Tag Resultaten
Case: Wibra groeit door met nuchtere blik en sterke PR
De keten uit Epe (sinds 1956) vernieuwde haar winkelconcept en visuele identiteit, en richt zich expliciet op de manager van het huishouden
Margriet de Ruijter Client & Operations Director Marcommit
In deze functie stuurt zij de operatie aan, ontwikkelt het team verder en draagt bij aan de groei van het bureau.
Maarten Molenbeek (Douane Nederland) Woordvoerder van het jaar bij Dutch PR Awards 2025
Maarten Molenbeek is uitgeroepen tot Woordvoerder van het Jaar bij de Dutch PR Awards 2025
Brand Potential wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
Dutch PR Awards 2025 - Brand Potential. Become a Lord or Lady with DFDS
TEAM LEWIS wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
Niets zo mooi als speelgoed van een ander
RAI wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
Van 7 tot en 11 mei vond in RAI Amsterdam het EASL-congres (European Association for the Study of the Liver) plaats
De Wolven wint ZILVER bij Dutch PR Awards
Luchtige menstruatiegesprekken met vaders, om menstruatietaboe te doorbreken
SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
De app Rijnmondveilig informeert inwoners bij rampen en incidenten. Toch werd de app nauwelijks gebruikt.
NewsLab wint ZILVER bij Dutch PR Awards
Dutch PR Awards - Staatsloterij deed in 2024 een uiterste poging om winnaars van de Oudejaarstrekking 2023 die zich nog niet hebben gemeld te vinden
Het PR Bureau wint GOUD bij Dutch PR Awards 2025
Specsavers Nederland schakelde HPB | Het PR Bureau in om bewustwording te vergroten rondom volksgezondheid
The Romans wins GOLD at Dutch PR Awards 2025
easyJet gave The Romans the assignement to secure an earned editorial coverage for easyJet in Dutch lifestyle media
Marcommit wint GOUD bij Dutch PR Awards 2025
Conclusion schakelde in 2024 Marcommit in om hun visie op de rol van IT in verduurzaming krachtig te positioneren
Bijl PR wint GOUD bij Dutch PR Awards 2025
Zo maken we de dialoog tussen omgeving en industrie mogelijk
Food Cabinet wint GOUD bij Dutch PR Awards
Het eerste Nederlands Kampioenschap voor het meest briljant belegde broodje.
Counter Collective wint twee keer zilver bij Dutch PR Awards
Counter ondersteunt Ayvens bij merkbekendheid na fusie ALD en LeasePlan
LBL gaat verder als Le Bureau de L’eau
Na ruim vijftien jaar als LBL gaat het Arnhemse communicatiebureau vanaf vandaag verder onder de naam Le Bureau de L’eau.
Vier op tien werkenden presteert slechter door relatieproblemen
Veertig procent van de werkende Nederlanders presteert slechter door liefdesproblemen. Onder dertigers loopt dat op tot 53 procent.
Koolhoven & Partners heet voortaan Gazette
PR-bureau Koolhoven & Partners werd in 2014 opgericht door voormalig journalisten Martijn Koolhoven en Romke Spierdijk
Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.
Dutch PR Awards 2025 | Marcommit PR Bureau van het Jaar
Marcommit is de grote winnaar van de Dutch PR Awards, die op 14 oktober werden uitgereikt in de Stadsschouwburg in Haarlem.
Niki Wijnen is PR Talent van het Jaar Dutch PR Awards 2025
Aan het woord is Niki Wijnen, campagnemarketeer bij de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis