Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 279187 | Tags:

[Column] Annemarije Tillema: Merk en duurzaamheid
24-01-2020 | 09:33:00
Alles begint bij bewustwording, of het nu gaat om minder plastic gebruiken, groene energie of verantwoord geproduceerde voedingsmiddelen. Alles begint dichtbij. Met kleine stapjes. En de juiste toon
[Column] Annemarije Tillema: Een betere toekomst begint bij jezelf
30-12-2019 | 11:33:41
Als we een ecologisch duurzamere toekomst willen opbouwen, moeten we betere consumenten worden. Dit kunnen we niet alleen. Sterker nog, de consument moet worden meegenomen aan de hand van de fabrikanten, merkenbouwers en verhalenvertellers
[Column] Annemarije Tillema: Slowbalisation
02-09-2019 | 11:50:00
Merken zoeken weer verbinding, met hun kernwaarden, vanuit maatschappelijke en sociale thema's. Coca-Cola, Rituals en KLM zijn voorbeelden die deze zomer in het oog sprongen
[Column] Annemarije Tillema: Wie is het duurzaamst volgens de consument?
26-06-2019 | 11:26:00
In de Sustainable Brand Index 2019 zijn het de consumenten die zich uitspreken over sociale en milieugerelateerde verantwoordelijkheid. Het gaat dus niet over wat bedrijven feitelijk doen op het gebied van duurzaamheid, het gaat over hoe de consument het ziet
[Column] Annemarije Tillema: Dear future...
20-02-2019 | 10:09:00
Op steeds meer afdelingen in tal van organisaties werken mensen aan sociale, milieugerelateerde verantwoordelijkheid. Van veel bedrijven hoor ik dat zij dit jaar specifieke campagnes gaan creëren, gericht op het onderwerp duurzaamheid. Ik geloof daar heilig in; je klanten en consumenten meenemen om hen het eerlijke en oprechte verhaal over je merk te vertellen

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie