Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico | hits: 81921 | Tags:

McDonald’s kiest Blauw Gras als social media partner
08-01-2019 | 09:35:00
Blauw Gras gaat ’s werelds grootste restaurantketen volledig ondersteunen op het gebied van social media in Nederland. De samenwerking focust zich met name op strategie, content creatie, productie, content management en rapportage
Coopr breidt uit met videoproductietak
11-12-2018 | 14:55:00
Coopr breidt zijn activiteiten uit met het opstarten van een videoproductietak binnen het bureau. Daarvoor heeft het bureau Danny Maas aangesteld. Danny Maas is een ervaren cameraman en video editor die werkte voor onder meer RTL, CQ Media en De Rooy Media. Hij maakte werk voor onder andere de Staatsloterij
Coca-Cola lanceert kerstcampagne mét vernieuwde track
11-12-2018 | 14:38:00
Coca-Cola is het ultieme kerstmerk en verrast deze feestdagen met een nieuwe, maar toch heerlijk herkenbare campagne. Dit jaar brengt Coca-Cola voor het eerst een nieuwe versie van het iconische kerstnummer Holidays are coming uit. Deze is te horen als de soundtrack van de Coca-Cola kerstcommercial
Laura Snapper start als Operational Director bij Glasnost
07-12-2018 | 10:50:00
Creatief pr-bureau Glasnost heeft sinds deze maand een Operational Director: Laura Snapper. Eerder werkte Snapper bij internationaal reclamebureau Ogilvy en deed ze ervaring op bij The Gardeners, NewsLab en FHV BBDO. Als Operational Director ontfermt ze zich over de dagelijkse processen en
Topbloemen.nl werkt samen met Van Diemen PR
04-12-2018 | 14:41:00
Topbloemen.nl versterkt haar positionering middels het genereren van free publicity. Hiervoor zoekt zij de samenwerking op met pr-bureau Van Diemen PR
Whizpr aan de slag voor Anker Innovations
13-11-2018 | 14:56:00
Anker Innovations, leverancier van oplaadtechnologie voor telefoons, tablets, laptops en smart home-producten als robotstofzuigers, heeft Whizpr gekozen als partner voor de pr in Nederland
De Bijenkorf onthult etalages feestseizoen
06-11-2018 | 10:10:00
De Bijenkorf onthulde begin november de etalages voor het feestseizoen met dit jaar als thema: Make classic fantastic. Via augmented reality komen de etalages tot leven. Hierin speelt Bobbie de Beer de hoofdrol. Bobbie helpt in de gehele campagne
[Interview] Annet Goede van Cream PR: Fashion pr is toe aan iets nieuws
05-11-2018 | 12:29:00
Van met een dubbeldekker langs modetijdschriften in de jaren negentig naar een virtuele showroom en werken met 40+ influencers anno nu. Annet Goede van Cream PR bouwt op jaren ervaring en schuwt verandering niet. Wij spreken haar.
Het PR Bureau breidt uit
25-10-2018 | 10:03:00
Het PR Bureau breidt haar team uit met vijf medewerkers. Kirsten Schuurman en Emilie Funken zijn aangesteld als pr-adviseur, George van Oostrom is aangetrokken als Digital Advisor en Sacha van Duren
MCS PR sluit zich aan bij Enterie
22-10-2018 | 12:28:00
MCS PR is lid geworden van Enterie, een netwerk van onafhankelijke pr-bureaus gespecialiseerd in pr voor bedrijven die actief zijn in de digitale economie. Enterie heeft tevens partners opgetekend in Duitsland en Spanje
Huawei en Quest kiezen voor Het PR Bureau
22-10-2018 | 07:14:00
Huawei slaat de handen ineen met Het PR Bureau. Dat is de uitkomst van de pr-pitch die het technologiebedrijf onlangs organiseerde. Het PR Bureau verzorgt in Nederland de marketing- en corporate pr-activiteiten van de consumentendivisie van de multinational
AvePoint kies Lubbers de Jong als pr-bureau in Nederland
19-10-2018 | 08:33:00
AvePoint, leverancier van backup- en datamanagementsoftware voor enterprise collaborationsystemen, heeft voor pr-bureau Lubbers de Jong gekozen om de communicatie- en pr-activiteiten in Nederland te versterken
Linden & Barbosa breidt team uit met Sheela Groenendijk
18-10-2018 | 11:09:00
Per 15 oktober 2018 breidt communicatiebureau Linden & Barbosa haar team uit met Sheela Groenendijk. Het Amsterdamse bureau trok haar aan als consultant voor diverse accounts in de branches retail, e-commerce en entertainment
Hellwig en Veldhoen Senior Consultants bij LEWIS
18-09-2018 | 13:15:00
LEWIS heeft twee Senior Consultants aangesteld. Het internationale communicatiebureau verwelkomt Domien Hellwig als Creative Director in Eindhoven en Martine Veldhoen als Client Services Dire
Wouter Spanjaart aangesteld als pr- en socialmediamanager bij Suzuki Nederland
17-09-2018 | 10:44:00
Wouter Spanjaart is door NIMAG benoemd tot pr- en Social Media Manager bij Suzuki Nederland. Hij start per 1 oktober 2018 en is de opvolger van Jeroen Floor
Pathé kiest Coopr als bureau
07-09-2018 | 10:04:00
Het Rotterdamse bureau Coopr gaat bioscoopmerk Pathé ondersteunen in het verder professionaliseren van marketing en corporate pr. Daarnaast gaat er extra aandacht uit naar influencermarketing
The Gardeners creëert campagne positiekledingmerk Supermom
05-09-2018 | 08:16:00
The Gardeners ontwikkelde voor Nederlands positiekledingmerk Supermom de campagne Rock your way through pregnancy. Zowel de strategie, merkcampagne als productie is opgepakt door The Gardeners
Toucan Toco kiest voor ItsaRep
05-09-2018 | 07:34:00
Toucan Toco heeft ItsaRep gekozen als pr-bureau in Nederland. De activiteiten van ItsaRep richten zich op het opbouwen van de reputatie en naamsbekendheid van Toucan Toco
Lewis opent in Brussel
31-08-2018 | 08:06:00
Lewis opent een kantoor in Brussel. Naast Antwerpen, Amsterdam en Eindhoven wordt dit het vierde kantoor in de Benelux. Jeroen Rigole, General Manager bij Lewis België: "In Brussel willen we de succesformule van Antwerpen doortrekken en uitbreiden
TerrierCom werkt voor CDP
23-08-2018 | 11:16:00
TerrierCom is de pr- en contentpartner in de Benelux van internationale milieuorganisatie CDP. TerrierCom zal CDP ondersteunen bij het versterken van de positie van de non-profit in de Benelux
Edelman Amsterdam breidt uit
17-08-2018 | 08:29:00
Edelman Amsterdam geeft verdere invulling aan zijn ambities door het team met zes nieuwe collega's uit te breiden. Het team in Amsterdam wordt de komende maanden uitgebreid met nieuwe talenten en ervaren experts
Casa werkt voor FNKE
14-08-2018 | 10:17:01
Interieurwinkelketen CASA heeft FNKE geselecteerd als pr-bureau voor de pr-activiteiten in Nederland. CASA vestigt zich met de overname van Xenos winkels voor het eerst op de Nederlandse markt
JVC stelt Pride PR aan als pr-bureau voor de Nederlandse markt
16-07-2018 | 13:23:00
JVC, audio-, video- en consumentenelektronica-producent, stelt pr- en communicatiebureau Pride PR aan als bureau voor de Nederlandse markt. Pride gaat JVC helpen om hun nieuwe lijnen in onder andere headphones meer naamsbekendheid te geven

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie