijk in gesprek met Frank Volmer en Ton Rozestraten over televisiereclame
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. Deze keer gaat hij in gesprek met Frank Volmer en Ton Rozestraten over televisiereclame
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis