Tag Resultaten
06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 408636 | Tags:Christian van Thillo: De Persgroep versnelt investering in digitaal
08-06-2018 | 10:16:00 Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief
Volg Marketing Report op Twitter
Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie
Zoeken.
Advertentie.
Marketing Report Radio.
Jorieke de Vries is head of marketing bij Lidl Nederland. Ze werkt meer dan 11 jaar voor Lidl en heeft geholpen het Lidl-merk in Nederland op de kaart te zetten. ... luister dit interview hier terug
Ingrid Timmer is sinds februari 2020 marketing manager bij Storytel Nederland en België. Daarvoor werkte Ingrid Timmer ruim 10 jaar voor Walt Disney Company. Storytel is een wereldwijd actieve abonnementsdienst waar luisterboeken en e-boeken worden gestreamd... luister dit interview hier terug
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business
Nederlands MediaNetwerk TV.
[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden
We spreken met Dolly van den Akker, CEO van MPG Group: “Wij wilden graag terechtkomen bij een bedrijf dat echt wilde bouwen aan contentmarketing. Er waren meer dan vijftien gegadigden en uiteindelijk kwam er een shortlist waaruit Globitas naar voren kwam. Samen met mijn financieel directeur en Globitas zijn we aandeelhouder geworden. We zijn nu 14 maanden en twee overnames verder...
Kijk dit boeiende video-interview hier
[Interview] Paul Römer: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit
Wij spreken met Paul Römer, Managing Director Radio en Televisie bij Talpa Network: "Mijn eerste opdracht bij Talpa Network was de radio- en televisietak dichter bij elkaar te brengen. Wij geloven dat creativiteit zich niet laat beperken tot één mediumtype. De meerwaarde zit in verhalen vertellen over verschillende platformen. Neem de Top 4000, die luister je op Radio 10 maar kun je ook zien op televisie. De grootste uitdaging voor mij voor 2021 is dit soort crossplatform projecten goed van de grond te krijgen...
Kijk dit boeiende interview hier
Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia
Meest gelezen.
[Column] Dina-Perla Portnaar: Pr mag flink worden opgepoetst en op het podium worden gezet
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
Maiko Valentijn CEO GroupM; Tessa van der Starre CEO MediaCom
Ashwin Murli en Mark Schoones lanceren MIX: bureau met radicale focus op waarde toevoegen
[Interview] Jorieke de Vries van Lidl over het merk Lidl, de coronacrisis en duurzaamheid
Archief Nieuwsbrieven.
Jorieke de Vries | Georgette Schlick | Ingrid Timmer | René Zeedijk
BrandBase lanceert Jungle Cup; eerste plasticvrije, thuis composteerbare wegwerpbeker
Paul Alberts (BrandBase): fusie VEA en IAB is een bijster slecht idee
Als je voorop wilt lopen, zul je als marketeer ook op buikgevoel moeten vertrouwen