Tag Resultaten
PR-Dashboard en Marcommit organiseren AI-bootcamp
PR-Dashboard organiseert samen met PR-bureau Marcommit een PR-Bootcamp over zichtbaarheid in AI, met Generative Engine Optimization (GEO) als rode draad.
Case: Wibra groeit door met nuchtere blik en sterke PR
De keten uit Epe (sinds 1956) vernieuwde haar winkelconcept en visuele identiteit, en richt zich expliciet op de manager van het huishouden
PR-Dashboard organiseert opnieuw PR-Bootcamp Beginnen met PR
Op 18 september 2025 organiseert PR-Dashboard voor de tweede keer het PR-Bootcamp Beginnen met PR.
Denise van Ooijen: AI kijkt verder dan zoekwoorden
PR-Dashboard sprak met Denise van Ooijen, managing director van B2B-PR-bureau Marcommit, over de kansen én valkuilen van AI in PR.
Founding partners leggen fundament onder Dutch PR Awards
PR-Dashboard en Media Info Groep bestendigen samenwerking met Marketing Report in overeenkomst
Lokale PR, waarom het werkt en hoe je het inzet
Lokale publiciteit, sommige bedrijven zien er misschien weinig in, maar in dit artikel laat PR-Dashboard zien voor wie het interessant is en waarom.
Kim Klaver: PR is geen sluitstuk, maar startpunt
Kim Klaver vertelt over de rol van PR binnen de marketingstrategie, het belang van zichtbaarheid voor PR-professionals én de Dutch PR Awards
Van hagelschieten naar gerichte pr
Kim Klaver, Managing Director van PR-Dashboard, vertelt hoe je jouw perslijst strategisch kunt inzetten en meer impact kunt maken.
PR-mensen zijn allemaal een beetje James Bond
Kim Klaver is Managing Director van PR-Dashboard. Marketing Report spreekt haar.
Vaste abonnementen als basis voor PR-samenwerking
We spraken met oprichter Casper van Diemen over deze aanpak, het gebruik van PR-Dashboard, de voordelen van een newsroom en hun visie op de pr-markt
PR-trends in 2025: Authenticiteit, AI en andere tegenstellingen
Hieronder vind je de belangrijkste pr-trends die PR-Dashboard signaleert voor 2025
PR-Dashboard over de PR-Bootcamp: Volop inspiratie voor pr-professionals
In De Bary aan de Herengracht in Amsterdam verzamelden pr-medewerkers en vertegenwoordigers van pr-bureaus zich om meer te leren over hoe je nieuws maakt en succesvol communiceert met journalisten en bloggers.
PR-Dashboard: Newsroom, laat journalisten niet oeverloos zoeken
In dit artikel duikt PR-Dashboard dieper in op het instrument dat velen kennen: de newsroom, perspagina, pressroom of welke naam je eraan wilt geven.
[Interview] Kim Klaver (PR-Dashboard): Persvragen helpt organisaties bij consistente en snelle communicatie
Onlangs spraken wij met Kim Klaver, Managing Director van PR-Dashboard, over Persvragen
PR-Dashboard: Timing is alles, hoe je persberichten perfect afstemt op media deadlines
Hieronder gaan we uitleggen hoe je het effect van je persbericht maximaliseert door de juiste timing
PR-Dashboard gaat samenwerken met ArtikelPro
Deze overeenkomst zorgt ervoor dat de gebruikers van PR-Dashboard altijd binnen de regels van de (auteursrechten)wet werken.
Feadship CMO Farouk Nefzi Juryvoorzitter Dutch PR Awards 2024
Farouk Nefzi, Chief Marketing Officer bij Feadship, is benoemd tot juryvoorzitter van de Dutch PR Awards 2024
[Marketing Report Radio] Jeroen Goeman Borgesius (PR-Dashboard) over redacties, journalistiek en The PR-Awards
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Jeroen Goeman Borgesius over redacties, journalistiek en The PR-Awards
Opening inschrijving Dutch PR Awards 2024!
Marketing Report kondigt de opening inschrijving voor de Dutch PR Awards 2024 aan! Een historisch moment. Tien jaar na de laatste editie zijn ze er weer
[Interview] Jeroen Goeman Borgesius: PR en marketing strijden vaak om aandacht en geld
Jeroen Goeman Borgesius is oprichter van PR-Dashboard. Hij is een bevlogen PR-professional die sinds 1991 werkzaam is in de communicatiebranche.
Marketing Report lanceert Dutch PR Awards
Precies10 jaar nadat in Nederland voor het laatst prijzen in het pr-vak zijn uitgereikt, zijn daar Dutch PR Awards 2024
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis