Tag Resultaten
The Social Hub kiest Ovide Agency als PR-partner
Ovide zal zich richten op de corporate en brand PR van het internationale hospitality-merk. De samenwerking volgt op een eerder project.
Bengelmedia, Pressure Amsterdam en Bureau ZIGZAG fuseren tot Bengelmedia
Het marketingbureau Bengelmedia, pr-bureau Pressure Amsterdam en reclamebureau Bureau ZIGZAG zijn per 15 september gefuseerd en gaan verder onder de naam Bengelmedia.
ICMA 2025 - Generatieve AI met een menselijke hartslag
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Generatieve AI met een menselijke hartslag: zo transformeert Herman contentcreatie
ICMA 2025 - Probiblio: Ga mee offline
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Ga mee offline
Marcommit helpt NIRPA bij zichtbaarheid salarisvak
NIRPA werkt samen met Marcommit om de zichtbaarheid te vergroten en de rol als kwaliteitskeurmerk voor salarisprofessionals te versterken.
Presscloud lanceert AI-copywriter Annie
De tool kijkt naar structuur, taalgebruik en tone of voice, zodat teksten beter aansluiten bij de verwachtingen van journalisten.
Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI
ICMA 2025 - Karvan Cevitam Top 2 Druivend
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Top 2 Druivend
HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne
Met een roze caravan en de slogan Make beauty fun trekt essence langs festivals en winkelcentra om bezoekers kennis te laten maken met de producten.
PR-Dashboard organiseert opnieuw PR-Bootcamp Beginnen met PR
Op 18 september 2025 organiseert PR-Dashboard voor de tweede keer het PR-Bootcamp Beginnen met PR.
Nominaties Dutch PR Awards 2025
Op deze plaats gaan we alle nominaties voor de Dutch PR Awards 2025 bekendmaken. De namen van de personen en inzendingen linken door naar de ingezonden cases
Matthijs van Unen versterkt Nederlandse team The Romans
Hij komt over van Ace PR, waar hij verantwoordelijk was voor het dagelijkse team, het klantenbestand en de integratie van verschillende bureaus
TEAM LEWIS stelt Jennifer Vogels aan als Managing Director
Zij krijgt de leiding over de vestigingen in Amsterdam en Eindhoven en richt zich op de verdere groei van het klantportfolio en het versterken van de dienstverlening.
Ayvens kiest nxt agency voor PR rond duurzame mobiliteit
Leasemaatschappij Ayvens is een samenwerking aangegaan met PR-bureau nxt agency om de naamsbekendheid te vergroten en thought leadership te ontwikkelen
Samsung zet studentenkamer centraal in campagne
Samsung heeft tijdens de introductieweken in Amsterdam een campagne gelanceerd rond het thema woningnood onder studenten.
ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn
Daarmee maakt ESN de stap van online-only naar fysieke retail.
AndAgencyAmsterdam aan de slag voor datingplatform Lexa
Datingplatform Lexa heeft na een pitch AndAgencyAmsterdam aangesteld als strategisch PR- en influencer marketingpartner in Nederland.
Dorien Kuiken Head of PR bij ACE
Met bijna vijftien jaar ervaring in merkcommunicatie, PR en strategisch leiderschap gaat zij nu leidinggeven aan het herpositioneren van ACE | PR
Dutch PR Awards 2025 - Nee tegen Vapen
Aan HAGENS PR de vraag om een PR-aanpak te creëren die bijdraagt aan de ambitie van de Rijksoverheid om een rook- en nicotinevrije generatie te bereiken
Denise Jongkind: Design en communicatie zijn één
Visueel kom je sterker uit de verf als je verhaal klopt. De basis van design word vaak mede gevormd door een goed narratief
The Romans onderzoekt kracht van earned first-campagnes
The Romans presenteert in samenwerking met Crowd DNA het rapport Feel the Earn, gebaseerd op inzichten van internationale CMO’s en creatieven.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis