Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 228984 | Tags:

Sander van Buuren directeur b2b-afdeling LEWIS
01-11-2019 | 08:50:50
In deze rol overziet Sander van Buuren het totale klantportfolio van LEWIS voor de zakelijke markt. Daarnaast richt hij zich op de verdere integratie van LEWIS’ dienstenaanbod op het gebied van pr-, digital en contentmarketingdiensten
Smith Communicatie doet pr voor Christine le Duc 
29-10-2019 | 09:17:10
Erotiekketen Christine le Duc gaat samenwerken met het Haagse pr-bureau Smith Communicatie om haar zichtbaarheid te vergroten. Smith Communicatie zal zich inzetten om rumour around the brand Christine le Duc te creëren
Tim en Tom Coronel nemen afscheidsnummer Allsecur op
29-10-2019 | 08:20:53
De broers Tim en Tom Coronel hebben het nummer Doei-Doei opgenomen met Thomas Berge. Het lied markeert het afscheid van het duo als gezicht van Allsecur. De verzekeraar gaat verder onder de naam Allianz Direct
LEWIS ondersteunt campagne vijfjarig bestaan De Hallen
23-10-2019 | 11:25:00
De Hallen viert de hele maand oktober zijn vijfjarig bestaan. LEWIS ondersteunt De Hallen bij deze viering door het opzetten en uitvoeren van een geïntegreerde contentcampagne inclusief foto-expositie
United Wardrobe kiest voor Weber Shandwick Nederland
23-10-2019 | 10:11:00
Weber Shandwick Nederland is verkozen tot het pr-bureau van United Wardrobe. Het bureau zal de online marktplaats voor het kopen en verkopen van kleding ondersteunen bij communicatie rondom haar missie om tweehandskleding de nieuwe norm te maken
Blyde verzorgt pr-activiteiten Best Wool
18-10-2019 | 11:20:00
Blyde heeft een overeenkomst gesloten met Best Wool voor de verzorging van de pr-activiteiten. De samenwerking tussen Best Wool en Blyde Benelux werd afgetrapt met de lancering van Monasch tijdens de 58e editie van Salone del Mobile in Milaan
Futurefactor wereldwijde partner van Chuck Studios
17-10-2019 | 12:27:00
Communicatiebedrijf Futurefactor zal Chuck Studios ondersteunen bij het ontwikkelen van hun internationale communicatiestrategie en positionering. Chuck Studios, een wereldwijde creatief productiebedrijf gespecialiseerd in food, kondigde onlangs aan dat deze een kantoor in de Amerikaanse stad Los Angeles heeft geopend
Glasnost lanceert native advertising agency Yuri
07-10-2019 | 10:27:00
Na vier jaar voorbereiding begint Glasnost een native advertising agency met de naam Yuri. Hiermee speelt het bureau onder meer in op de groei van de brandedcontentdiscipline binnen Glasnost
Albert Heijn en National Glamour Day werken samen
23-09-2019 | 12:41:21
Glamour kondigt een speciale National Glamour Day aan, in samenwerking met Albert Heijn. Bij de supermarkt is voor het eerst een shopping guide te krijgen bij aankoop van deelnemende merken
[Onderzoek] Online zichtbaarheid farmabedrijven kan beter
18-09-2019 | 09:35:00
De Worldcom Public Relations Group, een wereldwijd netwerk van onafhankelijke pr-bureaus, heeft zijn eerste Digital Health Monitor – Pharrmaceuticals uitgebracht
Toon van Loock partner bij Het PR Bureau
11-09-2019 | 09:45:00
Hij neemt de zakelijke leiding over het creatieve bureau, samen met de andere partners Jacqueline Bosselaar en Camiel Overgaauw. Toon van Loock is sinds 2017 werkzaam bij het bureau als Managing Director
DEPT, Pink Rabbit en NewsLab komen met campagne tegen weggooien spullen
09-09-2019 | 08:26:54
De campagne Waardeer het. Repareer het van SIRE is een samenwerking tussen DEPT, Pink Rabbit en NewsLab. Ze werkten om niet aan deze oproep om kapotte gebruiksartikelen niet weg te gooien, maar te maken of laten maken
Fitzroy en BAAS winnen activatieaccount Sony Playstation
20-08-2019 | 10:23:00
Sony Interactive Entertainment Benelux heeft na een pitchproces besloten het pr-activatieaccount onder te brengen bij de combinatie van twee bureaus: reclamebureau Fitzroy en pr-bureau BAAS Amsterdam. De samenwerking begint op 1 september 2019
Michelle van Donge naar HappyLife PR
20-08-2019 | 07:42:02
Michelle van Donge stapt per 1 september 2019 over van Mooi the Agency naar HappyLife PR. Ze neemt daar diverse accounts op het gebied van beauty, lifestyle en food onder haar hoede
Samenwerking Ganbaroo PR PR en Spice
06-08-2019 | 12:54:50
Ganbaroo PR PR verlegt focus naar een lifestyleportfolio en adviespraktijk. De fashionklanten verhuizen naar de showroom van Spice Ganbaroo PR PR verlegt focus naar een lifestyleportfolio en adviespraktijk. De fashionklanten verhuizen naar de showroom van Spice
Smartphonecampagne Ben door DDB Unlimited
15-07-2019 | 09:08:59
DDB Unlimited verzorgt de campagne Ben er weer van telecombedrijf Ben. Daarin staat asociaal smartphonegebruik door ouders centraal
Anja van Ginhoven associate partner bij Van Luyken
03-07-2019 | 13:19:00
Senior adviseur Anja van Ginhoven sluit zich als associate partner aan bij Van Luyken. Dat betekent dat zij nauw met het Haarlemse communicatiebureau gaat samenwerken
[Column] Sietse Pots: De grootste pr-stunt aller tijden bestaat 50 jaar
18-06-2019 | 07:08:00
De ruimte spreekt onverminderd tot de verbeelding en blijft daarmee hét platform voor de ultieme pr-stunt. Red Bull liet enkele jaren terug iemand vanuit de ruimte naar de aarde parachuteren. De SpaceX-lancering van een Tesla Roadster in de ruimte was wereldnieuws en nog geen maand geleden volgde het ufo-treintje van Elon Musk
PLUS kiest voor Het PR Bureau
11-06-2019 | 08:09:00
PLUS heeft Het PR Bureau gekozen als partner voor het ontwikkelen van pr-campagnes ter ondersteuning van haar activiteiten. De keuze volgt na een kennismakingsfase waarin Het PR Bureau campagnes ontwikkelde voor twee spaaracties van de supermarktketen
Coca-Cola komt met recycling-campagne
05-06-2019 | 11:37:00
Let’s not waste this Summer, dat is het thema van de campagne waarmee Coca-Cola in Nederland het belang van recyclen deze zomer centraal stelt
Weber Shandwick Nederland communicatie- en pr-bureau Intertoys
04-06-2019 | 08:53:00
Een van de eerste activiteiten die het bureau op zich neemt, betreft het B2C-mediaprogramma rondom de opening van de nieuwe flagshipstore van Intertoys in Utrecht op 19 juni 2019
[Startups] Whoppah kiest voor Het PR Bureau
03-06-2019 | 07:35:00
De startup Whoppah trekt Het PR Bureau aan voor de invulling van de marketing- en corporate pr-activiteiten bij de lancering van de app. Oprichter Thomas Bunnik werkte eerder al met het bureau samen
Whizpr verzorgt pr en influencermarketing voor Sony in Nederland
28-05-2019 | 07:23:00
Sony heeft Whizpr aangetrokken als partner voor de pr en influencermarketing in Nederland. De producent van audio-, video-, game-, communicatie- en IT-producten koos voor het bureau vanwege de expertise op deze vlakken
Amerikaans kinderfietsenmerk Strider Bikes kiest voor Smith Communicatie
23-05-2019 | 09:36:00
Strider Sports International Inc., het bedrijf achter het Amerikaanse kinderfietsenmerk Strider Bikes, heeft na een landelijke pitch gekozen voor het pr- en communicatiebureau Smith Communicatie
Centraal Beheer kiest voor pr-bureau Glasnost
16-05-2019 | 14:22:00
Glasnost is na een kort pitchproces begin 2019 gekozen als het nieuwe pr-bureau van Centraal Beheer. Glasnost versterkt Centraal Beheer op gebied van pr, Influencer Marketing en Native Advertising
AirHelp contracteert Progress Communications voor pr
16-05-2019 | 14:09:00
AirHelp dat juridische diensten verstrekt aan passagiers wiens vlucht vertraagd, geannuleerd of overboekt is, schakelt de pr-expertise in van Progress Communications
LEWIS wordt pr-partner van EPI
01-05-2019 | 10:10:00
EPI, de Nederlandse fabrikant, leverancier en distributeur van kunststof naadloze (giet)vloeren, heeft internationaal communicatiebureau LEWIS ingeschakeld als pr-partner
LEWIS ondersteunt Searious Business met pr- en contentcampagne
17-04-2019 | 08:12:00
De missie van de startup is het stimuleren van circulair plasticgebruik door bedrijven om zo de plasticsoep in de oceaan aan te pakken. LEWIS voert een pr- en contentcampagne uit die voor een gedeelte door LEWIS zelf bekostigd is
Paul Falla Creative Director Lubbers De Jong
16-04-2019 | 10:36:00
Paul Falla begon zijn carrière eind jaren tachtig in de Londense reclamewereld, waar hij werkte voor onder meer Saatchi & Saatchi en Lowe. In Nederland was de Brit, die sinds 1995 in Amsterdam woont, actief voor verschillende bureaus, waaronder TBWA, Lost Boys en BBDO
LEWIS lanceert pr-campagne voor Jan Snel
10-04-2019 | 12:49:00
Jan Snel kiest voor LEWIS als pr-bureau. LEWIS en Jan Snel werken samen aan een pr-campagne om de naamsbekendheid te vergroten, met name op het gebied van tijdelijke huisvesting
FinchFactor wijzigt naam in Futurefactor met nieuwe aandeelhouders
28-03-2019 | 09:49:00
FinchFactor heeft haar naam gewijzigd in Futurefactor. Het futurefactor managementteam is uitgebreid en kent nieuwe aandeelhouders
Wisse Kommunikatie doet pr Toshiba in Benelux
18-03-2019 | 07:53:00
Toshiba heeft pr- en communicatiebureau Wisse Kommunikatie aangesteld om haar pr-activiteiten in de Benelux te verzorgen
Campagne tegen voedselverspilling van start
15-03-2019 | 10:10:00
De Stichting Samen Tegen Voedselverspilling is gestart met de campagne Hoe #verspillingsvrij ben jij? De campagne is ontwikkeld door campagnebureau Food Cabinet
Adidas kiest voor Coopr
28-02-2019 | 12:30:00
Adidas kiest Coopr als PR-bureau. Het Rotterdamse PR-bureau gaat het sportmerk ondersteunen bij het uitrollen van PR en communicatie activiteiten in Nederland
Vente-Exclusief kiest voor Linden & Barbosa
27-02-2019 | 12:08:00
Vente-Exclusive heeft creatief en strategisch communicatieadviesbureau Linden & Barbosa verkozen als nieuwe partner. Linden & Barbosa heeft de communicatiestrategie ontwikkeld en gaat het merk en de producten bij relevante doelgroepen onder de aandacht brengen
Payconiq benoemt Chris Peters tot communicatie- en marketingspecialist
21-02-2019 | 12:40:00
Payconiq heeft Chris Peters aangetrokken als communicatie- en marketingspecialist. Peters werkte eerder als PR consultant bij PR bureau Glasnost, waar hij werkte voor de merken Google, felyx en VodafoneZiggo.
Jeugdfestival Boekids: samenwerking met Smith Communicatie
20-02-2019 | 10:46:00
Het jeugdfestival Boekids gaat samenwerken met het Haagse pr- en communicatiebureau Smith Communicatie. Boekids is een festival dat kinderen en (jong)volwassenen stimuleert om literatuur te ontdekken.
Dove lanceert campagne Would you switch?
18-02-2019 | 11:52:00
Dove komt met de campagne Would you switch? Hiervoor leverden allerlei vrouwen input aan de hand van hun eigen ervaringen
Campagne Alzheimer SOCKS haalt bijna vier ton op
14-02-2019 | 09:04:04
Tijdens de derde editie van Alzheimer SOCKS zijn er 66.600 paar sokken verkocht. In totaal is er met de verkoop € 380.000 opgehaald voor onderzoek naar de ziekte van Alzheimer en andere vormen van dementie
Recode Running-campagne voor nieuwe schoen adidas
12-02-2019 | 08:19:00
Adidas lanceert een nieuwe marketingcampagne vanwege de introductie van de hardloopschoen Ultraboost 19. Het merk slaat hiermee een nieuwe weg in voor het overbrengen van de boodschap naar het publiek
Ben & Jerry’s komt met sleeve en nieuwe smaak voor Valentijn
11-02-2019 | 09:30:21
IJsmerk Ben & Jerry’s springt in op Valentijnsdag met de nieuwe smaak Topped Love is.. en een speciale Valentijnsverpakking om een ijsbeker te personaliseren. Dat laat pr-bureau Glasnost weten
Valentijnscampagne voor VakantieExperts
11-02-2019 | 08:14:30
Pr-bureau HappyLife promoot een themacampagne rondom Valentijnsdag voor reisbureau VakantieExperts. Consumenten kunnen een ‘date’ met een adviseur hebben op donderdag 14 februari
Glasnost trekt Merijn Doggen aan als content director en senior consultant
07-02-2019 | 10:09:00
Pr-bureau Glasnost heeft tv-presentator en journalist Merijn Doggen aangesteld als content director en senior consultant. Hij werkte hiervoor 13 jaar voor de RTL voor onder andere Editie NL, RTL Boulevard, RTL Z en RTL Nieuws
Van Diemen PR zet zich in voor vergroten aandacht Ziekte van Pompe
01-02-2019 | 10:49:00
Zoveel mogelijk aandacht generen voor de (nog) onbekende ziekte van Pompe. Dat is de taak die PR-bureau Van Diemen PR zichzelf vrijwillig heeft opgelegd na het ontmoeten van Dimitri Kalaitzis, Roxanne Kalaitzis Licht en hun zoontje Valenti van anderhalf.
Oatly kiest voor PHD in Europa
30-01-2019 | 11:16:00
Oatly, het Zweedse bedrijf dat voedzame en ecologische drankjes maakt van haver, brengt per direct alle media planning en buying activiteiten onder bij PHD in diverse EMEA markten
Glasnost International lanceert Pannenkoekentruck voor Nutella
29-01-2019 | 09:13:00
Pr-bureau Glasnost International lanceert voor Nutella een nieuwe campagne. Een speciale Pannenkoekentruck rijdt door het land om consumenten te laten proeven van een pannenkoek met Nutella
Beroepsorganisatie Logeion en Van der Hilst Communicatie intensiveren samenwerking
24-01-2019 | 11:12:00
Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals, en Van der Hilst Communicatie gaan nog intensiever samenwerken.
McDonald’s kiest Blauw Gras als social media partner
08-01-2019 | 09:35:00
Blauw Gras gaat ’s werelds grootste restaurantketen volledig ondersteunen op het gebied van social media in Nederland. De samenwerking focust zich met name op strategie, content creatie, productie, content management en rapportage
Coopr breidt uit met videoproductietak
11-12-2018 | 14:55:00
Coopr breidt zijn activiteiten uit met het opstarten van een videoproductietak binnen het bureau. Daarvoor heeft het bureau Danny Maas aangesteld. Danny Maas is een ervaren cameraman en video editor die werkte voor onder meer RTL, CQ Media en De Rooy Media. Hij maakte werk voor onder andere de Staatsloterij
Coca-Cola lanceert kerstcampagne mét vernieuwde track
11-12-2018 | 14:38:00
Coca-Cola is het ultieme kerstmerk en verrast deze feestdagen met een nieuwe, maar toch heerlijk herkenbare campagne. Dit jaar brengt Coca-Cola voor het eerst een nieuwe versie van het iconische kerstnummer Holidays are coming uit. Deze is te horen als de soundtrack van de Coca-Cola kerstcommercial
Laura Snapper start als Operational Director bij Glasnost
07-12-2018 | 10:50:00
Creatief pr-bureau Glasnost heeft sinds deze maand een Operational Director: Laura Snapper. Eerder werkte Snapper bij internationaal reclamebureau Ogilvy en deed ze ervaring op bij The Gardeners, NewsLab en FHV BBDO. Als Operational Director ontfermt ze zich over de dagelijkse processen en
Topbloemen.nl werkt samen met Van Diemen PR
04-12-2018 | 14:41:00
Topbloemen.nl versterkt haar positionering middels het genereren van free publicity. Hiervoor zoekt zij de samenwerking op met pr-bureau Van Diemen PR
Whizpr aan de slag voor Anker Innovations
13-11-2018 | 14:56:00
Anker Innovations, leverancier van oplaadtechnologie voor telefoons, tablets, laptops en smart home-producten als robotstofzuigers, heeft Whizpr gekozen als partner voor de pr in Nederland
De Bijenkorf onthult etalages feestseizoen
06-11-2018 | 10:10:00
De Bijenkorf onthulde begin november de etalages voor het feestseizoen met dit jaar als thema: Make classic fantastic. Via augmented reality komen de etalages tot leven. Hierin speelt Bobbie de Beer de hoofdrol. Bobbie helpt in de gehele campagne
[Interview] Annet Goede van Cream PR: Fashion pr is toe aan iets nieuws
05-11-2018 | 12:29:00
Van met een dubbeldekker langs modetijdschriften in de jaren negentig naar een virtuele showroom en werken met 40+ influencers anno nu. Annet Goede van Cream PR bouwt op jaren ervaring en schuwt verandering niet. Wij spreken haar.
Het PR Bureau breidt uit
25-10-2018 | 10:03:00
Het PR Bureau breidt haar team uit met vijf medewerkers. Kirsten Schuurman en Emilie Funken zijn aangesteld als pr-adviseur, George van Oostrom is aangetrokken als Digital Advisor en Sacha van Duren
MCS PR sluit zich aan bij Enterie
22-10-2018 | 12:28:00
MCS PR is lid geworden van Enterie, een netwerk van onafhankelijke pr-bureaus gespecialiseerd in pr voor bedrijven die actief zijn in de digitale economie. Enterie heeft tevens partners opgetekend in Duitsland en Spanje
Huawei en Quest kiezen voor Het PR Bureau
22-10-2018 | 07:14:00
Huawei slaat de handen ineen met Het PR Bureau. Dat is de uitkomst van de pr-pitch die het technologiebedrijf onlangs organiseerde. Het PR Bureau verzorgt in Nederland de marketing- en corporate pr-activiteiten van de consumentendivisie van de multinational
AvePoint kies Lubbers de Jong als pr-bureau in Nederland
19-10-2018 | 08:33:00
AvePoint, leverancier van backup- en datamanagementsoftware voor enterprise collaborationsystemen, heeft voor pr-bureau Lubbers de Jong gekozen om de communicatie- en pr-activiteiten in Nederland te versterken
Linden & Barbosa breidt team uit met Sheela Groenendijk
18-10-2018 | 11:09:00
Per 15 oktober 2018 breidt communicatiebureau Linden & Barbosa haar team uit met Sheela Groenendijk. Het Amsterdamse bureau trok haar aan als consultant voor diverse accounts in de branches retail, e-commerce en entertainment
Hellwig en Veldhoen Senior Consultants bij LEWIS
18-09-2018 | 13:15:00
LEWIS heeft twee Senior Consultants aangesteld. Het internationale communicatiebureau verwelkomt Domien Hellwig als Creative Director in Eindhoven en Martine Veldhoen als Client Services Dire
Wouter Spanjaart aangesteld als pr- en socialmediamanager bij Suzuki Nederland
17-09-2018 | 10:44:00
Wouter Spanjaart is door NIMAG benoemd tot pr- en Social Media Manager bij Suzuki Nederland. Hij start per 1 oktober 2018 en is de opvolger van Jeroen Floor
Pathé kiest Coopr als bureau
07-09-2018 | 10:04:00
Het Rotterdamse bureau Coopr gaat bioscoopmerk Pathé ondersteunen in het verder professionaliseren van marketing en corporate pr. Daarnaast gaat er extra aandacht uit naar influencermarketing
The Gardeners creëert campagne positiekledingmerk Supermom
05-09-2018 | 08:16:00
The Gardeners ontwikkelde voor Nederlands positiekledingmerk Supermom de campagne Rock your way through pregnancy. Zowel de strategie, merkcampagne als productie is opgepakt door The Gardeners
Toucan Toco kiest voor ItsaRep
05-09-2018 | 07:34:00
Toucan Toco heeft ItsaRep gekozen als pr-bureau in Nederland. De activiteiten van ItsaRep richten zich op het opbouwen van de reputatie en naamsbekendheid van Toucan Toco
Lewis opent in Brussel
31-08-2018 | 08:06:00
Lewis opent een kantoor in Brussel. Naast Antwerpen, Amsterdam en Eindhoven wordt dit het vierde kantoor in de Benelux. Jeroen Rigole, General Manager bij Lewis België: "In Brussel willen we de succesformule van Antwerpen doortrekken en uitbreiden
TerrierCom werkt voor CDP
23-08-2018 | 11:16:00
TerrierCom is de pr- en contentpartner in de Benelux van internationale milieuorganisatie CDP. TerrierCom zal CDP ondersteunen bij het versterken van de positie van de non-profit in de Benelux
Edelman Amsterdam breidt uit
17-08-2018 | 08:29:00
Edelman Amsterdam geeft verdere invulling aan zijn ambities door het team met zes nieuwe collega's uit te breiden. Het team in Amsterdam wordt de komende maanden uitgebreid met nieuwe talenten en ervaren experts
Casa werkt voor FNKE
14-08-2018 | 10:17:01
Interieurwinkelketen CASA heeft FNKE geselecteerd als pr-bureau voor de pr-activiteiten in Nederland. CASA vestigt zich met de overname van Xenos winkels voor het eerst op de Nederlandse markt
JVC stelt Pride PR aan als pr-bureau voor de Nederlandse markt
16-07-2018 | 13:23:00
JVC, audio-, video- en consumentenelektronica-producent, stelt pr- en communicatiebureau Pride PR aan als bureau voor de Nederlandse markt. Pride gaat JVC helpen om hun nieuwe lijnen in onder andere headphones meer naamsbekendheid te geven

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie