Tag Resultaten
Wie volgt Jos Govaart op als PR Persoon van het Jaar?
Coopr is bijna 15 jaar geleden opgericht als niche-agency gefocust op destijds online PR
Coopr gaat op in Brand Potential Benelux
Het strategisch merk- en communicatiebureau biedt een combinatie van merkonderzoek, strategie, design en PR, onder de noemer Influence by Design.
[Dutch PR Awards 2024] Coopr winnaar in Automotive
Coopr is hét Benelux PR & communicatiebureau voor organisaties en merken die zich bevinden in een storm van verandering
[Dutch PR Awards 2024] Coopr PR Bureau van het Jaar
Coopr is opgericht in 2009 door Jody Koehler en Jos Govaart. In die tijd was het pr-vak een vakgebied voor achterkamertjes en driedelig grijs.
SIRE-campagne van start: Verlies elkaar niet als polarisatie dichtbij komt
Being There, Amanda Nedermeijer, Luca Boscardin, Coopr en Lijm Amsterdam ontwikkelden de campagne rondom polarisatie voor SIRE, die nu van start is gegaan
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis