Tag Resultaten
Dutch PR Awards 2025 - Staatsloterij Winbeleving Oudejaarsloterij
Dutch PR Awards - Staatsloterij deed in 2024 een uiterste poging om winnaars van de Oudejaarstrekking 2023 die zich nog niet hebben gemeld te vinden
Dutch PR Awards 2025 - Love your Liver
Van 7 tot en 11 mei vond in RAI Amsterdam het EASL-congres (European Association for the Study of the Liver) plaats
Dutch PR Awards 2025 - Hopscotch: Tourism Authority of Thailand
Bestemming Thailand in bloei: een influencerreis geïnspireerd door The White Lotus
Dutch PR Awards 2025 - Remi Kuchler over nxt agency
nxt agency doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025
Bryan van den Aakster: PR Pitch
Journalisten zoeken geen perfectie maar relevantie. En zoals ik al zei aan het begin: ze zijn ook maar gewoon mensen
Dutch PR Awards 2025 - Laurèl Bodenhorst Meyer over Buro Hause
Buro Hause doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025
L’AGENCY start New Faces voor jonge content creators
Met deze stap wil het bureau een professionele basis bieden aan een nieuwe generatie makers.
Mike Hendrixen: Oasis, een masterclass in merk, branding en PR
[Column] Mike Hendrixen: Oasis, een masterclass in merk, branding en PR. AI kan muziek faken maar niet de magie. Niet het verhaal. Niet het kippenvel
Dutch PR Awards 2025 - De Bruijn PR : De Ongekende Krachten van Onbekende Helden
Het doel: het doorbreken van het stereotype beeld van veteranen, het vergroten van de naamsbekendheid van de stichting en het realiseren van zichtbaarheid
Serviceplan en Prain Global bundelen krachten
De Global Technology Industry Association (GTIA) heeft Serviceplan Amsterdam geselecteerd als PR-partner voor de Benelux.
Dutch PR Awards 2025 - nxt agency: Digitale Toegankelijkheid voor iedereen in Nederland
Uit recent onderzoek van MKB-Nederland en onderzoeksbureau Level blijkt dat veel ondernemers nog onvoldoende voorbereid zijn op de European Accessibility Act (EAA)
Dutch PR Awards - Maud Burgers over Albert Heijn
Aan het woord is Claudia Metz, senior adviseur corporate communicatie en woordvoerder bij HEMA en genomineerd als Woordvoerder van het Jaar 2025.
HOPSCOTCH versterkt internationale structuur
Het internationale communicatiebureau HOPSCOTCH versterkt haar wereldwijde ambities met de lancering van een speciale internationale coördinatiestructuur
Dutch PR Awards - Crisp PR & Communicatie: Utrecht energized
Utrecht energized is Europa’s eerste grootschalige Vehicle‑to‑Grid (V2G) initiatief met deelauto’s.
Hibou versterkt AI-team en breidt PR-team uit
Jamal Allam en Björn van den Ham zijn begin juni gestart bij het bureau, dat recent een positionering met de slogan Neem de leiding presenteerde.
De eerste easyJet-campagne van The Romans
Sophie Nicholson over hoe een níet-nationale luchtvaartmaatschappij toch opviel in Amsterdam
Elektrisch rijden wint terrein in zakelijke lease
Het aandeel zakelijke leaserijders dat gebruikmaakt van een laadpas is in zes maanden tijd gestegen van 40,6 naar 44,5 procent.
Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6
Iconic Studios & Vertigo 6 doen mee aan de Dutch PR Awards 2025. Aan het woord zijn Claire Slootheer & Mike Hendrixen
Denise van Ooijen: AI kijkt verder dan zoekwoorden
PR-Dashboard sprak met Denise van Ooijen, managing director van B2B-PR-bureau Marcommit, over de kansen én valkuilen van AI in PR.
Wilmar Versprille creatief directeur bij Food Cabinet
Na een periode als interim sluit hij nu officieel aan bij het managementteam van het bureau. Versprille werkte eerder voor Crisp, Dentsu, Roorda en Lemz
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis